Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:45

De trump biden heisa... en dan voornamelijk de reacties hier in Nederland van bepaalde groeperingen/mensen zoals gele hesjes ect waarvan ik serieus rillingen over mijn rug krijg.. hoe kunnen mensen zo eng deken

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:48

Marcella schreef:
Dat ik nu mogelijk met werktijd kom te zitten dat ik mijn kippen en 2 kuikens kan gaan slachten/afmaken wegens niet meer voor ze kunnen zorgen.

Misschien wil iemand anders ze hebben? Dan hoeven ze niet per se dood :) misschien een hobbyist?
-

Ik erger mij aan... Het huilen van mijn buurjongetje -O- hij is nog maar anderhalf jaar oud, een heel schattig vrolijk jongetje normaal gesproken en hij kan er denk ik ook helemaal niks aan doen maar hij huilt zo veel de laatste tijd, en dat geluid hoor ik in mijn huis dus ook overal. Het gaat door merg en been en ik kan het niet blokkeren of ontwijken, nog even en ik ga mee huilen. Ik hoop dat dit een fase is waar hij overheen gaat groeien :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 13:39

LiannePuthzy schreef:
De trump biden heisa... en dan voornamelijk de reacties hier in Nederland van bepaalde groeperingen/mensen zoals gele hesjes ect waarvan ik serieus rillingen over mijn rug krijg.. hoe kunnen mensen zo eng deken

Lange leve het internet waar elke gek wat op kan zetten

Internet is heel handig maar het heeft ook veel nadelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 13:51

1 van de katten die ging kotsen, in de rails van de schuifpui. Kwam me ook veel uit jeetje (volgens mij de eerste keer ook) en een kabaal. Dacht wat gebeurt hier

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:48

Pfff wat een drukte vandaag in de stad. "Je mag bijna niets leuks meer doen dus gaan we massaal de stad in" en na afloop een broodje halen bij de bakker want die zijn nog wel open.

En over dat laatste klaag ik niet. De broodjes waren niet bij te smeren vandaag en dat was ook aan de omzet te zien. Fijn voor mijn baas in deze onzekere tijden.

Maar juist nu is het natuurlijk niet slim om gezellig te shoppen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 16:34

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
Dat ik nu mogelijk met werktijd kom te zitten dat ik mijn kippen en 2 kuikens kan gaan slachten/afmaken wegens niet meer voor ze kunnen zorgen.

Misschien wil iemand anders ze hebben? Dan hoeven ze niet per se dood :) misschien een hobbyist?
-

Ik erger mij aan... Het huilen van mijn buurjongetje -O- hij is nog maar anderhalf jaar oud, een heel schattig vrolijk jongetje normaal gesproken en hij kan er denk ik ook helemaal niks aan doen maar hij huilt zo veel de laatste tijd, en dat geluid hoor ik in mijn huis dus ook overal. Het gaat door merg en been en ik kan het niet blokkeren of ontwijken, nog even en ik ga mee huilen. Ik hoop dat dit een fase is waar hij overheen gaat groeien :x

Nodig dat kind eens uit. Zo ontzie je de ouders en je hebt kans dat het kind ineens stopt met huilen.

En die kipjes. Hoezo zou je geen kippen kunnen houden met afwijkende tijden? Ineens afslachten lijkt me dan zeker overdreven

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:45

Wait, whut..? Waarom zou Telpeva het gejank van het buurjongetje voor de ouders moeten oplossen? :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:53

Verkopers op het station. Ga weg, ik je wil abonnement niet, ik wil geen donatie doen en ik wil niet praten. Ik wil mijn trein halen dus ophoepelen, en al helemaal als ik al nee naar je geschud heb, dan verdoe je je tijd. :evaw:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:23

Had best wel erge spanningshoofdpijn al een aantal dagen door mijn tentamen. En dat kwam er tijdens mijn tentamen allemaal uit. Nu ook nog steeds, pijn in mijn ogen en kloppend hoofd. Godzijdank een weekje vakantie nu. Zondag kapper, woensdag masseur, lekker ontspannen

Ik erger me er ook aan dat ik te horen heb gekregen dat ik ipv 12 tot 17, 7 tot 17 moet werken (stond reserve). Heb ik echt geen zin in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:36

Dat ik toch lichtelijk paniek krijg, ik moet deze maand een baan hebben anders heb ik een groot probleem.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:48

Irritatie van vandaag, dat ik paard zoekt baas betrapt heb op leugens en ze hier op gewezen heb. Waarna het hele bericht (van hunzelf) van hun Facebook verwijderd is. Henk gaf aan met de donaties slechts 1532 euro ontvangen te hebben, maar er zijn destijds meerdere tikkies aangemaakt omdat er te veel donateurs waren. Op een tikkie kan max €2500 per dag gestort worden, dus dat bedrag is totale bullshit.

En het topic waar het er keurig aan toe ging over deze fraudeurs is gesloten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:58

N0a schreef:
Irritatie van vandaag, dat ik paard zoekt baas betrapt heb op leugens en ze hier op gewezen heb. Waarna het hele bericht (van hunzelf) van hun Facebook verwijderd is. Henk gaf aan met de donaties slechts 1532 euro ontvangen te hebben, maar er zijn destijds meerdere tikkies aangemaakt omdat er te veel donateurs waren. Op een tikkie kan max €2500 per dag gestort worden, dus dat bedrag is totale bullshit.

En het topic waar het er keurig aan toe ging over deze fraudeurs is gesloten.

Zo zijn ze... Ga je er tegenin wordt je geblokkeerd confrontatie aan gaan is denk ik te confronterend voor ze. Oké ik mag de discussie hier niet voortzetten maar had zeker mijn twijfels bij het hele verhaal.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:59

Aan mijn moeder, die niet eens even de moeite heeft genomen om mij te vertellen dat mijn oom is overleden en ik dat dus op Facebook kon lezen via mijn andere oom.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:00

Je had toch een baan in de nachtdienst Marije?

Ohh Wyoming dat is banketstaaf!
Gecondoleerd :(:)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:03

Dat mijn broer opeens appt dat ie een aanrijding heeft gehad met de fiets, en daarna niet reageerde.

(komt nu lopend naar huis.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:13

chanicha schreef:
Je had toch een baan in de nachtdienst [***]?

Ohh Wyoming dat is banketstaaf!
Gecondoleerd :(:)

Dat was me toegezegd, gaat niet doorblijkbaar.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:35

Marije_1997 schreef:
Dat ik toch lichtelijk paniek krijg, ik moet deze maand een baan hebben anders heb ik een groot probleem.

Je had toch al een nieuwe baan?

Hopelijk snel weer wat nieuws!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:39

Ik heb een klein erger puntje .. valt in het niet bij Wyoming. Sterkte nog meid! Slaat nergens op.

Dat ik mijn zoektocht in een springzadel niet kan slagen. Rij na de verkoop van de fjord niet echt meer. En zadel is mee verkocht.

Ik zoek gewoon een springzadel met korte dikke wrong. 18 inch en als het kan bruin.
Maar CWD is te duur (wel heel gaaf)... de rest vind ik weinig aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:44

45 minuten wachten op de pizza :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:48

Knert schreef:
Marije_1997 schreef:

Je had toch al een nieuwe baan?

Hopelijk snel weer wat nieuws!

Klopt contract was me al toegezegd, maar blijkbaar veranderen dingen binnen 2 weken. En ben nog steeds niet terug gebeld wat me vorige week beloofd is.

Kan wss als food bezorger ergens werken. Dan heb ik tijdelijk toch iets. Maar dat is niet wat ik wil doen. Vanuit daar dan maar verder kijken naar iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:09

Voetblessure. -O- Kan dat lichaam nou nooit eens gewoon heel blijven, ik heb alleen maar gewandeld. :')

Marije_1997 schreef:
Klopt contract was me al toegezegd, maar blijkbaar veranderen dingen binnen 2 weken. En ben nog steeds niet terug gebeld wat me vorige week beloofd is.

Kan wss als food bezorger ergens werken. Dan heb ik tijdelijk toch iets. Maar dat is niet wat ik wil doen. Vanuit daar dan maar verder kijken naar iets.
Zelf je telefoon pakken en bellen! Laten zien dat je écht interesse hebt. :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-20 20:12

Vriend die een vol glas donker bier omgooit over mijn sloffen en jodphurs heen

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:27

Mensen die positief zijn getest op het virus en gewoon lekker hun ding blijven doen en daarmee andere mensen besmetten...

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:33

Net via oude stalbaas de rekening van Rendac gekregen: €85.-! 4 maanden geleden dat pony is ingeslapen..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:37

Marocje schreef:
Net via oude stalbaas de rekening van Rendac gekregen: €85.-! 4 maanden geleden dat pony is ingeslapen..

Dat lijkt me heel veel, meestal is het rond de 30 euro. Of is hij apart opgehaald?