Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 08:40

Urbanus bedoelde jou niet maar jildau iets met quoten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:02

Zullen we elkaar even met respect blijven behandelen, Tita?

Hey is Urbanus' goed recht om het op haar manier te doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:13

upendo schreef:

Nee, ze bedoelde Jildau, wat een gedoe.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:48

Ik heb in korte tijd al 2 keer gehad dat ik iets moois zag staan voor een leuke prijs en dat ik het ga betalen en dan toch nog net te laat ben. AL weer verkocht aan een ander die net sneller was.
Dat is echt pech hebben.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 13:21

Urbanus schreef:
upendo schreef:

Nee, ze bedoelde Jildau, wat een gedoe.

Ja echt.. Maar zelfs dan, iemand kinderachtig noemen, dat is paa kinderachtig. :7

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 13:39

Er is best een discussie over mogelijk wat kinderachtiger is, B die zegt A kinderachtig te vinden, of C die zegt dat B juist kinderachtig reageert, en ben ik dan D die dat weer zeurderig en kinderachtig vindt...? Wie wil E zijn :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 13:44

Of gewoon niet doen, dat heeft mijn voorkeur.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:03

PSvanLot schreef:
ik vind het ook superleuk als mensen het persoonlijk maken. Ik stop er ook altijd een klein kaartje met een bedankje en gelukwensen er op.

Gewoon omdat ik het zelf blij van word als ik het krijg en omdat ik er blij van wordt om anderen een goed gevoel te geven.

Juist, dat dus! :D

Iemand waar ik regelmatig my little pony koop, doet het ook zo. Het maakt me blij als ik een pakje van haar krijg. Dus dat doe ik zelf ook graag. Altijd blije mensen terwijl het toch weinig moeite is. :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:13

Het valt mij sowieso op dat de meeste mensen wel een vriendelijk berichtje op dat lege stuk schrijven bij dat deel wat je voor Mondial in moet sluiten moet je wel :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:27

Ik gooi dat stuk altijd meteen weg , ik wist niet eens dat mensen daar wat op konden schrijven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:42

Urona447 schreef:
Ik gooi dat stuk altijd meteen weg , ik wist niet eens dat mensen daar wat op konden schrijven.

Ik ook :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 15:46

Ik scheur of knip die A4 gewoon door de helft, plak die ene helft op het pakje en stop de andere helft er in. Als ik het niet vergeet :=

Maar vrijwel altijd als ik een Mondial pakje ontvang staat op dat lege stuk dus iets van bedankt voor je aankoop en veel plezier ermee :) Vooral Fransen lijken dat zowat allemaal te doen :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:02

Ik verpak redelijk netjes (kledingzak of neutrale doos) en gebruik vloeitjes e.d. als ik ze heb, maar zonder kaartje of boodschap. Ook niet ingepakt met cadeaupapier of iets. Dat zou bij mij soms ten koste gaan van de verzendtijd, omdat ik in een klein stadje woon en de openingstijden beperkt zijn. In combinatie met werk is dat een uitdaging.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:56

_Lorette_ schreef:
Ik verpak redelijk netjes (kledingzak of neutrale doos) en gebruik vloeitjes e.d. als ik ze heb, maar zonder kaartje of boodschap. Ook niet ingepakt met cadeaupapier of iets. Dat zou bij mij soms ten koste gaan van de verzendtijd, omdat ik in een klein stadje woon en de openingstijden beperkt zijn. In combinatie met werk is dat een uitdaging.

Ik heb ooit eens een pakket verpakt met een kaartje, parfumtestertje en vloeipapier. Kreeg ik toen een negatieve reactie omdat het vloeipapier gescheurd was bij aankomst en het hierdoor niet 'nieuw' meer oogde. Nou toen kreeg ik toch even een kleine breakdown _-:(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:39

_-:( Wat een zeiksnor zeg.

Maar dat is dus precies de reden waarom ik dat soort dingen niet doe. Ik ben veel te bang dat mensen dan in de reviews zetten hoe geweldig het ingepakt is, wat ze er bij hebben gekregen en dat dat verwachtingen schept voor de volgende koper die dat leest :=

Daarom zal ik zoiets specifieks zelf ook niet snel in mijn review zetten. Maar dan zeg ik gewoon "super bedankt" ofzo.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:07

Als ik dingen te koop zet gaat dat meestal in stapels dus dan kan ik zo 20 pakketten in 1x hebben. Echt geen trek om dat allemaal in te pakken in mooie papiertjes. Maar kudos naar de mensen die t wel doen :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:26

Ik heb gistermiddag iemand een bericht gestuurd met de vraag om wat maten. Ze is online geweest maar antwoord heb ik nog niet. Jammer want ik wil het wel graag kopen maar eerst even zeker weten hoe het valt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:35

Laat ik wel duidelijk zijn dat ik het zelf nooit verwacht van anderen dat ze er net zo veel moeite voor doen als ik. :D

Ik vind het zelf ook leuk om het mooi te presenteren hoor. Soms doe ik er ook een toffee bij of een zuurtje. :')

Ik kreeg van de week een puzzel opgestuurd in een plastic zak. Butsen en ingedeukte doos natuurlijk. Daar baalde ik wel van. Maar, wilde de puzzel graag houden en niet super banketstaaf doen. Dus toch 5 sterren en de tip om het zo niet meer te versturen. Daar reageerde de verkoopster heel positief op en zo is iedereen alsnog tevreden. :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:37

Siersma schreef:
Ik heb gistermiddag iemand een bericht gestuurd met de vraag om wat maten. Ze is online geweest maar antwoord heb ik nog niet. Jammer want ik wil het wel graag kopen maar eerst even zeker weten hoe het valt

Gaat het dan om een duur item?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:29

Nee dat niet. Maar dat maakt niet uit toch? Kleine moeite om even tr meten lijkt mij

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:33

Ligt aan het bedrag. Negen van de tien keer hoor je niks meer als je maten doorgestuurd hebt..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:33

tita schreef:
Urbanus bedoelde jou niet maar jildau iets met quoten

Euh anders doe je even normaal? Wat heb ik verkeerd gedaan in deze? Hij is dagen aan het bieden en op het moment dat hij het koopt wil hij dat ik het dezelfde dag verstuur. Ik heb daarop gereageerd dat dat me niet gaat lukken omdat UPS ver weg zit voor me en heb ze vandaag verstuurd in plaats van gisteren. Wat is hier kinderachtig? Ik vind steeds 5 euro hoger bieden nadat ik zeg dat het een vaste prijs is, vrij kinderachtig.

Zet ik hem te kakken? Jij weet met “een Italiaan” wie ik bedoel en welk account erbij hoort?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:35

upendo schreef:
Ligt aan het bedrag. Negen van de tien keer hoor je niks meer als je maten doorgestuurd hebt..

Ja, dit. Ik meet nooit op.

Heb nu weer zo'n muts die 2 euro gaat onderbieden. :evaw:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:37

Urbanus schreef:
upendo schreef:

Ja, dit. Ik meet nooit op.

Heb nu weer zo'n muts die 2 euro gaat onderbieden. :evaw:

Wil jij haar even niet zo te kakken zetten? Ik vind dit erg kinderachtig van je. Iedereen heeft het recht op afdingen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:39

Haha trut :') Ze heeft hem voor de verkoopprijs gekocht, wel 10 hele euro's!