dromertje2 schreef:Voor de mensen die vooruit kopen, hebben jullie nooit geen schrikt dat het niet past, Of dat je op dat moment andere dingen mooi vind maar eigenlijk je alles al hebt?
Mijn jongste is bijna 6 maanden maar zit nog in maat 62, vind het heel moeilijk omdat ik elke keer denk dat hem volgende maand wel zal groeien maar dat is precies niet zo. Dus ik durf nu eigenlihk niks te kopen.
Als ik zou fietsen, zou iedereen helm op moeten zetten. Je moet maar is vallen of je kind valt zelf ( wat rap gebeurd bij het fietsen) en juist op uw hoofd vallen.
Vergelijking met autostoel sbap ik niet wantin een autostoel zit je nog veilig, zonder helm heb je niets van bescherming.
Mijn zoontje zit ook regelmatig lang in maten. Ik koop wel vooruit in de sale. Zoals broekjes en basic of tijdloze shirts. Nog geen enkele keer gehad dat ik het tegen die tijd niks meer vond. Hij zit in rompers nog maat 62/68 of 68 en gewone kleding een mix van 68 en 74. T-shirts 68 beginnen klein te worden of zijn buik wordt te groot