Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 01:46

M_D_H schreef:
Haarbal schreef:
Vrienden die vinden dat ik mijn partner moet dumpen. En ergens hebben ze gelijk. Maar pffffft.

Waarom vinden ze dat en waarom vind jij dat ze ergens gelijk hebben?

Dat is een heel lang verhaal, haha. Geen wereldschokkende dingen hoor. Eerder de 'seven year itch' gok ik.

Spoiler:
bokt is bovendien vrij 'vindbaar' dus ik laat het hierbij

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 07:47

Aan DHL die m'n pakketje kwijt is.
Het zijn cadeautjes voor m'n zoontje zijn verjaardag

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 08:31

Ze zijn vandaag begonnen met de achtertuin, maar ik ben vrij en kan dus voor mijn gevoel niet lekker rustig beneden zitten in m'n kloffie (hebben een groot raam dus je zit volop in het zicht)
Ik wil gewoon lekker duttelen op de bank!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 08:41

Froukje_J schreef:

Fijn!
Not.
En dan krijg je straks een achterlijk bedrag omdat je pakketje niet verzekerd was zeker. -O-

Had ik laatst met iets van 5 euro. Geen wereld bedrag, maar wel heel knullig.
En kreeg 4 euro nog wat van dhl. Dat dekt niet eens de verzendkosten. Sneuneuzen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:00

Uitspraken zonder inhoud.

Mensen die heel graag praten om te praten maar eigenlijk niks zeggen.

Ik word daar zo moe van

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:15

fjordjes schreef:
Ik zat voor de lol in m'n spam map te neuzen, kijken hoeveel geld ik weer zou krijgen bij 1 of andere bank account die ik niet heb en zie ik een rekening ertussen staan die ik normaal altijd in m'n gewone inbox hoor te krijgen. 25 juli gekregen, moest binnen 15 dagen betalen. Moet wel zeggen dat ik geen herinnering heb gekregen dus heb 'm net betaald maar vind dat ontzettend vervelend! Mensen zitten ook op hun geld te wachten.

Heel herkenbaar ! Niet specifiek met een rekening maar ik had mijn medicijnen weer opnieuw besteld en sinds kort werkt de apotheek hier met zo'n afhaal kluis. Normaal kreeg ik altijd mail wanneer de medicatie klaar lag bij de apotheek, en je raad het al nu ligt het steeds in de kluis en komt de mail in spam. Gelukkig zag ik gisteren optijd een herinneringsmail (in spam), anders had ik een probleem gehad.. Heb al 3 keer aangeklikt dat het geen spam is maar dat lijkt niet te helpen.
En de meest onbelangrijke mails komen wel gewoon in de inbox :x

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:28

nafkedemi schreef:
Vanmorgen een pipetje Bravecto plus aangeboden op fb. Kreeg ik een beperking tot 29 Sep. Omdat het te maken zou hebben met drugs???
FB is raar met dat soort dingen, het algoritme pikt gewoon te veel eruit en acteert daarop. Best slecht, consequenties op een slecht algoritme...

LARP zwaarden (van dik foam dus) en oefenzwaarden voor vechtsport (de nylon versies die duidelijk nep zijn) werden ook geblokt als het woord "zwaard" in de advertentie staat. Maar die items zelf waren wel toegestaan, dat woord triggerde gewoon een autonatisch algoritme. Zelf de metalen federschwert was eigenlijk ok maar daarop snap ik nog wel dat het fout gaat. Dus werd er op de meest lollige manieren om dat woord gewerkt.

Dit is al wel een tijd terug, heb al lang geen FB meer. Maar zal niet veel verbetetd zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 15:38

Verf is op -O-
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 17:51

Donderdag middag weer eens bij de fysio geweest voor schouder en achillespees,
maar loop al zeker 2 dagen kreupel.

Normaal loop ik het door de hele dag er wel uit maar dit keer helemaal niet.
Ieder stap die ik neem doet zeer.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 19:33

Hoe mensen zich gedragen op vakantie. Verbaas me er echt over in hoe het ergste in mensen naar boven komt.
Zie zoveel asociaal gedrag van toeristen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:00

De dierenambulance. Gewoon niet bereikbaar, dus mijn tante gebeld, die heeft bij de dierenpolitie gewerkt. Was gelukkig aan het werk op de meldkamer en heeft gelijk een melding gemaakt. Ik zou teruggebeld worden. Loop twee seconden even weg; belletje gemist. Dus teruggebeld, moet ik een bandje inspreken. Echt wat een gejank. Het is dat we honden gewend zijn en een groot erf hebben op buitengebied. Hoe doe je dit in godsnaam als je ergens op drie hoog woont?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:05

Heb ooit hond gevangen bij winkelcentrum en was met de scooter. Kon dus heel veel geduld hebben tot ambulance kwam. De eigenaar was er eerder en dolblij dat iemand de hond veilig gesteld had.

Uiteindelijk niemand gezien en afgebeld. Ze waren nog bezig met spoed geval.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:22

maralyn schreef:
Froukje_J schreef:

Fijn!
Not.
En dan krijg je straks een achterlijk bedrag omdat je pakketje niet verzekerd was zeker. -O-

Had ik laatst met iets van 5 euro. Geen wereld bedrag, maar wel heel knullig.
En kreeg 4 euro nog wat van dhl. Dat dekt niet eens de verzendkosten. Sneuneuzen.

Ik neem aan dat de webshop het dan wel oplost maar baal enorm... gelukkig had ik nog wat op zolder liggen :+
We vieren namelijk morgen zijn verjaardag.. hopelijk voor dinsdag(dan is ie echt jarig) binnen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:30

denisesilver schreef:
Oh ik deel die ergernis. Geef me mijn ribfluwelen rijbroeken maar weer terug

Zo mee eens! Al heb ik nu 2 rijleggings met kunstleren zitvlak die ( voor mij) echt heerlijk zitten. Maar siliconen is vreselijk en nog slecht voor je zadel ook.

Dat zijn deze https://www.horze.nl/dames-full-seat-ri ... gJy0PD_BwE

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:41

Mijzelf. Dat je een pallet in je hand hebt, die op de grond wilt laten vallen, op het moment dat je loslaat beseft dat daar je voet nog staat. En nu dus een blauwe enkel omdat die daar hard tegen aan is geknald. Soms ben ik echt onhandig :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:53

Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik :+
Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:02

Mensen in de stiltecoupé die het toetsenbord geluid van hun telefoon aan hebben staan. Sterf _-:(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:03

Foaly schreef:
Mensen in de stiltecoupé die het toetsenbord geluid van hun telefoon aan hebben staan. Sterf _-:(

Niet alleen in een stilte coupé, het is overal irritant….

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:12

De volgende keer als ik alleen op vakantie ben nodig ik mijn ouders niet meer uit :+ gelijk voel ik mij weer geïrriteerd.

De ene doet heel zenuwachtig over alles en de ander chagrijnig over alles.

Ik verlang nu nog wel meer naar een plek voor mijzelf. Na mijn vakantie ga ik mij ook meer verdiepen in een huis kopen omdat huur echt een gebed zonder eind wordt. Lange wachtlijsten, en particulier is zo duur dat je bijna beter kunt kopen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:39

denisesilver schreef:
Zojuist alsnog aan de telefoon gehad. Het is gelukkig een heel lief beest en nog jong, dus mocht hij gedumpt zijn, heeft hij in ieder geval wel genoeg kansen voor adoptie. Zit wat werk in, maar het beestie is echt heel slim. Zou hem alleen niet plaatsen bij katten, die vreet hij op denk ik :+
[ Afbeelding ]

Hij is zojuist opgehaald, dus nu erger ik me aan mezelf. Waarom moet ik me altijd zo snel hechten aan dieren? :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:21

Buren die feestje hebben en de muziek zo luid staan dat de hele straat het kan horen..hoe langer de avond duurt hoe harder het gaat

Edit: omdat ik niet die buurvrouw ga zijn die om half 11 in het weekend vraagt of de muziek zachter kan heb ik mijn loops maar gepakt :')
Laatst bijgewerkt door Polarize op 31-08-24 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:26

Foaly schreef:

Mensen die überhaupt het geluid van het toetsenbord aan hebben staan. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:43

Polarize schreef:
Buren die feestje hebben en de muziek zo luid staan dat de hele straat het kan horen..hoe langer de avond duurt hoe harder het gaat

Edit: omdat ik niet die buurvrouw ga zijn die om half 11 in het weekend vraagt of de muziek zachter kan heb ik mijn loops maar gepakt :')

Ik neem het terug, engelbewaarder is slecht genoeg zonder hardstyle remix, als het zo hard moet zet dan in ieder geval goede muziek aan

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:54

onrespectvolle mensen op een optreden...
wij waren met een groepje naar een optreden gegaan, ik een vriendin, haar vriend die met een rolator loopt & een vriend van ons die slechtziende is (en een witte stok bij heeft).
Nu wij zoeken ons een plekje op ergens aan een hek en voor ons stond een groepje van toen 5 mensen, we hadden prima zicht en prima plek.
op een gegeven moment waren dat geen 5 mensen meer in dat groepje, maar een groep van 10-15 mensen die echt pal voor ons stonden en ons erg irriteerden (ons net niet plat duuwden zeg maar).
nou mijn vriendin kijkt een vies naar iemand van dat groepje en die persoon zei 'ja als je er niet tegen kan moet je maar ergens anders gaan staan!'
nou als je goed gekeken zou hebben dan zag je dat wij met mindervaliden weg waren, die ga je in zo'n massa niet even ergens anders neerzetten..;

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 07:09

Dat ik gisteren middag bij jet inchecken van ons hotel een hele discussie met de dame van de receptie.

Want ze beweerde dat wij nog niet betaald hadden en dat had ik in November al gedaan.

En ik kon alles laten zien dat het wel zo was en uit eindelijk booking.com gebelt dat hun het maar mochten gaan oplossen.

Uit eindelijk kunnen inchecken zonder weer te betalen maar na de oplichting vanuit Expedia een maand geleden en nu weer gezeur met Booking.com ben ik wel klaar met zulke bedrijven.