Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik zit nu in Kroatië. Tijdens de vlucht alleen maar wolken onder me gezien en bij de (beetje turbulente) landing echt machtig mooie structuren gezien. Dan zit je in zo'n schapenwolk en Ipv mist kan je naast je kijken en zie je verderop net een groot gat dat op een tunnel lijkt. Helaas vond de camera van mijn Gsm dat ie uitgerekend op dat moment er de brui aan moest geven
Varekaj schreef:Ik zit nu in Kroatië. Tijdens de vlucht alleen maar wolken onder me gezien en bij de (beetje turbulente) landing echt machtig mooie structuren gezien. Dan zit je in zo'n schapenwolk en Ipv mist kan je naast je kijken en zie je verderop net een groot gat dat op een tunnel lijkt. Helaas vond de camera van mijn Gsm dat ie uitgerekend op dat moment er de brui aan moest geven
drawerlover schreef:Een fallstreak hole?? Misschien zag je dat? Was hij echt rond??
Joaltijd schreef:Varekaj schreef:Ik zit nu in Kroatië. Tijdens de vlucht alleen maar wolken onder me gezien en bij de (beetje turbulente) landing echt machtig mooie structuren gezien. Dan zit je in zo'n schapenwolk en Ipv mist kan je naast je kijken en zie je verderop net een groot gat dat op een tunnel lijkt. Helaas vond de camera van mijn Gsm dat ie uitgerekend op dat moment er de brui aan moest geven
Balen van de telefoon!
Maar het is wetenschappelijk bewezen dat je het beter onthoud als je geen foto of film maaktOmdat je hersenen dan onbewust denken 'ach, staat op beeld dus ik kan het vergeten want het is altijd terug te zien'. Dus aan de andere kant heb je geluk met zo'n gave ervaring omdat je die wolk minder snel zal vergeten
Oke, dat was wel heel random
drawerlover schreef:Een fallstreak hole?? Misschien zag je dat? Was hij echt rond??
Mag ik een tip geven:
"Heb je misschien een fallstreakhole gezien? Dat is zoiets:
*even een fotootje van internet halen*. Ik vind het wel wat van een tunnel hebben dus vandaar dat ik het zeg''
^Dit klinkt al een stuk minder dwingend en hyper dan wat jij postte. En als je nu niet te vaak op wolkenfoto's en berichtjes reageert, en als je wel reageert je het op deze manier probeert te doen zijn we allemaal een stuk vrolijkerDat jij enthousiast bent hebben we al lang door
Varekaj schreef:Die foto is vanaf de grond gemaakt. Ik zat in een vliegtuig... iets met perspectief enzo? Morgen heb ik de pc aanstaan, zal eens kijken of ik dan iets kan vinden wat er op lijkt.
Joaltijd: vind het wel zonde hoor. Zit hier in het zuiden, aan de kust en blijkbaar zijn er regelmatig aardige onweders en buien. Had wel plannen om paar dingen op foto te zetten haha. Ligt nu dus in het water, want gewone camera heb ik ook niet bij.
Varekaj schreef:Die foto is vanaf de grond gemaakt. Ik zat in een vliegtuig... iets met perspectief enzo? Morgen heb ik de pc aanstaan, zal eens kijken of ik dan iets kan vinden wat er op lijkt.
Joaltijd: vind het wel zonde hoor. Zit hier in het zuiden, aan de kust en blijkbaar zijn er regelmatig aardige onweders en buien. Had wel plannen om paar dingen op foto te zetten haha. Ligt nu dus in het water, want gewone camera heb ik ook niet bij.
Veulen84 schreef:Hebben jullie dit filmpje al eens gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=fFEFEksnA_4
Behoorlijk gaaf.