Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:@Urona.
Wat dat ontploffen betreft weet ik zo net nog niet. De dame in kwestie heeft wel met haar gezicht bij de brander gezeten, er zijn heel wat gekkies op de wereld alle was zat op het gezicht dus ik zie het eigenlijk meer voor me dat ze water bij de was heeft willen gooien zoals men ook doet bij geurolie. Water bij was kan gevaarlijk zijn en als de was dan ook nog heel heet is omdat een brander heel laag is kan de was voor een ontploffing zorgen. Dit is een soort speculatie maar iig brandertjes ontploffen niet ;)
waxmeltsenzo schreef:Dan nog is het bijzonder dat de was precies op het gezicht zit. Als het ontploft zou zijn zouden de spetters overal zitten. Nu is het echt alsof ze gewoon heel dicht erboven heeft gezeten omdat ze iets aan het doen was. Natuurlijk blijft het speculeren en met een kaarsje moet je nou eenmaal altijd voorzichtig zijn.
Lisitano schreef:Ja, of ze zat op de bank met een hoge bijzettafel of vensterbank.
Ik ga er maar vanuit dat iemand niet liegt
Skessa, kijjkkkk: http://www.cozy-favorites.nl/product/pe ... rshmallow/
Yv_ schreef:Het gaat niet alleen om de vrouw met de was op het gezicht. De comments stonden barstenvol met foto's van andere mensen met dezelfde brander in stukken. Je moet het uiteraard zelf weten, ik zou het er niet op gokken.
Nouuuuu Lisitano, flauwwww
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Dan nog is het bijzonder dat de was precies op het gezicht zit. Als het ontploft zou zijn zouden de spetters overal zitten. Nu is het echt alsof ze gewoon heel dicht erboven heeft gezeten omdat ze iets aan het doen was. Natuurlijk blijft het speculeren en met een kaarsje moet je nou eenmaal altijd voorzichtig zijn.
Misschien had je het verhaal even moeten lezen? Ze zat op de bank en de brander stond op een plankje boven haar hoofd toen het gebeurde. Was bij haar moeder thuis. Zou ik het zo neerzetten? Nee. Maar ik zou ook geen foto van mezelf laten maken al zittend op de bank terwijl je op dat moment flink aan het koelen zou moeten zijn om de schade te beperken.
Heb je ervaring met Goose WME of moet je het helemaal nog uitproberen?