Sheran schreef:Je kunt ook bij de bouwmarkt op maat laten zagen
[ [url=m/Zm7BTa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zagen ze van die metalen hekken op maat bij de bouwmarkt? Hout weet ik wel maar dit niet. Dat zou wel een oplossing zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Je kunt ook bij de bouwmarkt op maat laten zagen
Een tijd geleden had ik in Frankrijk perfecte stof gezien voor een jurk die ik wilde maken. Deels wol, subtiel ruitje erin (linker stof). Maar ik dacht: onhandig om mee te nemen, ik vind wel iets soortgelijks in NL.
Maar nee
Heeft iemand een tip voor waar ik dergelijke stof zou kunnen vinden? Online vind ik lastig omdat ik de samenstelling niet precies weet. Hij was niet elastisch en hij was dus deels van wol. Was wel een luxe stof. Geen stretch.
gonniee schreef:Sheran schreef:Je kunt ook bij de bouwmarkt op maat laten zagen
Een tijd geleden had ik in Frankrijk perfecte stof gezien voor een jurk die ik wilde maken. Deels wol, subtiel ruitje erin (linker stof). Maar ik dacht: onhandig om mee te nemen, ik vind wel iets soortgelijks in NL.
Maar nee
Heeft iemand een tip voor waar ik dergelijke stof zou kunnen vinden? Online vind ik lastig omdat ik de samenstelling niet precies weet. Hij was niet elastisch en hij was dus deels van wol. Was wel een luxe stof. Geen stretch.
Bij een goeie stoffenzaak. Hier bij nijmegen noord heb je karteris stoffen, een enorme hal met veel stoffen.
Ik denk dat jouw stof een wafelweefsel is. Misschien kun je met de term wafel zoeken?
Sheran schreef:Bedankt voor de tip! Als ik eens bij Nijmegen in de buurt ben ga ik daar kijken.
Het is geen wafelstof overigens, het had gewoon twee kleuren. Ik heb dezelfde jurk wel ook in wafel gemaakt, dat was ook heel mooi! Is een goede optie B. En wafelstof vind ik hele fijne stof voor jurken ❤️
DeEenhoorn schreef:[ [url=m/1MmBYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek een ketting die er ongeveer gelijk uitziet als dezealleen de hanger is ook goed, rood touw is wel te vinden dus dan word het een DIY projectje. Zelf wel aan het zoeken geweest maar misschien dat jullie wél met de goede termen weten te zoeken
Prairy schreef:Ik zoek het topic met leuke, luxere/aparte restaurants. Op zoek naar een leuk restaurant om mijn man te verrassen, omgeving bij voorkeur Eindhoven/Den Bosch/Weert/Maastricht en alles daartussen.
Table by Pippens is geweest en vond hij heel leuk, vandaar op zoek naar iets anders leuks.
Sodera schreef:Prairy schreef:Ik zoek het topic met leuke, luxere/aparte restaurants. Op zoek naar een leuk restaurant om mijn man te verrassen, omgeving bij voorkeur Eindhoven/Den Bosch/Weert/Maastricht en alles daartussen.
Table by Pippens is geweest en vond hij heel leuk, vandaar op zoek naar iets anders leuks.
deze?
[VT] Bijzondere restaurants.
Ashleytjuhh schreef:Dankje! Hij is voor een verjaardag volgende maand. Ik zal jullie het resultaat laten zien( als het lukt)
Lizz schreef:Ik ben op zoek naar een (stunt)step met “zachte” wielen voor een kind. Wie heeft er ervaring met stepjes en kan er eentje aanraden (of een merk).
Hij moet wel tegen een stootje kunnen![]()
Hoeft niet de beste stuntstep te zijn, het is vooral spelen op straat en schoolplein.
MoonWencke schreef:Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een jongetje dat 1 wordt. Hij heeft een grote broer, waardoor er al heel veel speelgoed en boeken in huis zijn, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?