Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 23:00

Hier inmiddels wel een succes verhaal. Nu 10 weken aan het daten, en het voelt zo goed <3 . Voor beide trouwens! Haha, hij had vier weken vakantie en hebben lekker veel tijd samen doorgebracht. Gisteravond is hij ook spontaan langs gekomen en net pas weer naar huis.

Steenbok12

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 23:33

Wat is het verschil met happen dan weer?
Hier een match, niet eens perse mijn type maar wel enorm interessant qua leefstijl/spiritualiteit. Hebben best interessante gesprekken. Op echt 'date' gebied weet ik niet of er echt een match zou zijn maar eigenlijk ben ik veel nieuwschieringer naar stukje spiritualiteit en met name ook zelfontwikkeling wat daar dan weer uit te halen valt. Waar Tinder al niet goed voor zou zijn :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 23:39

Moniek wat leuk om te horen! Lekker van genieten.

Steenbok je kunt ook een leuke vriendschap opdoen op deze manier toch?

Bij ons is het contact nog leuk. Ik heb er veel zin in om komende week weer af te spreken. Ik ben benieuwd of ik dan nog zo enthousiast ben :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 00:00

Muronia schreef:
Moniek wat leuk om te horen! Lekker van genieten.

Steenbok je kunt ook een leuke vriendschap opdoen op deze manier toch?

Bij ons is het contact nog leuk. Ik heb er veel zin in om komende week weer af te spreken. Ik ben benieuwd of ik dan nog zo enthousiast ben :)

Ja zeker. Ik sta wel open voor nieuwe mensen te leren kennen wat dat betreft. Heb wel veel sociale contacten maar zoiets als dit lijkt mij ook wel weer heel bijzonder.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 00:21

Klinkt fijn Moniek! :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 09:14

Wat klinkt dit leuk en gezellig Moniek.
Steenbok bij jou klinkt interessant.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:32

Leuk Moniek!

Mr. Akkerbouwer wil wel daten, maar stelt een plaats voor die voor hem dichtbij is en voor mij ruim een uur rijden :+

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:13

Janine1990 schreef:
Leuk Moniek!

Mr. Akkerbouwer wil wel daten, maar stelt een plaats voor die voor hem dichtbij is en voor mij ruim een uur rijden :+

Whut. :') En hij weet dat het voor jou zo ver is?
We missen een smiley met rode vlag.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 23:38

MayoNeighs schreef:
Janine1990 schreef:
Leuk Moniek!

Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 06:48

Joh, boeren zijn nu eenmaal een beetje anders over het algemeen... En hebben het vaak heel druk, werken bijna 24/7 etc.
Een relatie met een boer is vaak toch net ff anders dan met iemand met een kantoor baan.

Vaak van huis uit zijn ze iets anders opgevoed, bedrijf gaat altijd voor. Moet je tegen kunnen...

Ik heb een relatie met iemand die niet van huis uit Boer is, met inmiddels wel in het vee zit.. en het is gewoon bijna altijd werk.

Ook kan het goed zijn dat hij er misschien niet eens bij nagedacht heeft dat het voor jou vervelend is om zo ver te moeten reizen.

Ik zou het aangeven of het niet in het midden kan. En dan hoor je vanzelf het antwoord of zijn redenatie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 07:27

Het is een akkerbouwer, dat is iets anders dan melkveehouder oid. Mijn ex was naast mijn collega ook nog thuis gewoon boer op een melkveehouderij (iets met een ingewikkelde situatie).

Heb idd aangegeven dat een uur me wel wat aan de gekke kant is. Hij reageert vrij traag, dus we zien wel. En anders idd maar niet hoor.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 07:35

Ik ben benieuwd waar de akkerbouwer nu mee gaat komen dan. Ze denken net iets anders want drukdrukdruk dus ik denk eigenlijk dat het al heel wat is dat ie tijd vrij kan maken voor een date :) .

Wij hebben een dag geprikt, donderdag gaan we elkaar weer zien *\o/* . Nu nog een beetje brainstormen wat we gaan doen en waar. Ik heb er in ieder geval zin in.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 08:12

Leuk Muronia!
Het is inderdaad erg druk voor akkerbouwers nu. Onze buuf werkt dan van het eerste ochtend gloren tot een uur of 22 . Dus bijzonder dat hij jou wil zien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 08:25

Ailill schreef:
MayoNeighs schreef:
[ Afbeelding ]

:') _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 08:27

Muronia wat leuk!

En idd akkerbouwers zijn nú gewoon mega druk dus al heel wat dat je een date kan regelen :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:37

Als je iets leuks weet in het midden zou je dat kunnen opperen. Ik zou zelf denk ik erbij neerleggen met het voornemen dat een tweede date dichterbij voor jou zal zijn. Indd is het voor een akkerbouwer nu erg druk. Mijn vader zag ik in deze tijd amper. En misschien even afwachten of hij daar nog wat over zegt (meestal is het toch dat de een dan even verontschuldigend opmerkt dat het voor de een wat verder was).

Ik herinner me dat wij vroeger in de zomer achterop het land aten, zodat mijn pa maar heel kort van de trekker hoefde. Zo'n romantische herinnering ;) beetje vroeg als eerste date haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:11

En een paar pagina’s terug gaven een aantal bokkers aan hun dates richting hun woonplaats te laten komen en er zelf niet lang voor te willen reizen door x redenen, dus wellicht is er ook gewoon zoiets aan de hand. Niet echt een rode vlag wmb :=

Leuk Muronia! Veel voorpret gewenst :D

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 12:42

Leuk Muronia, hopelijk een leuke date het is je gegund!

Indd geen rode vlag zoals hierboven ook al word gezegd. Iedereen wil uiteindelijk een eerste date niet te ver van zijn of haar woonplaats, dus anders geldt voor iedereen wel een rode vlag :+

Benieuwd of de akkerbouwer wat is voor je Janine

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:18

Dank voor alle input!

Ik begrijp uiteraard dat een akkerbouwer druk is in deze tijd van het jaar.. Maar als ik het goed begrijp is het een familiebedrijf, dus hij heeft er vast niet de leiding.
Informatie is verder zeer summier, op basis van zijn foto gok ik dat hij erg lang is, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Aangezien een kleinere man voor mij echt een no-go is, ga ik dat eerst maar eens uit proberen te vogelen. En misschien reageert hij wel weer 3 weken niet :') Ja dan houdt het op hoor... :+

Nu ook een leuk exemplaar erbij dat in z'n profiel heeft staan 'iets casuals', alleen weet ik niet goed wat ik daar mee moet :+ Ik ben persoonlijk niet heel erg casual :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:37

Casual is geen relatie. Niets serieus.

En wat akkerbouwer betreft. Die jongens wonen nu op hun trekkers/land. Dat is echt hollen of stilstaan. Moet je tegen kunnen.

Hier volgende week 3 Breeze dates staan. Wel zin in eigenlijk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:47

Nja ook al is hij misschien niet de baas, wil niet zeggen dat hij kei hard moet werken. Vooral in deze tijd.

Casual betekent niets vast inderdaad. Die skip ik standaard :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 17:53

Ik weet dat het niets vasts betekent :P Maar ik heb geen idee wanneer ik hem heb geswiped en met welke gedachte :') En nu begon hij te praten... In mijn profiel staat wel 'iets serieus'.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 18:19

Janine1990 schreef:
Ik weet dat het niets vasts betekent :P Maar ik heb geen idee wanneer ik hem heb geswiped en met welke gedachte :') En nu begon hij te praten... In mijn profiel staat wel 'iets serieus'.

Maar jij hebt hem toch ook geliked ondanks dat je iets serieus zoekt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 18:21

Zertab schreef:
Janine1990 schreef:

Maar jij hebt hem toch ook geliked ondanks dat je iets serieus zoekt?

Ja, maar ik hem hem ook niet onthouden. Dus ik heb geen idee waar dit vandaan komt eerlijk gezegd :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 19:28

Ik vind het ook wel eng en intens om in je profiel aan te geven dat je iets zoekt/serieus. Maar dat neemt niet weg dat ik daar wel voor open sta mocht ik verliefd worden. En ik weet dat er meer zo in staan.