Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:23

Wakker geworden met hoofdpijn, en na een dag werken er nog steeds last van..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:36

Oef niet fijn.

Hoofdpijn is hier ook nog, maar houdbaar zonder iets. Nekpijn gelukkig weg getrokken en de rest is ook gewoon houdbaar nu. Zonder hond was dit niet gelukt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:38

Ziek naar huis gegaan. Kreeg gelijk de opmerking of ik niet "werkziek" was. Nee ma, ik heb vreselijk last van m'n ogen en ben een partij misselijk.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 20:02

Men heeft een fout gemaakt op het sociaal bureau van mijn werk waardoor ik 500€ minder loon heb ontvangen deze maand.
Natuurlijk moest ik daar weer zelf achteraan gaan maar we zijn nu 2 weken verder en ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Nog één week tot volgende loon.Dat wordt knabbelen. :=

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 20:12

M'n hele huissituatie.

Ben serieus van de trap afgevallen, enkele maanden geleden heeft huisgenoot X al achter een trapleuning gevraagd bij de huisbaas omdat de trap levensgevaarlijk is. Ik stuur dus een berichtje in de chat dat ik van de trap gevallen ben en dat ik me serieus heb pijn gedaan, maar dat m'n moeder me is komen halen en ik de kat ook mee heb (is mijn kat) en even bij m'n moeder blijf. Stuurt huisgenoot X een super defensief bericht dat ze de huisbaas al gestuurd had voor een trapleuning (ik zei niet eens iets over de trapleuning, enkel dat ik gevallen ben), maar een trapleuning voor haar trouwens ook niet hoeft. Vraagt niet eens of alles ok is, Huisgenoot Y reageert zelfs niet.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 20:25

Sinds ik vorige week een topic opende waarin ik oa overwoog om mijn merrie te laten inslapen (maar ik kijk het nog even aan, is peesblessure, DA gaan ervan uit dat ze nog pijnvrij kan worden) krijg ik hier op Bokt continu een advertentie van een crematorium voor paarden. Nee, ik heb voor nu een andere keuze gemaakt, en één van mijn vroegere paarden is gisteren al ingeslapen, en mijn haan lag gisterenmorgen ook dood, dus herinner me er aub niet constant aan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 20:33

Zucht, 3 jaar geleden weggegaan bij een uitzendkantoor omdat het helemaal prut was . Gerommel met de lonen, domme dingen die de meiden daar deden en ik was het beu.

Ander uitzendkantoor en dat ging super maar toen ging de kantoorverantwoordelijke weg en het werd nog dramatischer dan uitzendkantoor 1. Viavia hoorde ik dat die verantwoordelijke nu was gaan werken voor het uitzendkantoor 1 waar ik was vertrokken dus 1 + 1 is 2. Ik volg dus weer terug.

Helaas heeft ze kinderen gekregen in de tussentijd en is ze allesbehalve zo goed als ze eerst was. Buiten het feit dat telkens als ik bel ze verlof-ziek kind-geen oppas-zelf ziek is en dus niet aanwezig ben ik vandaag weer op zo een groffe fout uitgekomen dat ik echt boos ben. 1 van onze studentes heeft dus 2 maanden 25% meer verdiend dan ze zou moeten. Maar het was niet erg, ze gingen bellen en de student moest het geld niet terugbetalen (dat zou er nog bij moeten komen)

Maar dat die meid nu hetzelfde werk kan komen doen voor 25% minder en dat dit dus ook sowieso op ons afstraalt daar staan ze niet bij stil.

Dus vanaf nu weer minutieus elk contract en elke factuur nakijken en meteen bellen. Vinden ze mij dadelijk weer dat vervelend mens maar aan hun kan ik het duidelijk NOG ALTIJD niet overlaten. Ik denk dat ik ook op een uitzendkantoor ga werken, met de platte hand op het toetsenbord slaan en dan nog gewoon betaald krijgen.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 20:45

Hier ook enorme hoofdpijn. Waarschijnlijk onbewust zenuwen voor morgen, paard naar de kliniek. Hij heeft al zoveel behandelingen gehad vorig jaar en daar mentaal zo’n klap van gehad, dat ik besloten heb hem niet nog een keer te laten behandelen als het weer foute boel blijkt. Ik kan hem daar niet nog een keer doorheen slepen. Morgen dan terug voor controle - erop of eronder.

Ben al een jaar ‘n wrak omdat de prognose zo onduidelijk is. En dan alle meningen van iedereen om me heen… M’n paard die dan zo lief naar me kijkt en zo blij is als ik er ben. Kan hem niet missen… maar ben zo bang dat we morgen ander nieuws gaan krijgen :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:13

Ik wilde vandaag op tijd naar bed omdat ik al een paar dagen niet zo goed slaap, is vriend ziek en naar bed gegaan. En nu zit ik op de bank te wachten tot t half elf is en ik de honden uit kan laten.

Doei nachtrust :\.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:30

beegee schreef:
Hier ook enorme hoofdpijn. Waarschijnlijk onbewust zenuwen voor morgen, paard naar de kliniek. Hij heeft al zoveel behandelingen gehad vorig jaar en daar mentaal zo’n klap van gehad, dat ik besloten heb hem niet nog een keer te laten behandelen als het weer foute boel blijkt. Ik kan hem daar niet nog een keer doorheen slepen. Morgen dan terug voor controle - erop of eronder.

Ben al een jaar ‘n wrak omdat de prognose zo onduidelijk is. En dan alle meningen van iedereen om me heen… M’n paard die dan zo lief naar me kijkt en zo blij is als ik er ben. Kan hem niet missen… maar ben zo bang dat we morgen ander nieuws gaan krijgen :n

Ik snap je helemaal, zit ongeveer in hetzelfde straatje, al is bij mij de prognose niet zo slecht, maar duurt toch langer dan verwacht. Sterkte voor morgen, en hopelijk krijg je toch goed nieuws!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:33

Mijn telefoon is weer terug *\%/* Alleen is het niet echt mijn telefoon, maar hebben ze een ander toestel ter vervanging gestuurd. Hele dag in de zenuwen gezeten of het wel een groene iPhone zou zijn :') Maar dat is het!

Wat is dan de ergernis? Nou.... ik moet mijn hele oude telefoon nu uit de iCloud trekken en dat duuuuuuuuuurt zo lang.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:59

Sterkte beegee :(:)

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:11

Mijn zenuwen tijdens een gesprek met iemand die zijn paard verkoopt, en ik die dat paard wil kopen. God wat word ik nerveus van communiceren met mensen die ik niet ken, terwijl ik alleen maar vraag of 'ie verkeersmak is of niet :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:33

Kat op bed.

Wij hebben geen kat.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:52

Aan mezelf vooral. Dat ik zo onzeker ben vaak en nu aan het daten ben met iemand.. en dan ga ik zo stom onzeker doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 00:22

Dat dit weer zo'n dag was die alle kanten opging. Maar we hebben het weer gehad.

Maar voelde toch gek 1 cliënt minder op de groep nu het allemaal achter de rug is voelt het heel officieel en miste ik de cliënt toch wel wat. Helemaal toen ik op de kamer kwam en nu er ook echt leegte voelbaar was.

Maar ik heb er vrede mee. Heel oud geworden en een goed leven gehad. Maar het zijn wel de minder leuke kanten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 06:55

MarlindeRooz schreef:
Kat op bed.

Wij hebben geen kat.

Gadver.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 07:56

Al een aantal dagen "slecht" geslapen. Als in, genoeg uren slapen, maar wel vaak wakker worden en zodra ik wakker ben het gevoel hebben dat ik net 4 uur heb geslapen. Als dit zo door gaat heb ik binnen no time migraine en ik weet gewoon niet wat het is. Ik doe niets anders dan normaal... Wordt er echt een beetje moe van (maar dat was ik al natuurlijk)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 08:19

Nu al een rot humeur.
Slecht geslapen. Vervolgens verslapen. Hond die ik weg moest brengen en die nog moest eten vanwege medicatie. Moeder die aan mijn kop zeurt, maar die uitgebreid heeft kunnen eten en koffie op heeft.

En ik heb net mijn eigen medicatie in kunnen nemen. Voor meer had ik geen tijd. Mag deze dag even heel snel voorbij zijn?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:17

MarlindeRooz schreef:
Kat op bed.

Wij hebben geen kat.

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:17

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Kat op bed.

Wij hebben geen kat.

Gadver.

Ja ga zo direct het bed verschonen. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:18

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

Gadver.

Ja ga zo direct het bed verschonen. :=

Oh brr, ja meteen. Kookwas :=.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 10:11

Ruzie met de assistente van de huisarts, waar ik altijd moeilijk mee heb.
(En niet alleen ik... Als ik google reviews mag geloven.)
Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik haar gedrag niet pik.

Ik vroeg, zoals jaarlijks om algemene check van bloed onderzoek ivm b12 tekort en ik moest morgen maar weer bellen voor akkoord.
"Want waar heeft u last van?"
Uitgelegd in mijn historie. Wil ze beweren dat die hele historie niet bestaat.

"En waarom loopt u zo moeilijk te doen, er zal wel geen haast bij zitten?!"

Ehhh pardon? Ga eens in mijn schoenen staan? "Ja ja, dat zal" aldus de assistente.

Ik best wel pissig. "Dit gedrag als assistente kan echt niet... Je cliënten niet geloven is één ding, maar zo'n toon aanzetten naar je cliënten? Dat kan echt niet."

Niks mee nodig, ging het aan de andere kant. Ik moet officieel akkoord krijgen van de huisarts voor bloedonderzoek en jij moet maar wachten!! En dat mijn gedrag jou in aanstaat is jouw probleem en niet de mijne. Ik heb nog vijf mensen in de wacht en op dit gezeur van jou zit ik niet te wachten...!!

Hier gaat een staartje aan komen. Want dit kan echt niet.
Heb al eens eerder b12 te kort gehad, met uitval van de benen... Als het erger was geweest, zei de arts, zou je zelfs in een rolstoel terecht kunnen komen.

Nee bedankt, ik prik liever.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 10:23

Zoveel stress dat ik naast een trillend ooglid nu ook oorsuizen heb. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 10:25

Dat ik zo kapot ben na een dagje stad... Voel me echt oud dat ik gewoon zoveel pijn in m'n lijf heb na zo'n dag. De laatste tijd ging het wat beter met m'n voeten en gisterochtend had ik het al door, gelijk gevoelig.. nou nu kan ik bijna niet meer op m'n voeten staan zo'n last.. Toch maar even met enige haast achter zooltjes aan..