waxmeltsenzo schreef:Heb je die heeel misschien besteld?![]()

Dan hoef ik niet meer zo te miepen als ik Vanilla Satin wil branden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Heb je die heeel misschien besteld?![]()
DeMolenhoek schreef:Ik moet echt stoppen met bestellen, het wordt gewoon te veel :p Ik merk nu dat ik echt per merk gaat. Die week dat, die week die dan weer. Denk dat er zo meteen een WME geurtje ingaatKan niet wachten om te bestellen bij WME om de nieuwe geurtjes te bestellen!
Murthul schreef:Ja n HK heeft natuurlijk voor en nadelen, maar t gaat hier inmiddels redelijk vaak offtopic over andere dingen en das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, misschien kunnen we ernaast een HK oprichten voor offtopic geklets ofzo om een verplaatsing te voorkomen?
Die tinnetjes had ik ook nooit eerder gezien, ze waren er in 2 geuren geloof ik, heb deze nu in de slaapkamer staan en vind m erg lekker, vrij subtiel geurtje ook, vind ik wel fijner in de slaapkamer, voor overheersende geuren misbruik ik de woonkamer wel.
Lisitano schreef:DeMolenhoek schreef:Ik moet echt stoppen met bestellen, het wordt gewoon te veel :p Ik merk nu dat ik echt per merk gaat. Die week dat, die week die dan weer. Denk dat er zo meteen een WME geurtje ingaatKan niet wachten om te bestellen bij WME om de nieuwe geurtjes te bestellen!
Ik wacht ook op alle nieuwe geuren en op de kaars
Edit: ik zie dat de kaarsen er al op staan WME, volgen er binnenkort nog andere geuren?
Ik zou heel graag een Pink Sugar variant willen, die geur kan ik echt geen genoeg van krijgen.
DeMolenhoek schreef:Zag het 2 dagen terug al Lisitano. Kan zijn dat ik mij vergis maar ze tonen zoveel gelijkenis met die van WME...
waxmeltsenzo schreef:Ik weet niet of hij er gaat komen. Ik had de Angel getest maar ik rook totaal niks.
In de geurkorrels deed de pink sugar het wel dus wellicht kan ik daar naar kijken met de pink sugar. Maar het ids en blijft een zwak luchtje in tegenstelling tot een aantal anderen. Ik laat het wel weten als ik besloten heeb of die er komt ja of nee
Yv_ schreef:Had het al een keertje eerder gevraagd, maar heb of over het antwoord heen gelezen of jij hebt de vraag niet gezien. Maar denk jij dat er bij jou ook tabletten gaan komen WME? Zou ik persoonlijk echt heel fijn vinden, vind al die losse kuipjes meestal zo'n gedoe en het kost zoveel ruimte. Moet er ineens aan denken door bovenstaand geklets.
Murthul schreef:Die van PS zijn n stuk groter toch? En dr zijn n heleboel waxmakers en kaarsenmakers, de kans dat ze ons in de gaten zou houden lijkt me klein, ik denk dat t gewoon toeval is.
Ik heb gisterenavond mistletoe kisses gebrand en ik ruik m nu nog vanuit de slaapkamer. Heerlijk.