Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Ik zeg altijd gewoon bedankt.
Ik snap alleen niet zo goed hoe ze dat doen.
Zal je vast een abonnement voor nodig hebben.
Rawr schreef:Imaginaerum schreef:Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent.
Die foto heb ik dezelfde avond nog verwijderd dus die gaat ook nergens heen. Zelf heb ik een theorie dat een deel van de reden dat ze nu zo doet is omdat ze dus die foto dus gestuurd heeft (na een aantal wijntjes vermoed ik) en daar vanmorgen spijt van had en wat van zichzelf geschrokken is. Ze is echt niet het type waarvan ik had verwacht dat ze nudes zou sturen, zéker niet spontaan. En al helemaal niet full frontal met gezicht.
Maar het blijft gissen en hoop toch de komende dagen nog een verklaring te krijgen.
Silly1972 schreef:Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt, kinderen pas ontmoeten als het serieus is.
Ze hebben sneller iets door dan je denkt.
hagelslag schreef:Silly1972 schreef:Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt, kinderen pas ontmoeten als het serieus is.
Ze hebben sneller iets door dan je denkt.
Zeker, daarom hebben we daar ook eerst mee gewacht.
Maar alsnog gewoon in het begin ons niet te klef ofzo gedragen in het bijzijn van de kinderen.. Gewoon rustig aan
Sowieso, als de kinderen je niet mogen heb je verlorentenminste dat denk ik