Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:21

Lestrange01 schreef:
Ik heb eindelijk gehoord dat ik mijn studie officieel heb behaald, ik heb mijn diploma rechtsgeleerdheid binnen. Maar.... ik voel me helemaal niet blij, of opgelucht? Niemand heeft me ook gefeliciteerd ofzo, zelfs niet m'n moeder. Het is alsof ik gewoon een tentamen heb gehaald, niet een studie heb afgerond. Ik had geen grote verwachtingen ofzo, maar had ergens wel verwacht dat ik een avondje uiteten zou gaan en iig een gefeliciteerd

Allereerst: gefeliciteerd! *\o/*

Ik herken je gevoel ook! 2 maanden geleden afgestudeerd, nu komt het besef pas een beetje dat het werkende leven begint. Dat voelt bevrijdend en beangstigend tegelijk. Geniet er van! Wat ga je nu/hierna doen?

tones

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:26

Gefeliciteerd Lestrange. *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:28

Lestrange01 schreef:
Ik heb eindelijk gehoord dat ik mijn studie officieel heb behaald, ik heb mijn diploma rechtsgeleerdheid binnen. Maar.... ik voel me helemaal niet blij, of opgelucht? Niemand heeft me ook gefeliciteerd ofzo, zelfs niet m'n moeder. Het is alsof ik gewoon een tentamen heb gehaald, niet een studie heb afgerond. Ik had geen grote verwachtingen ofzo, maar had ergens wel verwacht dat ik een avondje uiteten zou gaan en iig een gefeliciteerd

Van harte gefeliciteerd topper *\o/*

--

Ik en mijn lijf zijn toe aan vakantie. Maar het duurt nog iets langer dan 2 weken :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:28

Lestrange Gefeliciteerd. *\o/*

Smsje hoi mam mijn telefoon is gevallen zou ik geld kunnen lenen.

Ik wist niet dat ik kinderen had. :+

En hardnekkig energie afsluiters die blijven bellen. En blijven volhouden dat de mijn tarieven verhoogd zijn. _-:(

Iemand nog tips om van die laatste af te komen. Is nogal hardnekkig persoon die geen nee accepteer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:33

Schijnt goed te werken als je zegt dat je onder toezicht\curatele staat.
Dan mogen ze geen zaken met je doen.
Tenminste, zo heb ik het ooit begrepen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:40

Lestrange01, nou dat is ook niet leuk! -O- Ik vind het super goed van je! Gefeliciteerd! *\o/*

Ik erger mij aan de communicatie tussen huisarts en apotheek. _-:(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:47

Dat ik nog een dag moet werken voor ik vakantie heb maar mijn lijf én geest hier alvast mee zijn begonnen. Zó geen zin om te werken vandaag…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 08:59

Gefeliciteerd Lestrange *\o/*
Het is wel herkenbaar, heb in januari mijn diploma gehad en er is verder niet bij stilgestaan, is een vreemd gevoel. Super knap vind ik het! Dan jezelf maar trakteren op een etentje of iets leuks dat je graag wil maar het jezelf niet gunde :)

@ Marcella inderdaad zeggen dat je onder bewind staat, dan houden energieleveranciers wel op.

Ik moet woensdag bij de huisarts komen, want ze willen mij graag zien voordat ik het gevraagde bloedonderzoek krijg. En dan krijg je een tijdstip op zonder de vraag of dat wel kan.
Ik kan toevallig wel, maar het is wel een drukke dag dus eigenlijk ook weer niet, want ik krijg zo geen ( niet genoeg ) rust tussendoor. Gaat echt fijn zo met de revalidatie :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:05

Gisteren was een ticket naar Berlijn 5,90 en nu 119 euro.. wtf

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:12

Wow dat is wel een heel groot verschil kwa prijs :oo

Ik erger me er kapot aan dat ik niet meer zonder zenuwen in de tuin kan zitten of de straat op kan. Ik ben na een actie van de buurman echt bang voor die man geworden. Gisteren ben ik op werk blijven hangen zodat ik niet te lang alleen thuis hoef te zitten. Weet het echt even niet meer.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:14

Marcella schreef:

En hardnekkig energie afsluiters die blijven bellen. En blijven volhouden dat de mijn tarieven verhoogd zijn. _-:(

Iemand nog tips om van die laatste af te komen. Is nogal hardnekkig persoon die geen nee accepteer.

"Meneer, ik bulk van het geld en betaal graag iets teveel zodat arme bedrijven lekker winst kunnen maken." Ik heb het letterlijk eens gezegd, toen was ik van ze af.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:18

Zo'n smsje over telefoon gevallen schijnt een oplichtingstruc te zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:21

Lestrange01 schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:24

Lieszje schreef:

Ik erger me er kapot aan dat ik niet meer zonder zenuwen in de tuin kan zitten of de straat op kan. Ik ben na een actie van de buurman echt bang voor die man geworden. Gisteren ben ik op werk blijven hangen zodat ik niet te lang alleen thuis hoef te zitten. Weet het echt even niet meer.

Contact opnemen met de wijkagent en je verhaal doen? Sterkte hoor, want niet met een fijn gevoel thuis zijn is heel erg :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:38

imaudy schreef:

Echt?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:53

fotolijstje schreef:
Gisteren was een ticket naar Berlijn 5,90 en nu 119 euro.. wtf

Probeer ik te boeken, is er een storing ofzo? Ik smijt dit ding echt uit het raam wat irritant dit

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:55

fleurtjeuh schreef:
Schijnt goed te werken als je zegt dat je onder toezicht\curatele staat.
Dan mogen ze geen zaken met je doen.
Tenminste, zo heb ik het ooit begrepen

Ja werkt bij andere super deze heeft betonnen muur voor zijn hoofd. Heb verschillende nummers al op blokkering staan ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil.

Dat van het smsje weet ik gezien ik geen kinderen heb. :+
Laatst bijgewerkt door Marcella op 11-08-23 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 09:58

Ineke2 schreef:
Lieszje schreef:

Contact opnemen met de wijkagent en je verhaal doen? Sterkte hoor, want niet met een fijn gevoel thuis zijn is heel erg :knuffel:

En misschien ook woningbouw. Maar die zullen niet direct wat doen. Je krijgt dan wel dossier opbouw.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:04

De troep die mijn collega’s keer op keer achter laten en het normaal gevonden wordt dat er 1 persoon het opruimt, maar wel keer op keer zeggen dat we met zijn allen moeten opruimen. Als ik er dan wat van zeg is het: ja ze hebben het druk gehad… ik niet dan?? -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:20

_San87_ schreef:
imaudy schreef:

Echt?

Ja, zijn ze echt erg mee. Via whatsapp benaderen ze je ook weleens. Die heb ik een hele tijd aan de praat gehouden en de gegevens die ik had ook gemeld bij de politie.
Ik heb er lol om gehad. De andere persoon niet zo :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:43

We hebben woensdag de politie gebeld omdat de situatie uit de hand liep. De buurman wilde de schutting over en zou mijn man wel even pakken. Ik denk dat het gaas om de katten in de tuin te houden de redding is geweest. Ik weet dat de wijkagent gisteren bij de buren is geweest en eerdaags zal ze ook nog met ons komen praten.

Woningbouw is geen optie, het zijn koopwoningen. Het liefste vertrekken we en kopen we wat anders. Maar doordat ik in de ziektewet zit zullen we waarschijnlijk nu geen nieuwe hypotheek krijgen. Maar op deze manier ga ik er ook niet uitkomen vrees ik :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:47

Ineke2 schreef:
_San87_ schreef:

Echt?

Ja, zijn ze echt erg mee. Via whatsapp benaderen ze je ook weleens. Die heb ik een hele tijd aan de praat gehouden en de gegevens die ik had ook gemeld bij de politie.
Ik heb er lol om gehad. De andere persoon niet zo :D

Goh.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 10:53

Lestrange01 schreef:

Wat goed! *\o/*
Ik weet oprecht niet wat ik zou doen in zo'n situatie :+ ik zou denk ik op de bank ploffen, heel hard zuchten en zeggen: heb je eindelijk je diploma, krijg je niet eens zo'n suf shirt.

Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, zo geen zin in. Ben benieuwd of ik nu na 2 maanden wel een onderzoek krijg of dat ik straks weer van het kastje naar de muur ga.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 11:09

Marcella schreef:

Ik heb toen terug geappt of ze van haar adoptieouders wel contact met mij mocht opnemen :+
Ze gaan er dan nog op in ook _O-

Gefeliciteerd Lestrange!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 11:20

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd Lestrange *\o/*
Het is wel herkenbaar, heb in januari mijn diploma gehad en er is verder niet bij stilgestaan, is een vreemd gevoel. Super knap vind ik het! Dan jezelf maar trakteren op een etentje of iets leuks dat je graag wil maar het jezelf niet gunde :)

@ Marcella inderdaad zeggen dat je onder bewind staat, dan houden energieleveranciers wel op.

Ik moet woensdag bij de huisarts komen, want ze willen mij graag zien voordat ik het gevraagde bloedonderzoek krijg. En dan krijg je een tijdstip op zonder de vraag of dat wel kan.
Ik kan toevallig wel, maar het is wel een drukke dag dus eigenlijk ook weer niet, want ik krijg zo geen ( niet genoeg ) rust tussendoor. Gaat echt fijn zo met de revalidatie :')

Dankjulliewel voor alle felicitaties, dat is erg lief <3

En dat is denk ik wat ik ga doen! Ik ga mezelf op een dagje hotel + uiteten trakteren want ik heb toch extra geld van duo gekregen _O-

Het "geluk" is er misschien ook nog niet helemaal omdat ik een master hierna ga doen, dus ik voel me nog niet "klaar".