Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:31

Sheran schreef:
Je kunt ook bij de bouwmarkt op maat laten zagen :)

[ [url=m/Zm7BTa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zagen ze van die metalen hekken op maat bij de bouwmarkt? Hout weet ik wel maar dit niet. Dat zou wel een oplossing zijn.

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 23:05

Sheran schreef:

Een tijd geleden had ik in Frankrijk perfecte stof gezien voor een jurk die ik wilde maken. Deels wol, subtiel ruitje erin (linker stof). Maar ik dacht: onhandig om mee te nemen, ik vind wel iets soortgelijks in NL.
Maar nee :')

Heeft iemand een tip voor waar ik dergelijke stof zou kunnen vinden? Online vind ik lastig omdat ik de samenstelling niet precies weet. Hij was niet elastisch en hij was dus deels van wol. Was wel een luxe stof. Geen stretch.

Bij een goeie stoffenzaak. Hier bij nijmegen noord heb je karteris stoffen, een enorme hal met veel stoffen.
Ik denk dat jouw stof een wafelweefsel is. Misschien kun je met de term wafel zoeken?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 20:11

gonniee schreef:
Sheran schreef:

Een tijd geleden had ik in Frankrijk perfecte stof gezien voor een jurk die ik wilde maken. Deels wol, subtiel ruitje erin (linker stof). Maar ik dacht: onhandig om mee te nemen, ik vind wel iets soortgelijks in NL.
Maar nee :')

Heeft iemand een tip voor waar ik dergelijke stof zou kunnen vinden? Online vind ik lastig omdat ik de samenstelling niet precies weet. Hij was niet elastisch en hij was dus deels van wol. Was wel een luxe stof. Geen stretch.

Bij een goeie stoffenzaak. Hier bij nijmegen noord heb je karteris stoffen, een enorme hal met veel stoffen.
Ik denk dat jouw stof een wafelweefsel is. Misschien kun je met de term wafel zoeken?

Bedankt voor de tip! Als ik eens bij Nijmegen in de buurt ben ga ik daar kijken.
Het is geen wafelstof overigens, het had gewoon twee kleuren. Ik heb dezelfde jurk wel ook in wafel gemaakt, dat was ook heel mooi! Is een goede optie B. En wafelstof vind ik hele fijne stof voor jurken ❤️

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 11:53

Sheran schreef:
Bedankt voor de tip! Als ik eens bij Nijmegen in de buurt ben ga ik daar kijken.
Het is geen wafelstof overigens, het had gewoon twee kleuren. Ik heb dezelfde jurk wel ook in wafel gemaakt, dat was ook heel mooi! Is een goede optie B. En wafelstof vind ik hele fijne stof voor jurken ❤️

Ik bedenk net dat er een leuk topic is over zelf naaien. Misschien zijn daar nog tips? [UK] [ART]Welke bokkers actief op het (de?) naaimachine?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:07

Ik zoek het topic met leuke, luxere/aparte restaurants. Op zoek naar een leuk restaurant om mijn man te verrassen, omgeving bij voorkeur Eindhoven/Den Bosch/Weert/Maastricht en alles daartussen.

Table by Pippens is geweest en vond hij heel leuk, vandaar op zoek naar iets anders leuks.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 16:20

Afbeelding

Ik zoek een ketting die er ongeveer gelijk uitziet als deze :D alleen de hanger is ook goed, rood touw is wel te vinden dus dan word het een DIY projectje. Zelf wel aan het zoeken geweest maar misschien dat jullie wél met de goede termen weten te zoeken :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 16:25

DeEenhoorn schreef:
[ [url=m/1MmBYB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zoek een ketting die er ongeveer gelijk uitziet als deze :D alleen de hanger is ook goed, rood touw is wel te vinden dus dan word het een DIY projectje. Zelf wel aan het zoeken geweest maar misschien dat jullie wél met de goede termen weten te zoeken :')

zo iets?

https://artistika.nl/products/egyptisch ... t_campaign

DeEenhoorn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 18:10

Waah! Helden :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 20:35

Prairy schreef:
Ik zoek het topic met leuke, luxere/aparte restaurants. Op zoek naar een leuk restaurant om mijn man te verrassen, omgeving bij voorkeur Eindhoven/Den Bosch/Weert/Maastricht en alles daartussen.

Table by Pippens is geweest en vond hij heel leuk, vandaar op zoek naar iets anders leuks.

deze?
[VT] Bijzondere restaurants.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 14:27

Sodera schreef:
Prairy schreef:

deze?
[VT] Bijzondere restaurants.

Yes, bedankt!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 14:59

Ik zoek dit overtrek in lits-jumeaux

Afbeelding
Afbeelding

Kan hem alleen vinden bij een bedrijf in Nijmegen maar die rekenen 10 euro verzendkosten:(

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 17:54

Ik zoek een kinderboek wat ik op de basisschool heb gelezen.
Het gaat over een groepje vrienden die bij de bibliotheek (of videotheek?) een videorecorder met wat videobanden huren. Op de videorecorder zit een knop waar ze niet op mogen drukken. Als ze dat toch doen komen ze in de films terecht. Ik kan me herinneren dat ze op enig moment C3PO van Star Wars tegenkomen en verder door verschillende culthits reizen.
Ik kan me helaas geen kaft herinneren. Mijn googlepogingen leveren niks op. Iemand een idee?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 21:50

ik zoek een do it your self. om iets in deze trant te maken.

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 21:52

Daar kan ik je niet mee helpen, maar je hebt m'n adres he?! :9

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 21:53

Roosch schreef:
Daar kan ik je niet mee helpen, maar je hebt m'n adres he?! :9

_O- naar het buitenland versturen is zo duur :+ :')

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 22:33

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 17:37

Onderkant is een taart karton. En je hebt taart dummies succes!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:08

Dankje! Hij is voor een verjaardag volgende maand. Ik zal jullie het resultaat laten zien( als het lukt :') )

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 10:31

Ashleytjuhh schreef:
Dankje! Hij is voor een verjaardag volgende maand. Ik zal jullie het resultaat laten zien( als het lukt :') )

Pas gemaakt, voor mijn dochter haar Valentijn :D

Je kan hele handige ronde kartonnen doosjes kopen bij de Xenos, zijn er in
verschillende maten, dan kan je het opbouwen zoals je zelf wilt :)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:11

Ik ben op zoek naar een (stunt)step met “zachte” wielen voor een kind. Wie heeft er ervaring met stepjes en kan er eentje aanraden (of een merk).
Hij moet wel tegen een stootje kunnen :D
Hoeft niet de beste stuntstep te zijn, het is vooral spelen op straat en schoolplein.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:04

Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een jongetje dat 1 wordt. Hij heeft een grote broer, waardoor er al heel veel speelgoed en boeken in huis zijn, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:06

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:07

Lizz schreef:
Ik ben op zoek naar een (stunt)step met “zachte” wielen voor een kind. Wie heeft er ervaring met stepjes en kan er eentje aanraden (of een merk).
Hij moet wel tegen een stootje kunnen :D
Hoeft niet de beste stuntstep te zijn, het is vooral spelen op straat en schoolplein.

Wij hebben er 1 met ledlampjes van de Decathlon. Peuter is er nu sinds december mee in de weer en hij doet het nog steeds

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:09

MoonWencke schreef:
Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor een jongetje dat 1 wordt. Hij heeft een grote broer, waardoor er al heel veel speelgoed en boeken in huis zijn, maar misschien heeft iemand hier de gouden tip?

Lastig , hier is duplo altijd een succes maar je kan ook voor bijv. Een kleiset of een boekje doen. Boeken met handpoppen erin zijn favoriet :j
Of deze https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-abc-d ... N8EALw_wcB