tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 10:42

Tuurlijk! We zijn er om elkaar te helpen

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 10:48

Je mag mij ook pben, sterkte in ieder geval :knuffel: .

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 11:50

Mijn pb staat ook open

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:46

Mij mag je ook altijd pb :(:) dikke knuffel voor jullie!

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:55

Mij ook! Ik heb heel veel gehad aan alle lieve PB’s gisteren, dus iedereen nog super bedankt daarvoor <3

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 13:02

Ook hier staat de PB open hoor

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 13:18

Gets wat een timingen voor iedereen.

Mocht iemand haar hart willen luchten, stuur gerust een pb hoor.

Ik had juist mijn irritante geval op de app met nieuwjaarswensen. Die was met zijn liefje naar huis aan het wandelen. Heb gereageerd dat zijn liefje het vast gezellig wandelen vond zo. Geen zin in zijn gedoe, heb wel zin in een jaar dramaloos zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:37

Mijn pb staat ook open voor iedereen die er behoefte aan heeft.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:43

Ook mijn inbox staat altijd open :)

Zelf nog steeds heel erg verdrietig. Maarja, we moeten door.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:08

Dan even een positief ertussen: drie maanden meldde ik me hier ook, had zelf de relatie verbroken na 20 jaar en 4 kinderen. Ik heb meteen vanalles in werking gezet, dat was ook een fijne afleiding.

Helaas heb ik de paarden wel even on hold gezet, hoewel dit mijn afleiding is, wist ik vaak niet eens meer welke dag het was en was bang dat ik het een keer zou vergeten: nog meer stress. Dit heeft mij ook ruimte gegeven er te zijn voor de kinderen en mezelf op de rit te krijgen.

Ik heb me deze week zelfs aangemeld op Tinder, ben absoluut niet op zoek naar een relatie en ben daar ook duidelijk in. Woensdag ff dus een heerlijke date gehad, voel me gewoon weer herboren! Echt een nieuwe periode breekt er weer aan in mijn leven, geniet weer, zorg weer veel beter voor mezelf, wat uiteraard ook weerslag heeft op de kinderen.

Ex heeft het wel moeilijker nu dat hij woensdag besefte dat het écht over is, er geen hoop meer is (die had hij blijkbaar ondanks dat ik het altijd gezegd heb). Maar heb hem ook gezegd dat wij ons eigen leven op moeten bouwen. Ik wil hem geen pijn doen, dus sommige dingen kan hij beter niet vragen.

Maar had dit echt nooit verwacht! Zolang uitgesteld, altijd maar de hoop gehad dat het samen best kon, zelfs dat ik het alleen niet redde me de kinderen. En nu? Nu voel ik weer dat ik écht leef, niet overleef <3

Ook mijn pb staat open uiteraard!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 17:40

Wat fijn Marocje! :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 00:06

Mooi gezegd miereneter <3

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:45

Peanutbutter: even een aanvulling op wat miereneter zegt: Het is trouwens kul dat je er binnen x-periode over iemand heen moet zijn. het is echt niet zo 'voor elk jaar staat een maand rouw'. Ja, het kan na zoveel maanden mínder zijn, maar het kan natuurlijk ook nog steeds heel moeilijk zijn. En dat mag, want je bent een mens en je hebt gevoelens.

Blijf je hart luchten, zo nu en dan goed huilen is ook écht niet erg.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:14

Marocje schreef:
Mooi gezegd miereneter <3

Heel blij om te lezen dat het zo goed met je gaat, Marocje.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:36

Lief <3 , had dat echt nooit verwacht hoor! Zolang tegen deze stap op gezien, altijd was het wel ‘goed genoeg’. Maar nu voelt het alsof alles weer op de plek valt. Mijn ex heeft het wel heel erg moeilijk, maar dat is eigelijk ook een beetje wat ik hier terug lees: degene die de stap heeft genomen is al veel verder met verwerken, voor degene die verlaten is, komt de klap (vaak ook nog onverwacht!) dan pas..

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 20:31

Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend, 7 maanden geleden hebben we samen een huis gekocht. Nu is hij vreemdgegaan en staat mijn wereld op zijn kop.

Hij weet niet of hij met mij verder wilt. Hij houd van mij, maar mist toch iets. Nooit wat van gemerkt, ons leven was echt perfect.

En nu kan ik alleen maar huilen, zo ontzettend veel huilen. Ik ben de hele dag alleen maar aan het hopen dat het goed komt. Ik slaap nu even een paar dagen bij een vriendin, zodat hij kan nadenken en ik kan bijkomen. Maar wat doet het veel pijn. Het voelt echt alsof mijn leven voorbij is. -O-

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:01

Wat verdrietig voor je! Heel veel sterkte en wijsheid gewenst :knuffel: .

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:23

En waarom huil jij om een man die zijn piemel niet in zijn broek kan houden? Zou het niet hij moeten zijn die hemel en aarde beweegt om jou niet te verliezen en jouw pijn te helpen dragen na zijn daad?
Door jou te zeggen dat hij twijfelt heeft ie je mooi gemanipuleerd tot jou doen panikeren dat je hem niet kwijt wil en hoeft hij geen boete te doen... Ik weet niet of je die gozer wel moet willen eerlijk gezegd...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:31

Little_Gift schreef:
En waarom huil jij om een man die zijn piemel niet in zijn broek kan houden? Zou het niet hij moeten zijn die hemel en aarde beweegt om jou niet te verliezen en jouw pijn te helpen dragen na zijn daad?
Door jou te zeggen dat hij twijfelt heeft ie je mooi gemanipuleerd tot jou doen panikeren dat je hem niet kwijt wil en hoeft hij geen boete te doen... Ik weet niet of je die gozer wel moet willen eerlijk gezegd...

Helemaal mee eens, maar kan me ook voorstellen dat het zo niet voelt... sterkte! :knuffel:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:59

Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, al heb je wel helemaal gelijk. Maar je gaat gewoon door een aantal fases heen. Verdriet, angst, woede, hoop en soms alles door elkaar heen.

Sterkte bon_ita. Ik weet helaas hoe je je voelt. En je weet dat je wel weer opkrabbelt. Al kun je je daar nu niks bij voorstellen. Maar het wordt echt beter allemaal.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:10

Jullie hebben absoluut gelijk, maar ik krijg mijn emoties gewoon niet onder controle. Het voelt alsof hij mijn leven van mij afneemt en ondanks dat verlang ik zo naar hem.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:20

Bon_ita schreef:
Jullie hebben absoluut gelijk, maar ik krijg mijn emoties gewoon niet onder controle. Het voelt alsof hij mijn leven van mij afneemt en ondanks dat verlang ik zo naar hem.

Je mag me altijd een pb sturen als het nodig is :(:)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 10:40

Little_Gift schreef:

Dit joh..hij manipuleert je waar je bij staat.
Hij is fout geweest, hij zou hemel en aarde moeten bewegen om jou er van te overtuigen dat het ook echt een fout was. En zo niet, ben je beter af zonder hem want dat vertrouwen ga je anders nooit meer terug krijgen.

Desondanks snap ik de klap en de gemixte gevoelens, heel veel sterkte!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 10:41

Bon_ita schreef:
Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend, 7 maanden geleden hebben we samen een huis gekocht. Nu is hij vreemdgegaan en staat mijn wereld op zijn kop.

Hij weet niet of hij met mij verder wilt. Hij houd van mij, maar mist toch iets. Nooit wat van gemerkt, ons leven was echt perfect.

En nu kan ik alleen maar huilen, zo ontzettend veel huilen. Ik ben de hele dag alleen maar aan het hopen dat het goed komt. Ik slaap nu even een paar dagen bij een vriendin, zodat hij kan nadenken en ik kan bijkomen. Maar wat doet het veel pijn. Het voelt echt alsof mijn leven voorbij is. -O-

Als het goed zou komen zou je dan kunnen leven met herhalend gedrag? Want hij mist iets..hij is vreemd gegaan ipv het gesprek met jou aan gegaan en zoals ik het lees heeft hij geen spijt.

Jij zou moeten nadenken of je nog wel met zo iemand verder wilt...nogmaals heel veel sterkte.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 10:47

Little_Gift schreef:

Hier is niet alleen verdriet om piemel hoor, ik denk ook verdriet en angst wat met je leven er is hier ook een huis in het spel