Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Ok, ik geef ruiterlijk toe, ik ben geen goede huisvrouw. Vind er geen klap aan en alles wordt toch weer vies. Een week voor die stormen heb ik toch keurig weer de ramen gelapt. Na de storm supervies. Afgelopen weekend vond ik het toch zonde, door die vieze ramen naar het mooie weer buiten kijken. Dus weer gelapt. Nu Sahara zand, lijkt bijna op melkglas
Britta31 schreef:Jeetje,dat hoort toch bij de service.Daar betaal je toch voor.Ik ben wel nieuwsgierig wat je betaal per maand
DiscoDipp schreef:Hoe paniekerig artsen kunnen zijn. Vandaag zat ik rustig mijn broodje te eten, telefoon gaat ‘JE MOET NU NAAR HET ZIEKENHUIS’ uh oke..
Kom je daar, alles gedaan wat moest, geeft je eigen arts aan dat het inderdaad niet goed is, maar ook niet accuut dodelijk oid![]()
Schijnbaar schrikken mensen ervan dat mijn nier eruit ziet alsof er een vrachtwagen overheen is gereden na 3 operaties. No oliebol sherlock, die is niet meer zoals die hoort neeBedankt voor de hartaanval..
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Hoe paniekerig artsen kunnen zijn. Vandaag zat ik rustig mijn broodje te eten, telefoon gaat ‘JE MOET NU NAAR HET ZIEKENHUIS’ uh oke..
Kom je daar, alles gedaan wat moest, geeft je eigen arts aan dat het inderdaad niet goed is, maar ook niet accuut dodelijk oid![]()
Schijnbaar schrikken mensen ervan dat mijn nier eruit ziet alsof er een vrachtwagen overheen is gereden na 3 operaties. No oliebol sherlock, die is niet meer zoals die hoort neeBedankt voor de hartaanval..
Met nieren willen ze er gewoon zo snel mogelijk bij zijn. Ik had ook een keer wat aan mijn nieren en na het onderzoek zeiden ze het duurt ongeveer 5 dagen voordat de uitslag er is. De ochtend erna had ik om half 10 mijn huisarts aan de lijn dat het goed fout was. Uiteindelijk bleek het gelukkig een hardnekkige ontsteking te zijn maar je schrikt je wel kapot op zo'n moment.
Dat hele gebeuren is wel een trauma voor mij geweest uiteindelijkMijn nier week toen ook wat af qua vorm.
DiscoDipp schreef:Hoe paniekerig artsen kunnen zijn. Vandaag zat ik rustig mijn broodje te eten, telefoon gaat ‘JE MOET NU NAAR HET ZIEKENHUIS’ uh oke..
chanicha schreef:DiscoDipp schreef:Hoe paniekerig artsen kunnen zijn. Vandaag zat ik rustig mijn broodje te eten, telefoon gaat ‘JE MOET NU NAAR HET ZIEKENHUIS’ uh oke..
Jeetje DiscoDipp!
Ik heb dat gehad met een longfoto, dokter belde dat ik nog een foto moest laten maken want ze zagen iets ook dus bij de tweede foto zei de radioloog dus ik zei hebben jullie in mijn status gekeken want ik heb twee keer een pneumothorax gehad![]()
Nee had hij niet gedaan en het was dus het litteken daarvan.
Ben me rot geschrokken.