Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:En waarom huil jij om een man die zijn piemel niet in zijn broek kan houden? Zou het niet hij moeten zijn die hemel en aarde beweegt om jou niet te verliezen en jouw pijn te helpen dragen na zijn daad?
Door jou te zeggen dat hij twijfelt heeft ie je mooi gemanipuleerd tot jou doen panikeren dat je hem niet kwijt wil en hoeft hij geen boete te doen... Ik weet niet of je die gozer wel moet willen eerlijk gezegd...
Little_Gift schreef:En waarom huil jij om een man die zijn piemel niet in zijn broek kan houden? Zou het niet hij moeten zijn die hemel en aarde beweegt om jou niet te verliezen en jouw pijn te helpen dragen na zijn daad?
Door jou te zeggen dat hij twijfelt heeft ie je mooi gemanipuleerd tot jou doen panikeren dat je hem niet kwijt wil en hoeft hij geen boete te doen... Ik weet niet of je die gozer wel moet willen eerlijk gezegd...
Bon_ita schreef:Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend, 7 maanden geleden hebben we samen een huis gekocht. Nu is hij vreemdgegaan en staat mijn wereld op zijn kop.
Hij weet niet of hij met mij verder wilt. Hij houd van mij, maar mist toch iets. Nooit wat van gemerkt, ons leven was echt perfect.
En nu kan ik alleen maar huilen, zo ontzettend veel huilen. Ik ben de hele dag alleen maar aan het hopen dat het goed komt. Ik slaap nu even een paar dagen bij een vriendin, zodat hij kan nadenken en ik kan bijkomen. Maar wat doet het veel pijn. Het voelt echt alsof mijn leven voorbij is.