Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:44

Oh moeders wilde nog niet mee een jurk uitzoeken? :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:45

Een jurk voor haar zoon? :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:47

Jongens hou op _O-
Nou op naar de volgende hopelijk leukere date :')

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 23:29

Ik merk dat ik veel makkelijker communiceer met Engelse/Amerikaanse jongens omdat Engels praten me makkelijker ligt. Helaas kom ik amper Engels sprekende jongens tegen op Tinder.
Bij Nederlanders loopt het gesprek heel snel dood en bij Engelse/Amerikaanse kan ik uren een gespek voeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 00:19

Oh my m'n date was leuk :oo

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:14

Robijntjah schreef:
Oh my m'n date was leuk :oo

Dat is altijd mooi om te horen :):)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:17

Vertel meer Robijntjah!

Bruiloftsfeest was gister leuk, zn collega's waren erg aardig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:52

Uh ja al wel een paar weken aan het appen, had er eigenlijk helemaal geen zin in maar was echt heel leuk. Mooie ogen :oo
En in tegenstelling tot op de app komt ie echt heel rustig en bedachtzaam over, hou ik van!

Woensdag gaan we uit eten...

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:37

Mijn date kwam ik gister tegen tijdens het stappen, heel gezellig mee staan praten. Hij stond er een beetje van te kijken dat ik zoveel mensen ken in de stad. :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:47

Heb ik ook als ik ga terrassen in Leeuwarden, allemaal bekenden :Y)

Ik ga straks eerst waterskiën en dan naar mijn date toe! Wordt de 3e echte date en de 5e keer dat ik hem zie. We gaan bij hem thuis chillen, pizza eten en vanavond een stuk langs het water lopen :)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:08

Yvankaxx schreef:

Ik ga straks eerst waterskiën en dan naar mijn date toe! Wordt de 3e echte date en de 5e keer dat ik hem zie. We gaan bij hem thuis chillen, pizza eten en vanavond een stuk langs het water lopen :)

Wat leuk! veel plezier vandaag! :)

Ja nouja meestal roepen ze me omdat ze me ergens voor nodig hebben of om ergens over te praten. Zo heb ik gister in 3 uurtjes 2 gesprekken gehad met iemand omdat het niet goed met haar ging, 1 keer aan een vrouw moeten vragen waarom ze met pannen stond de slaan, Tegen een gozer moeten zeggen dat ik en m'n beste vriendin lesbisch zijn want hij viel haar lastig. Dus hij was me de hele tijd kwijt dus we hebben afgesproken om van de week even bij mij te zitten. :j

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 18:06

melissac schreef:
Yvankaxx schreef:

Wat leuk! veel plezier vandaag! :)

Ja nouja meestal roepen ze me omdat ze me ergens voor nodig hebben of om ergens over te praten. Zo heb ik gister in 3 uurtjes 2 gesprekken gehad met iemand omdat het niet goed met haar ging, 1 keer aan een vrouw moeten vragen waarom ze met pannen stond de slaan, Tegen een gozer moeten zeggen dat ik en m'n beste vriendin lesbisch zijn want hij viel haar lastig. Dus hij was me de hele tijd kwijt dus we hebben afgesproken om van de week even bij mij te zitten. :j

Hi stadsgenoot.
Hahaha die vrouw met die pan wordt beroemd.
Wist meteen over welke stad het ging.

Sorry totaal off-topic.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 18:53

Nou ik ging echt helemaal stuk om die vrouw.. :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 06:41

robinxfellow schreef:
Ik merk dat ik veel makkelijker communiceer met Engelse/Amerikaanse jongens omdat Engels praten me makkelijker ligt. Helaas kom ik amper Engels sprekende jongens tegen op Tinder.
Bij Nederlanders loopt het gesprek heel snel dood en bij Engelse/Amerikaanse kan ik uren een gespek voeren.

In welke omgeving zit je dan? Ik kom hier om in de Engels sprekende matches!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:34

Yonker: wat een rare _O- ik verbaas me er wel altijd een beetje over, heb je niks van dat soort trekjes gemerkt via de app of chat? Ik weet niet hoelang of hoeveel jullie al contact hadden natuurlijk, maar kan wel het nadeel zijn van snel gaan afspreken, als je al wat langer contact hebt zou je er al iets van gemerkt moeten hebben tenzij hij dus via de chat heel anders is als in het echt :+ wel fijn dat ie het goed oppakt!

Robijntjah: leuk om te horen dat je date geslaagd was :)

SpikkelFire: gelukkig was het feest leuk en zijn collega's aardig, heb je dat ook weer achter de rug :D

Mijn ex-tinder-date komt vanavond, gaan we hapje eten en verder nog geen idee.. hebben echt mega veel contact gehad afgelopen week, ik kijk er heeeeel erg naar uit om hem weer te zien maar weet ook dat het tussen ons niet zou gaan werken -O- stom, zoveel dates gehad en mannen om me heen, die allemaal wel geschikt zouden zijn, maar dan moet je net weer iets gaan voelen voor degene die niet echt geschikt zou zijn voor de toekomst :=

Met mijn andere date die ik nu 2 keer gezien heb, heb ik in principe vrijdag weer afgesproken. Hij heeft het hele weekend "gezeurd" om een date maar ik had het zo druk en even wat tijd voor mezelf nodig. Denk ook dat ik met hem echt moet gaan stoppen maar voelt toch wat zonde omdat we echt wel veel klik en humor hebben.. vanavond maar even afwachten ook.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:39

Waarom zou het tussen jullie niet werken Anne-bento?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:48

Hij lijkt teveel op mij :+ erg gevoelig, super eigenwijs, beetje wantrouwig/onzeker/jaloers, hij is geen makkelijke jongen, ik ben zelf ook niet makkelijk. Beste kan ik een man hebben die lekker nuchter is, zich niet zo snel druk maakt, lekker stabiel is geestelijk gezien, dat geeft mij wat rust. Ik merk aan hem wat trekjes van mijn ex, en met die ex liep het echt heel erg slecht. Misschien trekken we juist wel zo naar elkaar toe omdat we zo op elkaar lijken

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:50

Ah..ja..ik herken dat wel. Ook gehad met iemand. De pest is dat t super fijn, makkelijk en vertrouwd voelt, omdat je iemand begrijpt en kan plaatsen waar bepaald gedrag vandaan komt. Maar je weet ook dat je uiteindelijk niet gelukkig van elkaar wordt. Balen is dat. :(

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:58

Ja precies dat... m'n andere date is wel gewoon lekker rustig en stabiel voor zover ik dat nu kan inschatten. Terwijl ex-date al een hoop dingen heeft gedaan waar ik grote vraagtekens bij heb, nu al, dan hebben we elkaar nog niet eens zo vaak gezien en er zijn nu al dingen gebeurd die ik niet cool vind. Maar goed ik ben een gevoelsmens dus mijn verstand kan me wijs maken dat dit niet verstandig is maar daar heeft m'n gevoel schijt aan :roll:

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:59

OW. Ja. Hou maar op.. :roll:

En dat gevoel kan standvastig zijn hoor.. |o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:12

Herkenbaar... Ik zou 't liefst ook weer contact zoeken met m'n ex ondanks alles wat er gebeurd is. Verschrikkelijk.

Wat een verhaal trouwens Yonker := Zo heb ik ook eens iemand gehad die al begon over 'als we getrouwd waren' enz. Bahbah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:48

anne_bento schreef:
Hij lijkt teveel op mij :+ erg gevoelig, super eigenwijs, beetje wantrouwig/onzeker/jaloers, hij is geen makkelijke jongen, ik ben zelf ook niet makkelijk. Beste kan ik een man hebben die lekker nuchter is, zich niet zo snel druk maakt, lekker stabiel is geestelijk gezien, dat geeft mij wat rust. Ik merk aan hem wat trekjes van mijn ex, en met die ex liep het echt heel erg slecht. Misschien trekken we juist wel zo naar elkaar toe omdat we zo op elkaar lijken

Kijk daar wel mee uit he, iemand zoeken die te veel van je verschilt. Ik ben hetzelfde als jij namelijk, maar als ik een super nuchter persoon heb trek ik die binnen no time de haren uit het hoofd. Dan voel ik me vaak niet gehoord als ik ergens mee zit en dan word ik echt pisneidig. Iemand die wat minder temperamentvol is dan ik doet het wel goed, maar het moet niet al te kalm zijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:55

Ik denk dat je niet te veel moet denken "ik wil persee zo'n type of dit soort type helemaal niet".
Ik denk dat het allemaal ook per person verschilt hoe je er mee om gaat en hoe je een leven samen kunt hebben.
Er gewoon allemaal heel blanco in stappen werkt veel beter heb ik het idee. Uiteraard zijn er wel dingen zoals bijv geloof/je katten die je bijvoorbeeld niet weg zult doen etc, maar daarnaast... ervaar het gewoon.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:59

Ik ben daar idd ook niet zo mee bezig. Als 't past en klikt is 't goed, anders niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:04

Ik forceer mezelf om er een beetje over na te denken.. Ik ben heel bevlogen en als ik iemand ontmoet die me wel wat lijkt kan ik echt van 0 naar 180 gaan in een paar dagen. Heb dus echt heel bewust iemand nodig die me even een spiegel voor kan houden en een beetje voor me kan afremmen. Maar wel weer iemand die kan begrijpen hoe ik me voel en er dus ook wel een klein beetje in meegaat. Ik voel me super snel afgewezen maar heb zelf ook enorme bindingsangst, dus echt praktisch is het sowieso niet om met mij te daten.