Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Dat ik nu mogelijk met werktijd kom te zitten dat ik mijn kippen en 2 kuikens kan gaan slachten/afmaken wegens niet meer voor ze kunnen zorgen.
LiannePuthzy schreef:De trump biden heisa... en dan voornamelijk de reacties hier in Nederland van bepaalde groeperingen/mensen zoals gele hesjes ect waarvan ik serieus rillingen over mijn rug krijg.. hoe kunnen mensen zo eng deken
Telpeva schreef:Marcella schreef:Dat ik nu mogelijk met werktijd kom te zitten dat ik mijn kippen en 2 kuikens kan gaan slachten/afmaken wegens niet meer voor ze kunnen zorgen.
Misschien wil iemand anders ze hebben? Dan hoeven ze niet per se doodmisschien een hobbyist?
-
Ik erger mij aan... Het huilen van mijn buurjongetjehij is nog maar anderhalf jaar oud, een heel schattig vrolijk jongetje normaal gesproken en hij kan er denk ik ook helemaal niks aan doen maar hij huilt zo veel de laatste tijd, en dat geluid hoor ik in mijn huis dus ook overal. Het gaat door merg en been en ik kan het niet blokkeren of ontwijken, nog even en ik ga mee huilen. Ik hoop dat dit een fase is waar hij overheen gaat groeien
N0a schreef:Irritatie van vandaag, dat ik paard zoekt baas betrapt heb op leugens en ze hier op gewezen heb. Waarna het hele bericht (van hunzelf) van hun Facebook verwijderd is. Henk gaf aan met de donaties slechts 1532 euro ontvangen te hebben, maar er zijn destijds meerdere tikkies aangemaakt omdat er te veel donateurs waren. Op een tikkie kan max €2500 per dag gestort worden, dus dat bedrag is totale bullshit.
En het topic waar het er keurig aan toe ging over deze fraudeurs is gesloten.
Knert schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik toch lichtelijk paniek krijg, ik moet deze maand een baan hebben anders heb ik een groot probleem.
Je had toch al een nieuwe baan?
Hopelijk snel weer wat nieuws!
Marije_1997 schreef:Zelf je telefoon pakken en bellen! Laten zien dat je écht interesse hebt.Klopt contract was me al toegezegd, maar blijkbaar veranderen dingen binnen 2 weken. En ben nog steeds niet terug gebeld wat me vorige week beloofd is.
Kan wss als food bezorger ergens werken. Dan heb ik tijdelijk toch iets. Maar dat is niet wat ik wil doen. Vanuit daar dan maar verder kijken naar iets.