Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 04:18

Dat ik niet kan slapen en mijn vriend fijn naast me ligt te snurken.

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 15:23

Dat mijn man vergeten is het chemisch toilet in de auto te zetten. En dat het de vorige keer niet nodig was hem weer mee terug naar de caravan te nemen. En aangezien dat ding in een afgesloten ruimte staat waarvan de sleutel in een kastje hangt waarvan manlief het nodig vond die ook af te sluiten en de sleutel daarvan mee te nemen kunnen we ook niet aan mijn ouders vragen dat ding over een paar dagen mee te nemen -:(- -:(- -:(-

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 15:24

Mijn vriend.. -:(-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:53

Mijzelf

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:23

Flixbus en ouders die hun blagen niet in toom houden.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 01:16

Mijn ontiegelijk grote angst voor spinnen en het feit dat er een "knapperige huisspin" in de badkamer zit. Ik weet dat ze niks doen maar ik kan er zo echt niet van slapen :n 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 08:58

Deur dicht en een handdoek voor de kier onder.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:04

Britta31 schreef:
Deur dicht en een handdoek voor de kier onder.

Heb ik idd gedaan :brr:

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:05

Lang in de wachtrij bij Duo, krijg ik eindelijk iemand te spreken, word ik doorverbonden waardoor ik nu alweer een hele tijd in de wachtrij sta :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:56

Dat ik waarschijnlijk afgelopen vrijdag mijn peperdure meegeleverde oortjes kwijt ben geraakt en dat dat al het zoveelste is dat deze week fout gaat.

Ben als kers op de taart nog onwijs belazerd door mijn "werk". Ik mocht daar mijn proeftijd uitwerken en zou deze week nog 31 uur draaien, krijg ik daarstraks telefoon dat ze iemand anders mijn diensten hebben gegeven en dat ik niet meer hoef te komen.

Ik vraag me soms echt af of bazen enig idee hebben dat ze mensen met vaste lasten in dienst hebben en geen robots. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:44

Dat de mentor van mijn 15 jarige dochter haar alleen heeft ingedeeld in de nieuwe klas.En haar vriendinnen zitten wel bij elkaar.Heeft denk ik ook te maken met het klets gedrag van de dames,maar niet leuk.Zou ik de mentor een email kunnen sturen in de vakantie of dat misschien verandert kan worden?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:16

Britta31 schreef:
Dat de mentor van mijn 15 jarige dochter haar alleen heeft ingedeeld in de nieuwe klas.En haar vriendinnen zitten wel bij elkaar.Heeft denk ik ook te maken met het klets gedrag van de dames,maar niet leuk.Zou ik de mentor een email kunnen sturen in de vakantie of dat misschien verandert kan worden?

Jahoor, gewoon doen. Mentor kiest er zelf wel voor of hij het leest/reageert :j
Ik heb het in mijn middelbare schooltijd zelf ook gehad en heb toen ook direct gemaild dat ik graag naar een andere klas wilde :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:19

Aan Funda omdat heel veel huizen op hun site al verkocht blijken maar zij dit niet vermelden.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:21

Britta31 schreef:

15 jaar? Gaat ze naar de 3e klas en dan belangrijk havo/vwo of vmbo want dan kan het ook een vakkenpakket kwestie zijn. Ik denk dat de mentor/teamleiders nu niet te bereiken zijn. ( bij mij op het werk tenminste niet) De laatste week van de vakantie voor de kinderen zijn de docenten al weer aan de slag dus dan heb je meer kans. Moet niet direct antwoord verwachten ingeval ..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:44

Mensen die vergeten dat hun richtingaanwijzer bestaat :roll:

Sta je daar bij haaientanden voor de rotonde te wachten, gaan er 3 op een rij af zonder aan te geven. Had er meteen al op kunnen rijden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:23

Dat ik niet kan slapen omdat ik constant aan mijn sollicitatie van morgen lig te denken..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 01:07

xPabloBokt schreef:
Dat ik niet kan slapen omdat ik constant aan mijn sollicitatie van morgen lig te denken..

Ga jij maar slapen, ik denk en duim voor je.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 01:17

MarcoBorsato schreef:
xPabloBokt schreef:

Ga jij maar slapen, ik denk en duim voor je.

Ik ga het proberen Lieveli, dankjewel. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 00:15

Dat iemand met een verkeerde sleutel geprobeerd heeft het slot op mn scooter open te maken en die toen afbrak in het slot. Dat wist ik niet dus ik wilde mn slot openmaken met mn eigen sleutel maar die brak toen ook af. Uiteindelijk hebben we het slot kapot moeten laten maken met een slijptol. Pas toen kwamen we erachter dat er dus al een afgebroken sleutel in het slot zat voor ik het ging proberen. In plaats van dat diegene het gewoon gelijk eerlijk zegt -O- :\

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:59

Dat m'n moeder geen goed woord te zeggen heeft tegen m'n vader, dat reageert ze af door te gaan huilen, tegen mij te praten ovet 'zijn' probleem en ze zegt ook gewoon tegen hem wat hij volgens haar wel niet allemaal fout doet. Mijn hoofd zit er ondertussen propvol van en ben er wel een beetje klaar mee ondertussen. Straks is mijn moeder niet degene die zichzelf iets aandoet, maar ben ik het..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 02:06

Aan dat ik stijf sta van de jeuk door muggenbulten en daardoor nu klaarwakker op de bank in de woonkamer zit.

Herfstdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 07:55

Dat ellende voor mijn gevoel altijd tegelijk komt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:18

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik stijf sta van de jeuk door muggenbulten en daardoor nu klaarwakker op de bank in de woonkamer zit.

Heb je geen klamboe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:10

Aan dat ik mijn mok op het werk heb uitgeleend aan een collega en dat deze nu spoorloos is. Ik zeg telkens: geef hem terug aan mij, want anders gebruiken anderen hem en nu is hij gejat(?) uit de kluis van die collega. Ik vermoed dat iemand hem gewoon kapot heeft laten vallen, wat niet erg is, maar geef dat dan eerlijk toe. Ga niet doen alsof je overal gezocht hebt en dan een ander de schuld geven; jij hebt het geleend, jij hebt het kwijtgemaakt. Los het op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:11

Britta31 schreef:
xPabloBokt schreef:

Heb je geen klamboe?

Of even een tubbe mentholzalf halen. Werkt als een trein en niet duur!