Zo, ik ben eindelijk thuis, dat even "snelsnel" naar de winkel en stal was ook niet waar haha. Retedruk in de winkel, toen bedacht ik dat ik misschien maar beter eerst toch nog overhuis zou rijden om op zijn minst de diepvries-spullen daar al af te gooien, en op stal was het nogal een gedoe met nieuwe korrels, oude korrels die uit de ton moesten worden gehaald, bevroren drollen enzoverder
Maar ondertussen ben ik thuis, en heb ik mijn super leuke pakket uitgepakt
Het was niet zo heel makkelijk, maar dat ligt niet aan jou hoor Santa - dat ligt aan mijn 2 donderstenen, die zich overal mee moéten moeien
Het begon met Sansi, die ervan overtuigt is dat alles in huis van haar is:
[ [url=m/YW00nr.png]Afbeelding[/url] ]
Een eerste inspectie, ik ben trouwens heel erge fan van het notenkraker-inpakpapier, love it!
[ [url=m/a01bv1.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb daarna geprobeerd alles netjes uit te stallen, maar mijn 2 figuren bomben elke foto die ik probeer te maken

Zus Arya was ook van de partij!
[ [url=m/uGDHVy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jpv1m6.png]Afbeelding[/url] ]
Hints gespot en geopend, en heel blij dat ik gewoon cadeautjes mocht open maken en daarna mocht gaan speuren, de zusjes waren toch niet echt te houden
[ [url=m/LP2ufE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen snapte ik waarom! Ze zijn er héél blij mee, dankjewel!! Het maakte ook dat ik toch een paar seconden voor mezelf had om verder uit te pakken
[ [url=m/Jc9xYW.png]Afbeelding[/url] ]
Alles netjes op de foto proberen krijgen, maarja, er moet altijd minstens 1 poezel bij betrokken zijn
Satésaus - dankdankdank! Het is de enige saus waarmee ik mijn vriend kan overtuigen om eens rijst te eten, en ik vind het zelf ook héél erg lekker!
De lick-it zal morgen al sneuvelen, mijn Daisy is meer van de firma "bite-it", maar ze zal er zeker en vast plezier aan hebben, dankjewel!
Idem de kattensnoepjes, Sansi & Arya zijn giga snoepkonten en de snoepjes vliegen er hier altijd in sneltempo doorheen, dus dankjewel!
Het mandje - liefdeeee. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, ik denk richting mijn dressing. Ik ben er mega blij mee haha, ik mag ze van mezelf nooit kopen, maar krijgen is natuurlijk een heel andere zaak
De kou zal er alleen maar gezelliger van worden met het kleurboek

Ik ben onlangs beginnen schilderen op nummer, maar toen mijn mama de opmerking maakte "dat ding ga je toch niet ophangen he" (

) was de opluchting bij mijn vriend ZO groot dat ik het plots minder leuk vind

Kleurplaten hang ik doorgaans niet op, dus ik zal er veel plezier uithalen
En de stolp.. Wat is ie prachtig! Ik weet er volgens mij ook al de ideale plek voor - wij hebben nog niet zo héél lang geleden onze slaapkamer "in het nieuw" gezet, en in plaats van een nachtkastje heb ik nu zo'n decoratief laddertje - daar zal 'ie vast prachtig staan! En het is de enige ruimte in huis waar de poezels niet mogen komen (vriend is allergisch) dus daar zal hij ook veilig staan
[ [url=m/IHmije.png]Afbeelding[/url] ]
Sansi is verliefd, maar deze is toch écht van mij, ik vind hem prachtig
[ [url=m/WXkO1K.png]Afbeelding[/url] ]
En dan de hints:
[ [url=m/wgLiAu.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben fan! Ik was in de loop van de week al een lijstje beginnen opstellen van geraden Santa's, en een paar hints deden wel een belletje rinkelen. Helemaal mijn soort puzzel haha, ik hou wel van een beetje speurwerk!
Balenciaga... ben jij degene die ik moet bedanken voor dit geweldige leuke pakket?