Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:21

Haha, thanks. Ik Bok meestal vanaf m'n PC, dus heb dat probleem niet. :P Heb 'm ook in kerstversie :+

Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:21

Ik zeg altijd gewoon bedankt.
Ik snap alleen niet zo goed hoe ze dat doen.
Zal je vast een abonnement voor nodig hebben.

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:28

Ik bedank ook altijd maar als ze erna niet iets leuks zeggen dan laat ik het dood bloeien. Ergens is alleen zo'n hartje sturen beetje makkelijk

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:30

Silly1972 schreef:
Ik zeg altijd gewoon bedankt.
Ik snap alleen niet zo goed hoe ze dat doen.
Zal je vast een abonnement voor nodig hebben.

Zolang ik nog continu per ongeluk meerdere mensen omhoog swipe (goddank kan ik mezelf nu stoppen, hahaha) ga ik me maaar niet verdiepen in dat soort dingen. Ik ben zo'n digi-sukkel.

Oh, de kerst editie van je avatar, exitium... Nu wil ik de winter.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:43

Grapjes moeten kunnen toch? En ik vind de discussie over man/vrouw gedrag soms wel rete interessant. Want het is wel echt zo, waar vrouwen onderling mannen om afslachten, doen ze gerust zelf ook maar daar wordt dan anders tegenaan gekeken. Dat blijft iets geks.

Iedereen op zijn achterste poten vanwege ongewenste dickpics, want die mogen exposed worden maar als een vrouw iets dergelijks stuurt, wordt daar anders tegenaan gekeken. Eigenlijk bijzonder!

Los van het feit dat ik het niet heel slim vind om in deze tijd herkenbare fotos te sturen met stukken van je lijf waarvan je niet wil dat die online rondzwerven.......maar goed misschien idd drank in het spel.
Denk dat ze mazzel heeft dat Rawr hier heel netjes mee omgaat. Hoop dat ze ervan geleerd heeft.

De mod opmerking is wat mij betreft wat overdreven, discussieren mag toch en grapjes maken ook hoor, lijkt mij geen punt. Ok de een zijn humor is niet die van de ander maar dan nog, er wordt niets heel geks gezegd hier.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:57

Eens, Daffodil. Ik zou even vreemd opkijken bij een dickpic, maar joh, :evaw: ook die hoeven niet online te worden geknald, toch?

Ben het er zeker mee eens dat foto's waarvan je niet wil dat ze kunnen gaan zwerven online, dat je die dan ook niet online zet. Maar dat vind ik ook op facebook en zo. Ik deel o ook bijzonder weinig foto's van mijn kinderen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 10:59

Ik heb nogal eens wat dickpics gekregen hoor, maar goed negeren werkt en als iemand echt vervelend is, gewoon een grotere terugsturen. Werkt magisch.....

Mijn nieuwe vriend (he wat leuk om te zeggen) wil dus ook absoluut niet op FB en dat respecteer ik. Ik plaats dus ook echt geen samen foto's.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 11:01

djinnie schreef:
Oh, de kerst editie van je avatar, exitium... Nu wil ik de winter.

Lolbroek... Ik heb nog niet eens zomervakantie gehad :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:04

Rawr schreef:
Imaginaerum schreef:
Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent.

Die foto heb ik dezelfde avond nog verwijderd dus die gaat ook nergens heen. Zelf heb ik een theorie dat een deel van de reden dat ze nu zo doet is omdat ze dus die foto dus gestuurd heeft (na een aantal wijntjes vermoed ik) en daar vanmorgen spijt van had en wat van zichzelf geschrokken is. Ze is echt niet het type waarvan ik had verwacht dat ze nudes zou sturen, zéker niet spontaan. En al helemaal niet full frontal met gezicht.

Maar het blijft gissen en hoop toch de komende dagen nog een verklaring te krijgen.

Die is gewoon aan het daten/chatten en sletten met andere mannen hoor :7

Als iemand echt in je geïnteresseerd is laten ze snel van zich horen, zeker vrouwen.
Negeren/geen antwoord terwijl ze veel online is...hoe duidelijk wil je het hebben!
Daarbij heeft ze je al afgeserveerd aan haar antwoord te horen.

Lekker laten gaan...iemand die direct nudes stuurt zou ik sowieso mijn vraagtekens bij hebben.
Lijkt mij dan ook niet de pienterste meid omdat naar vreemden te sturen.
Je weet nooit wat ze ermee doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:23

Hmm niet helemaal met je eens maar denk inderdaad dat de interesse er niet meer is. Of ze is inderdaad geschrokken van haar eigen actie (die we niet hoeven te veroordelen, zegt niks over dat ze niet pienter zou zijn, Listiglistje) of ze heeft iemand anders leren kennen. Denk dat dat je 2 opties zijn.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 13-08-20 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:48

Denk ik ook.
En ach ik wordt inmiddels ook geghost.
Waar ik voor mijn operatie tig keer per dag berichtjes kreeg en dan zei hij nog dat hij zijn best moest doen om er niet nog meer te sturen, is er nu totale radiostilte.
Hij is gisterochtend wel langs geweest, maar toen was hij al heel koeltjes (kon nog net een simpel kusje vanaf) maar sindsdien niets meer vernomen.
Ook niet op mijn slaap lekker berichtje van gisterenavond (weet dat die wel gelezen is).

Dus tja, die is ook weer exit :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:50

Ah Silly wat banketstaaf. Heel flauw van die vent.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:58

Inderdaad, wat flauw van hem Silly.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:06

Tja is niet anders had al niet echt verwacht dat dit blijvend zou zijn.
Het was duidelijk aan zijn opmerkingen te merken dat hij liever echt een meisje meisje wilde.
Gelakte nageltjes, flink make up, altijd goed gekleed.
Blijkbaar ook binnen terwijl het bloedverziekend heet is.
Maar heb altijd gezegd dat ik dat niet ben.
Het kan mij ook niet schelen dat hij 2 rolexen heeft ofzo.
Ben daar echt niet van onder de indruk.
Dus ben er niet zo rouwig om eigenlijk.
Alleen jammer dat het gewoon weer zo moet gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:08

Heel l*llig.. :n

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:09

@silly, was dat die toen alsnog met je wou afspreken terwijl je het ongeluk al had gehad?

Wat kan het raar gaan zo af en toe

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:27

Yep dat is die en het was super gezellig, daarna ook nog afgesproken en toen was het weer echt gezellig ;).
Dus dames, dat is dus alsnog geen garantie dat het een goede man betreft :P

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:35

Nouja zeg, wat appart af en toe hea.

Ik Wben afgelopen dinsdag nog op bezoek geweest bij mijn vaste tinderdate.
Hij staat met zijn kinderen redelijk in de buurt op de camping en nouja toen kwam de vraag of ik langskwam.

Dikke prima, waarom niet.

Met zijn 4en even het zwembad in gedoken. Daarna wou hij graag even boodschappen doen en bleef ik dus met de kinderen achter.
Toen nog met de buren en de kinderen een spelletje gedaan tot hij weer terug kwam.
Even samen gegeten en toen moest ik ook snel weer naar huis ivm vroege dienst de volgende dag.

Voor zijn vakantie hebben we wel kort gesproken over een eventuele stempel ala relatie. Maar we hebben nog geen conclusie _O- ik zei, ga eerst maar lekker op vakantie en dan zien we het dan wel weer. Als het goed is hebben we geen haast toch?
Dus nouja we zullen het wel zien. Hij is een type kat uit de boom kijken, dus gewoon lekker rustig aan doen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:16

Dat klinkt fijn, hagelslag. En als je de kinderen al ontmoet hebt, best serieus? Of ben ik de enige die daar moeilijk over denkt? Als ik niet een soort van 'zeker' ben dat het iets is, dan hoeft ie mijn mini's niet te ontmoeten. Ik zag dat bij ex-schoonzus, inmiddels 2 vriendjes verder en de kinderen hebben daar iedere keer best wat last van.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:27

Het is inderdaad wel vermoedelijk serieus.
We houden ons rustig qua zoenen etc waar de kinderen bij zijn.
Nu scheelt het dat hij sowieso wel vaker gewoon vrienden op bezoek heeft, zowel mannelijk als vrouwelijk.

Ik blijf er tot dusver niet slapen als de kinderen er zijn.
Ahhoewel zijn dochter wel zei, ohhh maar je kunt heust wel bij ons slapen hoor. Dat mag van mij wel.

Toen heb ik dus gezegd dat ik heel vroeg moest opstaan ivm werk.
Maarja we zullen het zien. Gewoon lekker rustig aan

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:28

Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt, kinderen pas ontmoeten als het serieus is.
Ze hebben sneller iets door dan je denkt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:36

Silly1972 schreef:
Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt, kinderen pas ontmoeten als het serieus is.

Zeker, daarom hebben we daar ook eerst mee gewacht.
Maar alsnog gewoon in het begin ons niet te klef ofzo gedragen in het bijzijn van de kinderen.. Gewoon rustig aan

Sowieso, als de kinderen je niet mogen heb je verloren :Y) tenminste dat denk ik

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:15

Ik word er ergens wel blij van als ik dit zo lees. Je dringt je niet op bij de kinderen, en zo te lezen vinden ze je aardig. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn stiefheks 1 keer gezien, moest meteen daar blijven slapen en daarna gingen ze samenwonen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:15

hagelslag schreef:
Silly1972 schreef:

Zeker, daarom hebben we daar ook eerst mee gewacht.
Maar alsnog gewoon in het begin ons niet te klef ofzo gedragen in het bijzijn van de kinderen.. Gewoon rustig aan

Sowieso, als de kinderen je niet mogen heb je verloren :Y) tenminste dat denk ik

Ja helaas wel ja

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:16

Mand schreef:
Ik word er ergens wel blij van als ik dit zo lees. Je dringt je niet op bij de kinderen, en zo te lezen vinden ze je aardig. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn stiefheks 1 keer gezien, moest meteen daar blijven slapen en daarna gingen ze samenwonen

Dat is ook niet goed