Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knert schreef:Ik moest zo om je lachen. Niet gemeen. Maar toch...
Je geeft aan een 4 te staan voor een beta vak, prima.. ieder zijn ding.
Om vervolgens de term letter afgeefstokjes te gebruiken Heerlijk dit...
Oja. Ik kan nooit ruitenwissers onthouden, maar de Engelse term wel.
APCIII schreef:Dat ziet er uit alsof het iets is wat je niet als je eerste restauratieprojectje moet willen proberen te doen(al zijn de T, U en H al aardig gelukt
)
Als ik het zo bekijk, is de beste optie om het ding helemaal uit elkaar te halen, en dan onderdeeltje voor onderdeeltje met de hand schoon te maken en daarna in de olie te zetten. En weer in elkaar zetten. Met alle onderdeeltjes op de juiste plek![]()
Kijktip: "The Repair Shop" van de BBC![]()
Je kunt die rekensom ook eenvoudiger aanpakken: elke "dobbelsteen" van 10x10x10cm is precies 1 liter. (1dm³ = 1l)
Jet schreef:Succes ( beetje laat misschien), ik ben benieuwd hoe het met je afloopt, wat er met je aan de hand is. Heb je nog steeds eigenlijk geen pijn?
_Karlijn schreef:Ik heb in begin van de coronatijd 2x een test moeten ondergaan dus ik ben bekend met hoe diep die wattenstaafjes gaan (de verpleegkundige zei: als het voelt alsof ik je hersens kietel, zit ik goed), maar moet het van zo diep komen en waarom volstaat gewoon wangslijmvlies-speeksel en neusschelp-snot (
) niet?
CalipsoLover schreef:Jet schreef:Succes ( beetje laat misschien), ik ben benieuwd hoe het met je afloopt, wat er met je aan de hand is. Heb je nog steeds eigenlijk geen pijn?
AC gewricht is gescheurd en daardoor sleutelbeen naar boven gekomen. Moet in een draagdoek en rusten, als het over 3 weken niet beter is moet ik een operatie en/of inspuitingen overwegenHet doet wel pijn hoor, maar enkel als ik bepaalde bewegingen maak. Denk dat mijn pijngrens na mijn laatste val ook gewoon hoger ligt
Maar vannacht echt wel kak geslapen hierdoor.
Mizora schreef:https://www.startpagina.nl/v/wonen/tuin ... koolwitje/
Het is een parasiet van de groot koolwitje, de sluipwesp is een aardige gok. Deze rups dus vooral koesteren, dan kunnen de nakomelingen van de sluipwesp weer meer rupsen bestrijden.