Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 21:39

Is dat lokale storing dan? Want ik zit gewoon indycar te kijken nu

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 22:23

Mijn teen is waarschijnlijk gekneusd %) Helemaal dik en gezwollen. Ik kan het niet meer bewegen en er ook niet op lopen... Top weer :x

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 22:56

Het niet kunnen bewegen betekent waarschijnlijk dat die gebroken is :)
Je zou hem gewoon kunnen plakken, want de dokter kan zelf ook vrij weinig doen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:04

Ik vind mijn werk zo ontzettend stom geworden.

Heb een vast contract gekregen en dat maakt alles een stuk serieuzer en nu heb ik er geen zin meer in.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:08

Morgen de op één na laatste dag van mijn vakantie. De vakantie gaat altijd sneller dan de werkdagen. Of ligt dat aan mij? :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 23:09

fotolijstje schreef:
Het niet kunnen bewegen betekent waarschijnlijk dat die gebroken is :)
Je zou hem gewoon kunnen plakken, want de dokter kan zelf ook vrij weinig doen.

Ja ik weet het niet natuurlijk maar goed, kijk het wel aan.

Nog een ergernis.
Ik weet al heel lang dat mijn beste vriendin volgende jaar in de zomer naar Finland gaat verhuizen.
Maar het komt steeds dichterbij en het voelt nu al zo pijnlijk. Ik overdrijf nu misschien ook wel maar ik huil er nu al om

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 00:07

Ik ben bang dat ik net een baby van die vieze valse wolfspin zag. In m'n slaapkamer. Alles kriebelt nu.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 06:27

Nyaleti schreef:
Ik ben bang dat ik net een baby van die vieze valse wolfspin zag. In m'n slaapkamer. Alles kriebelt nu.

Afbeelding

Zag die er zo uit? Die heb ik nu ook ergens in m’n huis lopen ;( ;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 07:41

Vooral wéér foto’s posten van spinnen in dit topic met heel veel mensen die angst hebben voor die dieren. Gaat het nu wéér pagina’s lang over spinnen?

:roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 07:43

De wereld is hard

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:13

Dat ik niet weet wat ik moet halen want mijn airpods zijn echt flink achteruitgegaan met geluid.
Nu twijfel ik dus of ik een koptelefoon moet halen of toch weer airpods.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:23

Ineke2 schreef:
Vooral wéér foto’s posten van spinnen in dit topic met heel veel mensen die angst hebben voor die dieren. Gaat het nu wéér pagina’s lang over spinnen?

Dacht we vrij waren in dit land om te zeggen wat we willen. :')

Ik ben al maanden op zoek naar een vrijstaande woning in Duitsland. De markt daar zuigt net zo hard als hier helaas.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:35

Nyaleti schreef:

Maar het goede nieuws is: vals betekent hier onecht, en zegt gelukkig niets over het gedrag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 08:46

LaPluche schreef:
Ineke2 schreef:

Het is een ergernis topic, dan mag ik mijn ergernis erover plaatsen lijkt mij. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:07

Ineke2 schreef:
LaPluche schreef:

Het is een ergernis topic, dan mag ik mijn ergernis erover plaatsen lijkt mij. :)

spoilertje erachter plaatsen is wel vriendelijk voor de mensen die een beetje misselijk en kriegelig worden van spinnenfoto’s :P .

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:26

Ik ben moe, 4 nachten slecht slapen is niet echt bevorderlijk. Ik hoop dat we vandaag wel naar huis mogen.

We moeten dus alleen weer wachten op de arts die zijn ronde doet.

Kleine update: dochter kreeg gistermiddag weer koorts, dat is vannacht weer opgelopen tot 40,2 maar geen koortsstuip(en) gekregen (terwijl er naar mijn idee wel zeker 3 momenten zijn geweest dat het kon gebeuren) dus ik hoop dat dat komt door de medicijnen die ze nu krijgt. Ze was vanochtend weer koortsvrij, maar wel heel hangerig.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 12-09-22 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 09:29

wyoming schreef:
Ik ben moe, 4 nachten slecht slapen is niet echt bevorderlijk. Ik hoop dat we vandaag wel naar huis mogen.

:knuffel: :knuffel: Veel sterke/beterschap!! Ik hoop ook voor je dat jullie naar huis mogen vandaag. Je hebt die rust wel verdient.
Pas je wel op jezelf als je gaat auto rijden?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:22

Zijn er ook onderzoeken gestart nu, of in elk geval wat versneld ofzo Wyoming? Dit lijkt mij echt helemaal niks zo dat ze zo vaak zomaar zo kan verslechteren, lijkt mij heel beangstigend!

Mijn ergernis is dat hulpmiddelen zo belachelijk duur zijn. Dat dáár winst op moet worden gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:39

wyoming schreef:

Kleine update: dochter kreeg gistermiddag weer koorts, dat is vannacht weer opgelopen tot 40,2 maar geen koortsstuip(en) gekregen (terwijl er naar mijn idee wel zeker 3 momenten zijn geweest dat het kon gebeuren) dus ik hoop dat dat komt door de medicijnen die ze nu krijgt. Ze was vanochtend weer koortsvrij, maar wel heel hangerig.

Wat ontzettend rot....
Heb jij wel wat meer duidelijkheid nu idd, of was dit gewoon om te pappen en nathouden en zorgen dat het niet uit de hand loopt. Want dat lijkt me helemaal frustrerend dan.

Sterkte!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:42

Telpeva schreef:
Zijn er ook onderzoeken gestart nu, of in elk geval wat versneld ofzo Wyoming? Dit lijkt mij echt helemaal niks zo dat ze zo vaak zomaar zo kan verslechteren, lijkt mij heel beangstigend!

Mijn ergernis is dat hulpmiddelen zo belachelijk duur zijn. Dat dáár winst op moet worden gemaakt.

De neuroloog is gestart met medicatie voor epilepsie, na de derde koortsstuip zaterdag. En daar lijkt ze dus goed op te reageren om haar uit de koortsstuipen te houden. Ze moet nog een eeg maar omdat ze corona heeft moeten we daar nog even op wachten. Volgende week vrijdag hadden we al een afspraak met de neuroloog staan dus dan gaan we het nog even uitgebreider erover hebben.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 10:48

Menino schreef:
wyoming schreef:

Wat ontzettend rot....
Heb jij wel wat meer duidelijkheid nu idd, of was dit gewoon om te pappen en nathouden en zorgen dat het niet uit de hand loopt. Want dat lijkt me helemaal frustrerend dan.

Sterkte!

Ik denk dat ze net als haar broer dezelfde gen afwijking heeft, al gaat dat nog wel even duren voor we dat zeker weten. (Afspraak genetica duurt 3 tot 4 maanden, daar stonden we al op de wachtlijst) Of ze ook daadwerkelijk epilepsie heeft moet ook in de toekomst nog blijken. Voor nu heeft ze alleen met koorts aanvallen maar dat zijn wel meteen heftige aanvallen.
(Ze vonden hier op de kinderafdeling de 3de aanval al vrij heftig terwijl ik die in vergelijking met de eerste 2 van de dag nog redelijk mild vond)

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 11:43

Het leven is soms net een roller coaster waarbij je denkt ik hoop dat het stopt, maar hij rijdt gewoon door...

Ik moet heel even mijn frustraties kwijt, want vandaag is het allemaal even teveel.

Afgelopen maand is er alvleesklierkanker geconstateerd bij mijn oom. Hij heeft altijd gezond geleefd, waterpolo deed hij op hoog niveau en eigenlijk was er nooit wat aan de hand. Gaat naar een arts omdat hij gevallen was en pijn in zijn rug had, komt terug met een tumor. In een maand tijd is het zo hard gegaan dat hij opgegeven is en de kans groot is dat hij deze week komt te overlijden. Vanuit stichting doe een wens is er een aller laatste waterpolo wedstrijd voor hem georganiseerd met de vraag of er zoveel mogelijk vrienden en familie kan komen. Het besef dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik hem zie komt even heel.. heel hard aan.

Daarnaast nog even de klap van gisteren dat de jongen die ik leuk vind toch heeft toegegeven dat ik niet gek ben en onze gevoelens wederzijds zijn, maar er staat nou eenmaal iemand in de weg die die even was vergeten te melden. Iedereen kan wel zeggen dat het een sukkel is en wat hij nu heeft gedaan hij ook bij mij had kunnen doen, maar dat helpt niet echt als je die gevoelens hebt en op dit moment iemand nodig hebt waarbij je eigenlijk alles mee deelde en alles kwijt kon..

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 12:02

@dropneus95 :knuffel: :knuffel:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 12:20

Dropneus95 schreef:
Het leven is soms net een roller coaster waarbij je denkt ik hoop dat het stopt, maar hij rijdt gewoon door...

Ik moet heel even mijn frustraties kwijt, want vandaag is het allemaal even teveel.

Afgelopen maand is er alvleesklierkanker geconstateerd bij mijn oom. Hij heeft altijd gezond geleefd, waterpolo deed hij op hoog niveau en eigenlijk was er nooit wat aan de hand. Gaat naar een arts omdat hij gevallen was en pijn in zijn rug had, komt terug met een tumor. In een maand tijd is het zo hard gegaan dat hij opgegeven is en de kans groot is dat hij deze week komt te overlijden. Vanuit stichting doe een wens is er een aller laatste waterpolo wedstrijd voor hem georganiseerd met de vraag of er zoveel mogelijk vrienden en familie kan komen. Het besef dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik hem zie komt even heel.. heel hard aan.

Daarnaast nog even de klap van gisteren dat de jongen die ik leuk vind toch heeft toegegeven dat ik niet gek ben en onze gevoelens wederzijds zijn, maar er staat nou eenmaal iemand in de weg die die even was vergeten te melden. Iedereen kan wel zeggen dat het een sukkel is en wat hij nu heeft gedaan hij ook bij mij had kunnen doen, maar dat helpt niet echt als je die gevoelens hebt en op dit moment iemand nodig hebt waarbij je eigenlijk alles mee deelde en alles kwijt kon..

Die hij even was vergeten te melden?
Pardon?
Je bedoeld die hij bewust heeft achtergehouden. Dat is niet oeps, dat is opzet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 12:28

Dropneus95 schreef:

Jezus wat ruk. Mijn pa kreeg van de 1 op de andere dag alvleesklierkanker en dat is echt verschrikkelijk. En verschrikkelijk oneerlijk. Hij is een week na de diagnose overleden. Wel heel mooi dat ze die wedstrijd nog kunnen organiseren. Dat is heel verdrietig en emotioneel. Maar ook wel iets om troost uit te halen en dankbaar voor te zijn. Ik hoop dat die troost daarin vinden wel een beetje lukt. Ik vond de laatste momenten die ik met mijn vader had de mooiste die we ooit gehad hebben. Maar als je zelf al aan het wiebelen bent met een gebroken hart, is zoiets wel meteen 100x moeilijker.

En mannen -O- . Waarom. Ik snap dat je verliefd bent. Maar please je poten niet meer branden aan deze man. Ook als dropneus verdien je niet zo'n droplul. De volgende keer ben jij de sta-in-de-weg. Dat betekent niet dat hij niet heel leuk en sympathiek is. Maar geen leuke partner. Echt, stomme tinder-generatie die we zijn. Snap niet dat mannen niet gewoon 1 meid tegelijkertijd daten. Kijken of het klikt en het gewoon normaal af kunnen sluiten als dat niet zo is. Dit is voor die andere meid ook gewoon ruk (mocht ze er ooit achterkomen). Ik word er al helemaal kriegelig van als ik het lees. Laat staan als jij onderdeel ervan bent. Echt ergernis nr.1 over mannen (en onze internetdategeneratie in het algemeen waarbij je net zolang doorswipet tot je Doutze Kroes of Sjors Clooney gevonden denkt te hebben en de rest afdankt). Maar als je er midden in zit is het geen ergernis, dan is gewoon emotionele mutilatie.

Sterkte meid. Zware periode. Het wordt beter, maar blijft poedersuiker. *dikke knuffel :(:)