Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:16

nicole_floor schreef:
HorseTimeXL schreef:
Aan mensen die onder bijna elk artikel wat gaat over dat er minder ouderen worden doorverwezen naar de IC's, neerzetten dat ouderen worden geweigerd en dat dat een schande is van het kabinet en onmenselijk en bla bla bla terwijl heel veel ouderen überhaupt niet naar een IC willen. Worden zulke verwijten gemaakt. Iedereen is het zat en dat snap ik, maar wees wel eerlijk in je reacties..

Mensen hebben ook geen idee wat er met je lichaam gebeurt als je weken in coma in ligt. Ze denken vaak dat je daar net zoals een film fluitend uit komt.
Ik heb daar ook nooit zo bij stilgestaan eerlijk gezegd. :o Maar ik ben nu wel benieuwd hoe dat in z’n werk gaat.

N0a

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:34

Heeft een enorme impact op je lichaam en je spieren. Zeker als je daar 3 weken ligt, je moet zelfs weer opnieuw leren lopen omdat al je spieren weg zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:56

N0a schreef:
Heeft een enorme impact op je lichaam en je spieren. Zeker als je daar 3 weken ligt, je moet zelfs weer opnieuw leren lopen omdat al je spieren weg zijn.

:j

En opnieuw leren eten en praten. Dit wil je iemand boven de 80 niet meer aan doen toch? Ik heb het vanaf dichtbij mee gemaakt (niet mijzelf) en vond de hele revalidatie best heftig.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:15

Inderdaad en dan is het bij veel van boven de 80 ueberhaubt de vraag of ze uit de narcose/slaap komen. Je ziet bij ouderen dan ook veel geheugenproblematiek ontstaan. Maar dat ze ook echt opnieuw moeten leren praten wist ik ook niet.

Ik erger me op dit moment heel erg aan dit artikel: https://www.nu.nl/coronavirus/6046547/z ... -zijn.html . En dat helemaal het stukje waarin eentje zich afvraagt: Hoeveel rek wordt er van onderwijspersoneel verwacht? . Moet ze al die strijdende verpleegkundigen artsen etc. op de IC's zien en alle supermarkt medewerkers die zelfs zonder bescherming gewoon moeten doorwerken. Dan sla je echt de plank mis naar mijn idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:23

Irritante koters buiten paardje te spelen met een stok {:)-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:27

Komende maand terug gezet in uren omdat ik in de Corona begintijd flexibel was en extra uren gewerkt heb. -O-
Erg fijn als extra flexibel zijn en extra uren maken uiteindelijk betekent dat je er geen voordeel aan hebt. :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:31

In België zullen de tellers van de studenten op 0 gezet worden na dit kwartaal. Heel tof!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:33

poes schreef:
In België zullen de tellers van de studenten op 0 gezet worden na dit kwartaal. Heel tof!

Wat voor tellers?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:33

Studenten mogen maar een beperkt aantal uren onbelast werken. Die tellers dus.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:44

poes schreef:

Oh meen je, dat wist ik niet eens joh. Maar je ergert je eraan dat die wordt gereset? :))

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:32

xDenies schreef:
Artikel op nu.nl, heb alleen de kop gelezen. 'Het voelt alsof we proefkonijnen zijn', gaat toch heen joh :') Winkels zijn ook gewoon open gebleven en het is nou niet dat mensen braaf thuis bleven. Of slaat Corona winkelmedewerkers over? :Y)

Tot nu toe heeft deze winkel medewerker geluk. En nee, mensen bleven niet braaf thuis. Daarvoor was het veelste mooi weer.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:43

__Sannne schreef:
poes schreef:

Oh meen je, dat wist ik niet eens joh. Maar je ergert je eraan dat die wordt gereset? :))

Oei nee juist niet! Is in België maar ik reageerde op marlinde omdat ik dacht dat het bij haar daarmee te maken had.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:52

MaTuMi schreef:
xDenies schreef:
Artikel op nu.nl, heb alleen de kop gelezen. 'Het voelt alsof we proefkonijnen zijn', gaat toch heen joh :') Winkels zijn ook gewoon open gebleven en het is nou niet dat mensen braaf thuis bleven. Of slaat Corona winkelmedewerkers over? :Y)

Tot nu toe heeft deze winkel medewerker geluk. En nee, mensen bleven niet braaf thuis. Daarvoor was het veelste mooi weer.

Het is een sarcastische post. Ik ben zelf ook een winkelmedewerkster ;) En mijn moeder werkt in de zorg en mijn broertje is touringcarchauffeur. We hebben allemaal met mensen te maken en moeten allemaal doorblijven werken. De irritatie ging dus om het artikel dat een groep mensen niet terug aan het werk wilt omdat ze zich als proefkonijn zien.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:57

@xDenies ik lees deze berichten vooral bij ouders eerlijk gezegd. En vergeet alsjeblieft niet dat we ook gewoon aan het werk zijn want ik werk echt keihard.. komt m’n nicht aan met je zit thuis .... 67 procent van de basisschool docenten wilde ook gewoon aan het werk, %15 procent wist het gewoon niet en er was dus een kleine groep die het niet zag zitten. Die heb je overal natuurlijk.( bron radio 2 journaal 21.00)
maar goed wij mogen nog niet na de vakantie en daar was mijn sectie eigenlijk teleurgesteld over.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 22:21

Foaly schreef:
Mijn haakproject en steken die spontaan verdwijnen... ik had er zonet 48. Een ronde gehaakt, niet gemeerderd of geminderd, en nu zijn het er 47. Hoe dan :+

O zo bekend met breien, maar bij mij was het iedere keer steek erbij. Heb het uiteindelijk opgegeven. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:39

Die Corona reclames, helemaal de gene met BN'ers. Flikker heen man.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 23:55

Dat de verwarming in mijn kamer niet uit wilt... (knop is kapot -O- )

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 00:00

Dat ik wil slapen maar het lukt weer eens niet

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 08:24

xDenies schreef:
MaTuMi schreef:

Het is een sarcastische post. Ik ben zelf ook een winkelmedewerkster ;) En mijn moeder werkt in de zorg en mijn broertje is touringcarchauffeur. We hebben allemaal met mensen te maken en moeten allemaal doorblijven werken. De irritatie ging dus om het artikel dat een groep mensen niet terug aan het werk wilt omdat ze zich als proefkonijn zien.

Ik had dat artikel verder niet gelezen maar mijn reactie komt uit de zelfde frustratie als die ik heb.
In mijn omgeving mensen die ook panisch doen omdat ze weer moeten werken, en als ik dan zeg van, ik ben nooit gestopt met werken, dan is dat minder erg want ik loop echt veel minder risico in een winkel. :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:02

Erger mij aan mijn droge handen. Elke keer wassen, creme erop, en dan 1 of 2x die creme vergeten en dan is het weer raak.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:07

Dat het lekker weer is, ik vakantie heb, maar een vet stomme tentamen opdracht heb waar ik al dagen zoet mee ben. K*t studie.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:42

ik erger mij aan een bestelling die een maand geleden is geplaatst ( puzzelboekjes) en nog steeds niet binnen is terwijl op het account aan wordt gegeven dat de bestelling is voltooid. klantenservice lijkt op dit moment niet te bestaan.. telefoon wordt niet beantwoordt, automatische mail beantwoording ggrrr.
heb nu een bericht ook op facebook geplaast en via messenger een bericht gestuurd!
Zo dit was even mijn galspuiterij voor vandaag...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 09:44

dat ik van alles wil, maar alles kost geld en dat kan niet allemaal tegelijk. Het liefst ga ik een ochtendje voor de computer zitten en dan alles bestellen en regelen. Zorgen dat het bijhok omgetoverd wordt met een nieuwe keuken. nieuwe meubels bestellen. nieuwe opleuk spullen ... maar ja dat rottige geld weer haha

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:02

Dat ik wakker werd, Twitter checkte en zag dat er EIN-DE-LIJK een reboot komt van mijn favoriete serie en nu ben ik veel te excited om aan het werk te gaan _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:15

Foaly schreef:
Dat ik wakker werd, Twitter checkte en zag dat er EIN-DE-LIJK een reboot komt van mijn favoriete serie en nu ben ik veel te excited om aan het werk te gaan _O-

Welke serie?

Dikke knuffel Linoleum!