Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wiebke schreef:Zijn jeansmaten anders dan gewone broekmaten
Hannemarie schreef:Leuk idee Wiebke!
Noeps die broek is léuk! Staat je ook goed!
Mooie top Loes, staat je erg mooi!
Mijn outfitje vandaag:
Shirt (met trompetmouwtjes) : Maison Scotch
Broek: Zara
Schoenen: ViaVai
[ [url=m/klMK7G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hannemarie: leerkracht basisonderwijs & hobbyfotografe.
Kledingstijl werk: praktisch, netjes en casual.
Kleding vrije tijd: af en toe iets aparts vind ik wel leuk, verder vooral waar ik zin in heb, mijn stijl is best heel breed, soms ook wel meisjemeisje. Ik houd niet van te bloot en spijkerbroeken met gaten
pimaude schreef:Leuk alles hierboven! Vooral dat jurkje met die strik!!
Ik ben marlijn, leerling kok met 4 dagen werken en 1 schooldag. Werkkleren zijn lange koksbroek en een buis, dus ik draag wat meer jurkjes en rokjes om te compenseren. Stijl: makkelijk, iets apart soms, vrolijk
[ [url=m/g3PDeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
wiebke schreef:Ja noeppie, vergadering zonder koffie of thee kan niet hoorik ben nu wel benieuwd wat iedereen hier zo'n beetje doet.. om het on topic te houden kunnen we erachter zetten welke kledingstijl er gehanteerd wordt? Als jullie dat leuk vinden trouwens hoor.. Ik begin:
Wiebke - nu thuisblijfmoeder, normaal gehandicaptenzorg. kledingstijl: niet te bloot om ongewenst gedrag te voorkomen bij bewoners. Kledingstijl thuis: casual
kirsten4 schreef:pimaude schreef:Leuk alles hierboven! Vooral dat jurkje met die strik!!
Ik ben marlijn, leerling kok met 4 dagen werken en 1 schooldag. Werkkleren zijn lange koksbroek en een buis, dus ik draag wat meer jurkjes en rokjes om te compenseren. Stijl: makkelijk, iets apart soms, vrolijk
[ [url=m/g3PDeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeehh waar is dat shirt van? Super leuk!