Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coby schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... s-new-york
Op Schiphol komen de passagiers uit NY aan.
En hier snap ik dan niks van.
Waarom geen check bij deze passagiers of verplichte quarantaine?
Avalanche81 schreef:Sizzle schreef:The price of life is niets nieuws.
Vanaf een bepaalde leeftijd kun je kunstknieen op je buik schrijven.
Dat is ook niet waar. Mijn oma is 83 en heeft vorige maand kunstknieën gekregen.
Huertecilla schreef:Afgezien van dít onderwerp gaat er vanuit de VS nog een heel ander probleem op ons af komen.
De amerikaanse economie is zó belangrijk voor de wereld economie dat een instorten grote gevolgen gaat hebben voor het economische máchtsevenwicht. Dat gaat verder dan een economische crisis; om de positie van de EU ten opzichte van Rusland en China welke belangrijker wordt bij een zwakkere VS.
Het is te hopen dat NL aan het einde van de gezondheidscrisis het belang van economische EU eenheid inziet. Zeker met het wegvallen van de grootste economische partner van NL is de rest van de EU als eenheid van levensbelang voor de NL economie.
Marie_Anne schreef:Coby schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... s-new-york
Waarom wel? De kans dat zij besmet zijn net zo groot als de kans dat wij besmet zijn.
Ze moeten zich gewoon aan de regels houden, net als iedereen, dan zijn ze geen groter gevaar voor de volksgezondheid dan iemand uit Brabant.
Kaja schreef:Marie_Anne schreef:
Waarom wel? De kans dat zij besmet zijn net zo groot als de kans dat wij besmet zijn.
Ze moeten zich gewoon aan de regels houden, net als iedereen, dan zijn ze geen groter gevaar voor de volksgezondheid dan iemand uit Brabant.
Vraag je nu serieus waarom wel?
Jeetje... ben je zo vol van jezelf dat je dit ook nog recht denkt te praten?
Ik ben het er mee eens dat één ieder van ons een eigen mening heeft en deze ook mag uitdragen. Met enige verbazing lees ik dan ook de “open aanvallen” weggemoffeld onder een commentaar wat steevast uitdraait op “jullie zaaien paniek en angst” waarop ondermeer jij en consorten mensen als HC, Monique, Shadow etc. op de vingers tikt!
Zoveel mensen, zoveel meningen! Dat werkt twee kanten op hoor.
Citaat:Ik pik even één opmerking eruit en met een specifieke reden. Dit is (in mijn ogen) namelijk altijd een afweging als je het over ziektes hebt met een bepaald sterftecijfer. Als deze keuzes er niet waren, zouden er minder mensen sterven aan bijv. kanker.
rockwitch schreef:Het is niet meer zo dat wij hier in Brabant nog steeds het gevaarlijkste zijn hoor qua besmettingen. Er zijn andere provincies waar het nu ook heel hard gaat.
Avalanche81 schreef:Sizzle schreef:The price of life is niets nieuws.
Vanaf een bepaalde leeftijd kun je kunstknieen op je buik schrijven.
Dat is ook niet waar. Mijn oma is 83 en heeft vorige maand kunstknieën gekregen.
Coby schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... s-new-york
cobiie schreef:Mogelijk ligt het dodental nog hoger: Frankrijk registreert alleen overledenen die in een ziekenhuis zijn overleden en niet die thuis of in een bejaardentehuis stierven.
Bron: NOS
Er is ook geen land die kan garanderen dat ze elke persoon die sterft aan Corona registeren.