Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:18

Heel veel sterkte Eske, je mag mij altijd PBen als je wat kwijt wil! Had het echt niet aan zien komen!!! :(:)
En wat leuk Geryon, ben benieuwd naar date verhalen straks! :D
En wat lastig Jildau, maar komt vast helemaal goed met jullie! :D
Wat stom berdien, hij weet niet wat hij mist. -O-

Voel me bijna schuldig maar vriendlief en ik zijn na 6 maand en heel wat ups en downs echt super gelukkig met elkaar. We hebben het elkaar niet makkelijk gemaakt met onze probleempjes maar we zijn beiden zo gegroeid binnen en door onze relatie. Helaas verhuis ik van Utrecht naar Zwolle waardoor we straks 75 km oid uit elkaar wonen. (1 uur reizen) En dat is echt stom!! Zeker omdat hij door z'n werk geen aansluitend weekend heeft. En op de dag dat hij vrij heeft naast de zondag heb ik gewoon school. ;(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:34

Heel erg bedankt iedereen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:50

Ahhhh nee Eske! He dat vind ik echt heel erg sneu, je was laatst nog zo enthousiast over hem. Wat enorm naar zeg, veel sterkte! :(:) :*

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:06

Die zagen we niet aankomen Eske, sterkte. Niet leuk ;(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:12

Heel erg bedankt, ik zag het ook niet echt aankomen, hoewel het ook niet compleet onverwachts was ergens :(

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:42

Pff nooit leuk dat soort dingen :(:)

@Geryon, ja ik heb dat dus in mijn profiel staan maar iedereen gaat alsnog uit van een date als ik afspreek dus ben er een beetje klaar mee. Zelfs als ik afspreek om met iemand en zijn vrienden mee te gaan blijk ik nog op date te zijn :+ (als in de vrienden verdwijnen steeds subtiel om privacy te geven).
Zit daar echt niet op te wachten _O-

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:09

Hè Eske, wat lees ik nou :(:) dacht dat het allemaal gewoon lekker liep tussen jullie.
Wat jammer zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 01:48

Sterkte eske!

Meneee met de pijstillers is net weg. Oh wat heb ik het leuk gehad! Morgen vroege dienst, dubbel au!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:47

Wat klote Eske :(

Alice, haha gewoon om lachen en van genieten, is toch grappig en goedbedoeld :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:43

Jildau schreef:
Okee ik heb een superleuke jongen via Tinder ontmoet.. Op onze eerste date was er direct een enorme klik en het is geen seconde awkward geweest. Inmiddels is hij bij mij thuis wezen eten en is al blijven slapen enzovoorts.. Nu zien we elkaar even poosje niet vanwege drukte en het niet om de hoek wonen.

Maar waar ik van tevoren had bedacht om heel rustig aan te doen vind ik het nu verschrikkelijk. Ik haat die 'ik-weet-niet-wat-we-nu-hebben' status en word hier vreselijk onzeker van. Doe echt mega m'n best om hem niet steeds te appen en de bal bij hem neer te leggen. Herkent iemand dit? Voel me een beetje raaaar.. :')

Nee dat is niet raar..
En heel herkenbaar.. Ik riep hier vorige week zelf nog: rustig aan doen !
Heb hem stiekem toch wel vaak gezien en nu is het even wat rustiger en heb ik ook zoiets van, is zijn interesse weg en wil ik bevestiging gaan zoeken.. -O-
ik wil dit zo niet verpesten, dus dan toch maar op mijn tanden bijten.. Hij is het waard :o
Hij gaat straks voor mij koken <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:45

Dat onzekere is gewoon een rotgevoel!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:49

Sowieso het hele het moet niet te snel gaan maar je wil wel wat blijven horen want wat nou als hij geen interesse meer heeft :+
Redenen waarom ik niet van daten hou _O-

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:14

Ik zou het liefst ook meteen ervoor gaan, van de daken schreeuwen, ieder dag zien etc..
Maar dat verpest het vaak wel.. En is nu ook gewoon niet mogelijk. Hij komt uit een lange relatie en ze zijn nog bezig met verdeling spullen/huis/hypotheek etc.

Ik wil wel eerst dat dit afgerond is en hij ook echt voor mij kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:16

Ik tref alleen maar kerels die dat willen terwijl ik denk: Laat me lekker ff doen dan komt dat vanzelf.

Ben ik stiekem zelf een kerel? :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:21

Geen idee, mijn logisch verstand zegt als het echt goed is zou het geen probleem moeten zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:31

Dat denk ik ook wel. Maar dan hoeft er ook niet vanuit 1 kant druk op gezet te worden.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:34

Ik denk niet dat het als druk ervaren wordt als het gewoon goed zit.
Bij de meeste kerels dacht ik echt 'laat me even met rust' als ze bleven aandringen op een volgende date.
Maar bij mijn vriend zat het gewoon goed. Het was allemaal niet zo moeilijk en ingewikkeld (ondanks dat ik geen makkelijke ben :') ).

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:37

Als het goed zit van beide kanten, maakt het ook niet zoveel uit wanneer het benoemd wordt en is druk al helemaal overbodig toch.

Tot nu toe maak ik me er niet zo heel druk om of het een naam heeft of niet. En ga hem zeker niet pushen, hij ziet me graag, maar hij moet eerst gewoon wat dingen voor zichzelf doen. Meteen vol erin storten, ja van de nee kant zou ik het graag doen, maar het is zo misschien wel leuker en beter :) (op af en toe wat onzekere momenten na, houdt het ook wel weer spannend, ik hou juist wel van deze date fase haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:47

Ja dat bedoel ik precies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:56

Als het bij mij goed zit breng ik het liefst elk wakker moment met iemand door, maar vind ik het ook prima als dat een tijdje niet gebeurt. Als het niet goed zit wil ik mijn ruimte en niet al te vaak afspreken.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:57

Sterkte Eske! :(:)

Ja, pfoe.. Ik had er wel even flink de P in. Hij was al een tijdje niet fit en voelde zich eigenlijk met de dag ietsje beter worden. Tot aan gisteren, hij had het zelfs over spugen. Nou, laat mij dan maar hoor. :') Ik heb mij opzich nog vermaakt met een kennis een terrasje gepakt in Arnhem!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:47

Ooh dat onzekere gevoel herken ik :') maak nu hetzelfde mee namelijk. Sinds vorige week contact, erg leuke gast, kon er leuk mee praten, exact dezelfde debiele sarcastische humor als ik heb :') was afgelopen vrijdag in de stad op stap, hij werkt in een kroeg achter de bar. Ben er expres niet langs gegaan, dacht is ook wat, praten net een dag, sta ik daar als stalker. Maar op een gegeven moment was hij vrij en appte hij of ik nog in de stad was. Dus ik zei ja ben in die en die kroeg, maar gaan wel zo naar huis. En toen stond ie ineens voor m'n neus :+ in het echt veel leuker dan z'n foto's, tijd staan praten, vriendin van mij liet ons even alleen haha. Dus op gegeven moment ging hij naar huis, lange dag werken gehad. Dus kreeg 3 zoenen en zei hij; we appen wel even over een andere dag wat doen, dus ik zei ja is prima! Kreeg ik later een appje met: app je even als je thuis bent? Echt super lief. Dus dat gedaan, dagen erna ook nog redelijk contact via app gehad. Maar hij had al gezegd dat hij niet zo'n apper is, maar damn.. meer dan 12 uur er over doen om ergens op te antwoorden kan ik niet aan :') zit mezelf helemaal gek te maken hier.. heb dan gelijk zo'n he's just not that in to you gevoel er bij:')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:17

Sterkte Eske! Ben ook van mening dat hij je wel wat eerder hierover mocht inlichten, dan was de klap misschien niet zo hard aangekomen. Afleiding zoeken!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:22

Achteraf is mooi wonen zeggen ze dan. Ja, het was netter geweest.. Maar aan de andere kant heb ik wel eens in zijn schoenen gestaan en hoop je eigenlijk met je heel je hart dat de twijfels weer overgaan zodat je iemand niet hoeft te kwetsen. Dit soort dingen bespreken kan 2 kanten op gaan, of enorme stress want gaat hij het uitmaken of niet, of je vriendin loopt zelf bij je weg omdat ze het niet af gaat wachten.

Maakt het voor Eske natuurlijk niet minder klote en vervelend :(:)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:16

Heel erg bedankt iedereen! Heb het er heel zwaar mee. En ik kan ook niet echt boos zijn, hij kan er ook niks aan doen hoe hij zich voelt. Ik heb nu even geen contact met hem, maar nog wel dingen die ik wil vragen. Ga ik ook doen.
Ik ga hem ook sws nog zien (we zitten bij dezelfde studentenvereniging). We hebben geen ruzie gehad, ik voel geen wrok. Allleen gekwetst en pijn. En ik wil dat we daar allebei gewoon rond kunnen lopen, ik ga hem niet ontwijken maar ook niet opzoeken. Wat de toekomst brengt, zien we later wel. Mijn doel is om het niet te ongemakkelijk te maken en ook wel gewoon te kunnen praten als we in ee groep oid staan.