Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 12:33

waxmeltsenzo schreef:
Heb je die heeel misschien besteld? :') :')

O:) De nieuwe YC geuren zitten er ook bij. Ik kan alleen op zaterdag naar My Store en op zaterdag moet ik altijd poetsen, boodschappen halen en lang op stap met de honden dus ik red het elke keer niet.

Dan hoef ik niet meer zo te miepen als ik Vanilla Satin wil branden *\o/* Anders vind ik het zonde en ben ik bang dat ik zonder moet leven :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:38

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Anders vind ik het zonde en ben ik bang dat ik zonder moet leven :')

:') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:39

Ik moet echt stoppen met bestellen, het wordt gewoon te veel :p Ik merk nu dat ik echt per merk gaat. Die week dat, die week die dan weer. Denk dat er zo meteen een WME geurtje ingaat :) Kan niet wachten om te bestellen bij WME om de nieuwe geurtjes te bestellen!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 12:39

DeMolenhoek schreef:
Ik moet echt stoppen met bestellen, het wordt gewoon te veel :p Ik merk nu dat ik echt per merk gaat. Die week dat, die week die dan weer. Denk dat er zo meteen een WME geurtje ingaat :) Kan niet wachten om te bestellen bij WME om de nieuwe geurtjes te bestellen!

Ik wacht ook op alle nieuwe geuren en op de kaars :D

Edit: ik zie dat de kaarsen er al op staan WME, volgen er binnenkort nog andere geuren?
Ik zou heel graag een Pink Sugar variant willen, die geur kan ik echt geen genoeg van krijgen.
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 18-01-16 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:42

Ja n HK heeft natuurlijk voor en nadelen, maar t gaat hier inmiddels redelijk vaak offtopic over andere dingen en das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, misschien kunnen we ernaast een HK oprichten voor offtopic geklets ofzo om een verplaatsing te voorkomen?

Die tinnetjes had ik ook nooit eerder gezien, ze waren er in 2 geuren geloof ik, heb deze nu in de slaapkamer staan en vind m erg lekker, vrij subtiel geurtje ook, vind ik wel fijner in de slaapkamer, voor overheersende geuren misbruik ik de woonkamer wel. :=

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:45

Nou, ik mag nog een kaars testen voor WME en als ze dan toch moet versturen kan ik net zo goed dan bestellen :) Scheelt een hoop verzendkosten :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 12:47

Kijk wie er ook met geurkaarsen komt:
http://www.puresoap.nl/c-1792791/what-s-new/

Murthul schreef:
Ja n HK heeft natuurlijk voor en nadelen, maar t gaat hier inmiddels redelijk vaak offtopic over andere dingen en das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, misschien kunnen we ernaast een HK oprichten voor offtopic geklets ofzo om een verplaatsing te voorkomen?

Die tinnetjes had ik ook nooit eerder gezien, ze waren er in 2 geuren geloof ik, heb deze nu in de slaapkamer staan en vind m erg lekker, vrij subtiel geurtje ook, vind ik wel fijner in de slaapkamer, voor overheersende geuren misbruik ik de woonkamer wel. :=

Subtiele geuren zijn inderdaad fijn voor de slaapkamer :j Ik brand ook altijd wat 's avonds en een uur voor we naar bed gaan blaas ik het weer uit. Vooral van die zachte lavendelgeuren <3

Misschien dat anderen daar behoefte aan hebben, een kletstopic, maar voor mij hoeft dat opzich niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 12:56

Zag het 2 dagen terug al Lisitano. Kan zijn dat ik mij vergis maar ze tonen zoveel gelijkenis met die van WME...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:02

Eens met Lisitano. Dit is overigens al vaker besproken. Dit gewoon als LZP topic houden, misschien voor de liefhebbers een HK topic erbij. Niet verplaatsen :n.

Alle geurkaarsen hebben gelijkenis met elkaar toch :') ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:05

Bedoel, dat ze bijna hetzelfde lijken op hetzelfde moment...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:06

Lisitano schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik wacht ook op alle nieuwe geuren en op de kaars :D

Edit: ik zie dat de kaarsen er al op staan WME, volgen er binnenkort nog andere geuren?
Ik zou heel graag een Pink Sugar variant willen, die geur kan ik echt geen genoeg van krijgen.

Ik weet niet of hij er gaat komen. Ik had de Angel getest maar ik rook totaal niks.
In de geurkorrels deed de pink sugar het wel dus wellicht kan ik daar naar kijken met de pink sugar. Maar het is en blijft een zwak luchtje in tegenstelling tot een aantal anderen. Ik laat het wel weten als ik besloten heb of die er komt ja of nee ;) En de kaarsen die er nu op staan zijn kleine kaarsen, de grote kaarsen met houten lont volgen nog. Die gaat eerst nog getest worden enzo kost allemaal tijd.

Ik heb mijn oog ook laten vallen op mooie xenos potten dus er zullen verschillende pot keuzes zijn ook. Net wat ieder mooi vind maar die korrel wasmix is nieuw en voordat iemand dat gaat kopen begrijp ik dat het handig is als er al ervaringen zijn die positief zijn. Met twee lonten vind ik de grote kaarsen gewoon zelf niet fijn en de tester die al heeft getest vind ze ook minder prettig maar wel vind ze dat de kaars perfect geurd en poold de vraag is af dat ook te bereieken is met de houten lonten want daar zullen er waarschijnliojk ook 2 van in komen. Maar die blijven gewoon echt recht op staan zeg maar en maakt het veel makkelijker in gebruik. Dat is wat ik hoop te bereiken.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 18-01-16 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:09

Grappig die kaarsen van Pure soap ik heb ook naar Mason jars gekeken. Maar wil eigenlijk uiteindelijk gladde potjes. Ik ben meer opzoek naar de juiste potjes haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:11

Alsjeblieft geen huiskamer!! Vind het juist zo fijn dat het hier (vrijwel) altijd over de kaarsen en melts gaat en niet over allerlei andere dingen. Hier geen behoefte aan een HK.

Heb gisteren Love Christmas nog maar eens gebrand, blijft een lekkere en sterk aanwezige lucht. :)

Oh ja, voor wie dat zei over een hotel, ik zat laatst onverwacht een nachtje in een hotel en baalde toen stiekem dat ik geen brander bij me had, dus ik snap je hoor :D :D

Was mij ook al opgevallen ja dat PS ook opeens met geurkaarsen komt. :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 13:13

DeMolenhoek schreef:
Zag het 2 dagen terug al Lisitano. Kan zijn dat ik mij vergis maar ze tonen zoveel gelijkenis met die van WME...

In welk opzicht?
YC, GC en VC hebben exact dezelfde jar maar zijn toch anders. Ik ben dus wel benieuwd :D Ik ga ze sowieso beide testen.
Ik zag dat PureSoap nu ook een dupe heeft van mijn favoriete parfum, dus die wil ik sowieso nog gaan bestellen.

waxmeltsenzo schreef:
Ik weet niet of hij er gaat komen. Ik had de Angel getest maar ik rook totaal niks.
In de geurkorrels deed de pink sugar het wel dus wellicht kan ik daar naar kijken met de pink sugar. Maar het ids en blijft een zwak luchtje in tegenstelling tot een aantal anderen. Ik laat het wel weten als ik besloten heeb of die er komt ja of nee ;)

Snap ik hoor!
Ik heb gisteravond weer een cupje Pink Sugar van jou op de brander gemikt. Ik heb die geur in tablet van PureSoap maar ik vind jouw variant echt veel en veel lekkerder.
Als er geen kaars van komt wil ik die gewoon x10 in cups, blijft zo'n fijne geur <3
Mocht je het willen gaan proberen wil ik 'm wel gewoon betalen en testen hoor :j Dan hoef je geen was en olie weg te mikken mocht het falen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:18

Nee iets wat echt nog in de test fase zit verkoop ik niet.
Ik kan in principe wel ruiken of er iets af komt. Bij de Angel kreeg ik helemaal geen geur ;) dus die valt geheel af. De Pink sugar wel al in korrels getest en de verwachting is dat die gaat geuren. Alleen minder dan andere geuren maar dat vind ik ook bij de melts van die geur.

Er is trouwens nog een variant van de pink sugar ik heb de dupe van Aquolina maar er is ook de pink sugar candy type ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:28

Had het al een keertje eerder gevraagd, maar heb of over het antwoord heen gelezen of jij hebt de vraag niet gezien. Maar denk jij dat er bij jou ook tabletten gaan komen WME? Zou ik persoonlijk echt heel fijn vinden, vind al die losse kuipjes meestal zo'n gedoe en het kost zoveel ruimte. Moet er ineens aan denken door bovenstaand geklets :D.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:43

Begrijp me niet verkeerd he, ik wil ook gewoon op LZP blijven en heb niet zoveel behoefte aan offtopic geklets, ik mod ook niet op dit topic aangezien ik hier zelf in meeklets, maar als er regelmatig offtopic word gegaan is de kans wel behoorlijk aanwezig dat mijn collega-mods besluiten t topic toch te verplaatsen, laten we er dan dus met z'n allen op letten dat we gewoon bij de waxmelts blijven, dan kunnen we in elk geval gewoon hier blijven. :)

Tabletten van WME vind ik een goed idee. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:52

Lisitano: Tja, ze lijken gewoon heel hard op die van wme, glas met ijzeren deksel, en toevallig op hetzelfde moment. Alsof het topic wordt gevolgd. Maar kan zijn dat het puur toeval is hoor :)

Oh ja, tablets lijken mij heel erg handig!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 13:57

Die van PS zijn n stuk groter toch? En dr zijn n heleboel waxmakers en kaarsenmakers, de kans dat ze ons in de gaten zou houden lijkt me klein, ik denk dat t gewoon toeval is.

Ik heb gisterenavond mistletoe kisses gebrand en ik ruik m nu nog vanuit de slaapkamer. Heerlijk. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:01

Moderatoropmerking:
De laatste pagina's gaat het hier met regelmaat offtopic. Ik wil jullie vragen ontopic te blijven, dus over waxmelts (enzo) te blijven praten. Wanneer er te vaak offtopic gegaan wordt kan dit resulteren in een verplaatsing naar de HK.

Wanneer er behoefte is aan de HK mag dat altijd doorgegeven worden. Ook mag er een offtopic topic in de HK geopend worden, zodat deze over het onderwerp kan blijven gaan.

Willen jullie hier in het vervolg rekening mee houden en ontopic blijven gaan?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:03

Yv_ schreef:
Had het al een keertje eerder gevraagd, maar heb of over het antwoord heen gelezen of jij hebt de vraag niet gezien. Maar denk jij dat er bij jou ook tabletten gaan komen WME? Zou ik persoonlijk echt heel fijn vinden, vind al die losse kuipjes meestal zo'n gedoe en het kost zoveel ruimte. Moet er ineens aan denken door bovenstaand geklets :D.

O denk dat ik er idd overheen heb gelezen sorry.
Ik heb die vraag al vaker gehad. Ik weet het nog niet. Dat komt vooral omdat ik de keuze heb gemaakt uit zowel grote als kleine cups en dat werkt voor veel mensen als ik ook tabletten maak is het mogelijk zo dat ik 1 van die twee zal moeten laten vallen of ik moet de tabletten op bestelling gaan maken dat ze dus niet uit voorraad leverbaar zijn. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik de tabletten de clamshells daarvoor ook ergens kwijt moet kunnen het is wel iets wat serieus al meermalig door mijn hoofd is gegaan en waarbij ik steeds denk nee is niet slim. Vooral dus omdat ik ook met het testen bezig ben geweest eerst met de geurkorrels en de kaarsen, eerst moet alles staan waar ik mee bezig ben geweest al zo,n beetje het hele jaar en dan pas kan ik kijken naar iets nieuws erbij maar het is mogelijk ook teveel van het goede aangezien ik het naast mijn werk doe en ik er ook wel een beetje vrees voor heb dat ik het dan lastig bij kan houden. Ik snap wel dat mensen dat graag zouden zien maar het moet mogelijk zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:07

Dit was een moderator vraag
De laatste pagina's gaat het hier met regelmaat offtopic. Ik wil jullie vragen ontopic te blijven, dus over waxmelts (enzo) te blijven praten. Wanneer er te vaak offtopic gegaan wordt kan dit resulteren in een verplaatsing naar de HK.

Wanneer er behoefte is aan de HK mag dat altijd doorgegeven worden. Ook mag er een offtopic topic in de HK geopend worden, zodat deze over het onderwerp kan blijven gaan.

Willen jullie hier in het vervolg rekening mee houden en ontopic blijven gaan?

We zullen er op letten.
Het gaat idd vaak mis, en ik maak me daar zelf schuldig aan :(

Quote lukte niet sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:13

Ik twijfel welk geurtje van WME ik er zo ga in doen. Had al 2 dagen blueberry van mc calls erin :) Denk dat ik voor dragonsblood ga...

Snap het wel hoor WME :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:16

Volgens mij ben ik de enige die Dragonsblood niet lekker vind...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:37

Murthul schreef:
Die van PS zijn n stuk groter toch? En dr zijn n heleboel waxmakers en kaarsenmakers, de kans dat ze ons in de gaten zou houden lijkt me klein, ik denk dat t gewoon toeval is.

Ik heb gisterenavond mistletoe kisses gebrand en ik ruik m nu nog vanuit de slaapkamer. Heerlijk. :D

Als ik het goed zie zijn het ook de mini jars dat scheelt maar 10 gram met mijn kleine potjes.
De grote potten die gaan komen met 500 gram was. Maar kan ook zijn de ps ook een groter formaat jar gaat krijgen die potjes zijn er in verschillende maten ;)