Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Heb ik ook als ik ga terrassen in Leeuwarden, allemaal bekenden
Ik ga straks eerst waterskiën en dan naar mijn date toe! Wordt de 3e echte date en de 5e keer dat ik hem zie. We gaan bij hem thuis chillen, pizza eten en vanavond een stuk langs het water lopen
melissac schreef:Yvankaxx schreef:Heb ik ook als ik ga terrassen in Leeuwarden, allemaal bekenden
Ik ga straks eerst waterskiën en dan naar mijn date toe! Wordt de 3e echte date en de 5e keer dat ik hem zie. We gaan bij hem thuis chillen, pizza eten en vanavond een stuk langs het water lopen
Wat leuk! veel plezier vandaag!
Ja nouja meestal roepen ze me omdat ze me ergens voor nodig hebben of om ergens over te praten. Zo heb ik gister in 3 uurtjes 2 gesprekken gehad met iemand omdat het niet goed met haar ging, 1 keer aan een vrouw moeten vragen waarom ze met pannen stond de slaan, Tegen een gozer moeten zeggen dat ik en m'n beste vriendin lesbisch zijn want hij viel haar lastig. Dus hij was me de hele tijd kwijt dus we hebben afgesproken om van de week even bij mij te zitten.
robinxfellow schreef:Ik merk dat ik veel makkelijker communiceer met Engelse/Amerikaanse jongens omdat Engels praten me makkelijker ligt. Helaas kom ik amper Engels sprekende jongens tegen op Tinder.
Bij Nederlanders loopt het gesprek heel snel dood en bij Engelse/Amerikaanse kan ik uren een gespek voeren.
anne_bento schreef:Hij lijkt teveel op mijerg gevoelig, super eigenwijs, beetje wantrouwig/onzeker/jaloers, hij is geen makkelijke jongen, ik ben zelf ook niet makkelijk. Beste kan ik een man hebben die lekker nuchter is, zich niet zo snel druk maakt, lekker stabiel is geestelijk gezien, dat geeft mij wat rust. Ik merk aan hem wat trekjes van mijn ex, en met die ex liep het echt heel erg slecht. Misschien trekken we juist wel zo naar elkaar toe omdat we zo op elkaar lijken