Hier leef ik voor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manja39 schreef:Krid voor een meisje..kind van mijn ex. Als je het omdraait weet je hoe vaders heet. Zijn zoon heet junior..
Hoezo hoge eigendunk en narcistisch.
Anomien schreef:manja39 schreef:Krid voor een meisje..kind van mijn ex. Als je het omdraait weet je hoe vaders heet. Zijn zoon heet junior..
Hoezo hoge eigendunk en narcistisch.
Was hij echt ook zo? Of gewoon voller van zichzelf dan standaard?
In Amerika zie je ook veel Junior. En dat zijn regelmatig ‘gewone’ mensen.
Niet dat ik het een geweldige naam vind.
Ik kende een volwassen Adolf. Roepnaam Dolf. Van vader op zoon… doorgegeven. Meerdere generaties.
Bij mij zou dat dus absoluut zijn onderbroken als hij mijn partner zou zijn geweest. .
_Karlijn schreef:Ik kwam op Facebook een Mus (meisje) tegen. Is Merel uit de mode en zijn we nu belandt bij Mus of is het een naam van vroeger?
Lynnepinny schreef:_Karlijn schreef:Ik kwam op Facebook een Mus (meisje) tegen. Is Merel uit de mode en zijn we nu belandt bij Mus of is het een naam van vroeger?
Merel is volgens mij ook een naam die pas sinds de jaren 90 wordt gebruikt. Ken je merels die ouder zijn dan 35? Ik niet. Kan me voorstellen dat het in die tijd ook best gek was als een kind zo werd genoemd. Idem voor Mees, ik ken geen Meesen die ouder zijn dan 30.
fohadie schreef:Zag laatst een programma en daar had iemand de naam Koriander. Ach ja, er zijn wel meer mensen met een kruidennaam, maar deze had ik nog niet gehoord. Iemand al eens een Oregano tegengekomen?