Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:30

Ik heb sinds vandaag een wekelijkse serie op mijn blog, nml: 'How to style' elke week draait het om een ander item en hier maak ik dan een soort collage's mee zodat meiden er misschien ideeen uit op kunnen doen! :-)

http://www.fajez.nl/hts/how-to-style-leather-pants/

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:33

Jeetje jullie bloggen hard zeg! Vanmiddag even alles bijlezen :D

Vandaag van mij een blogpost over de regel van derden!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 11:58

Ik heb vandaag dus een leren legging aan door jouw blog :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:00

Mandarijn12 schreef:
Ik heb vandaag dus een leren legging aan door jouw blog :D

Haha, dit is echt ZO leuk om te horen! :D
Ik ben zelf echt weg van leren leggings maar dat had je misschien al in mn artikel gelezen haha!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 09:26

Marit, wat heb jij toch altijd ook ontzettend mooie foto's als voorbeelden! <3 Goede post ook trouwens!

Ik ben vandaag op de milieuvriendelijke tour: verantwoord boodschappen doen!
Greenify Your Grocery Shopping

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 09:33

Ik vind alle foto's weer prachtig, maar die zwart wit foto is echt super!
Heerlijke plaat, kan ik uren naar kijken <3

De perfecte herfstrood <3
Seeing Red

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:40

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:21

Lieve reacties, dankjulliewel! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:05

Leuk Marit! Heel stom, ik denk (nouja dacht) nooit na over de compositie en schoot zoals mij het leukst leek. Als ik nu eens terug ga denken, denk ik toch dat ik automatische die regel van derden vaak te pakken heb gehad. Vind het echt top van jouw blog dat je echt helemaal terug gaat naar de basis en zo dus eigenlijk stap voor stap/ post voor post íédereen de goeie weg op helpt in de fotografie.
Heb vorige week even aardig door je site zitten neuzen, vind het echt een goede :j.

(nep)leren broek.. Heb eraan zitten denken, maar het is niks voor mij. Ik kan dan gewoon niet stoppen met denken aan The One With Rosses Leather Pants en dan weet ik zeker dat ik niks meer waard ben _O-.
Vind de trui in het 3e plaatje wel erg leuk. Waar is-ie van?

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 08:18

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 09:24

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 14:24

Woooow Marit Congratz, ga je enorm veel plezier aanbleven!

En ik kan niet bloggen, mijn vriend heeft mijn MacBook verkocht :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 15:41

Vanochtend zag ik het ook op facebook staan, maar gefeliciteerd met de nieuwe camera, Marit! :D

WiancaR, je kunt ook via de app blogberichten schrijven. :)

En het is weer bijleestijd dus ik zal even blogs lezen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 15:51

Tazzey schreef:

Gave nagellak. Bij welke kleur nagellak zou jij hem goed matchen?

DnT schreef:
Ik vind alle foto's weer prachtig, maar die zwart wit foto is echt super!
Heerlijke plaat, kan ik uren naar kijken <3

De perfecte herfstrood <3
Seeing Red

Echt een typische herfstkleur. Heel mooi. :D

happypaardje schreef:
Marit, wat heb jij toch altijd ook ontzettend mooie foto's als voorbeelden! <3 Goede post ook trouwens!

Ik ben vandaag op de milieuvriendelijke tour: verantwoord boodschappen doen!
Greenify Your Grocery Shopping
Interessante tips. :j

anoukkk. schreef:
Ik heb sinds vandaag een wekelijkse serie op mijn blog, nml: 'How to style' elke week draait het om een ander item en hier maak ik dan een soort collage's mee zodat meiden er misschien ideeen uit op kunnen doen! :-)

http://www.fajez.nl/hts/how-to-style-leather-pants/

Passend! Zelf heb ik een lederen legging maar wel met gaten. Hoe zou jij het kunnen dragen zonder dat het er 'hoerig' uitziet? :o

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 23:24

Naise zo'n nieuwe camera marit!
Ahh balen wiancar!
Ik ben momenteel super druk met mijn eind assesment van mijn opleiding! Weinig tijd om blogjes te lezen tussen het huiswerk maken en al het werken door.. Maar ik ga als k klaar ben weer lekker bloggen!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 14:13

Nayomie, hij kan goed bij paars, wit, zwart maar ook op zilver is hij heel erg leuk.

Fijn hè zo'n FF Marit? Ik zou echt niet meer terug willen naar crop. Ik heb ook getwijfeld om de 6D te kopen vooral vanwege de WIFI mogelijkheid maar uiteindelijk toch besloten iets door te sparen en de 5D te kopen met een WIFI module.

Ik heb vandaag een luipaard printje op mijn blog. Dit nadat ik daar veel vraag naar kreeg.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 14:14

Top, dank je wel! :D
Die panterprint. :oo

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 15:03

Tazzey schreef:
Nayomie, hij kan goed bij paars, wit, zwart maar ook op zilver is hij heel erg leuk.

Fijn hè zo'n FF Marit? Ik zou echt niet meer terug willen naar crop. Ik heb ook getwijfeld om de 6D te kopen vooral vanwege de WIFI mogelijkheid maar uiteindelijk toch besloten iets door te sparen en de 5D te kopen met een WIFI module.

Ik heb vandaag een luipaard printje op mijn blog. Dit nadat ik daar veel vraag naar kreeg.

Gaaf! :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:33

Heel gaaf die luipaardprint inderdaad!! :j Ben benieuwd hoe dat eruit ziet op meerdere nagels tegelijk.

Ik had vandaag een blij dagje O:) En dus heb ik 25 typische geluksmomentjes opgeschreven.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:43

Vraagje aan alle bloggers in het algemeen: wat doen jullie om meer volgers te krijgen? :o

Ik ben momenteel steeds meer andere blogs aan het volgen en schrijf een reactie onder berichten die ik bijzonder of gewoon heel tof vind. Maar tot nu toe wil het bezoekersaantal en het aantal volgers nog niet echt groeien. Het heeft waarschijnlijk ook wel te maken met dat ik niet consequent ben met mijn blog (De ene maand heb ik 8 berichten, de andere maand maar 4 of minder). Maar toch ben ik wel benieuwd naar ervaringen of tips van andere bloggende bokkers :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:45

Goede vraag, ik lees deze even mee. :)

Laatst mijn eerste bezoeker gekregen níet via bokt, maar via google. Was aardig verrast zullen we zeggen haha. Hier nooit reacties, maar wel wat views. Maar niet heel daverend.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:28

Dat reacties plaatsen helpt volgens mij al super erg! Anderen hier zieden dat consequent posten ook helpt, dat doe ik nu ook naar aanleiding van it topic :D Of het werkt kan ik je niet echt zeggen.. Voor mezelf vooral fijn :') Ik deel alles op mijn fotografie Facebook en daar heb ik zo'n 1000 likes, dus dat helpt wel. Al komt er maar zo'n 30% van die mensen op mijn blog geloof ik.

Verder post ik op nog 3 verschillende fora met mijn foto's zodat ik zoveel mogelijk verschillende mensen bereik.

Ik krijg heel veel mensen via google, omdat wordpress echt achterlijk goede SEO heeft. Maar wel HELE rare zoekwoorden soms :')

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:37

Hee mede-bloggies, daar was ik weer eens :D.

Door drukke nieuwe baan was er een blog-stop van mijn kant, die ik overigens graag wil opheffen dus dit weekend weer eens een stukje Over vriendinnen die mama worden en (al dan niet) tikkende eierstokken

Ik moet dus ook nodig weer bijlezen, ik zie een hoop nieuwe namen voorbij komen! Leuk! Over het aantrekken van bezoekers: mijn ervaring is ook dat posten op fora en andere blogs erg helpt. En schrijven voor een bepaalde doelgroep ook: mensen moeten weten wat ze op je blog kunnen vinden en daar voor terug willen komen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:44

grassie schreef:
Hee mede-bloggies, daar was ik weer eens :D.

Door drukke nieuwe baan was er een blog-stop van mijn kant, die ik overigens graag wil opheffen dus dit weekend weer eens een stukje Over vriendinnen die mama worden en (al dan niet) tikkende eierstokken

Ik moet dus ook nodig weer bijlezen, ik zie een hoop nieuwe namen voorbij komen! Leuk! Over het aantrekken van bezoekers: mijn ervaring is ook dat posten op fora en andere blogs erg helpt. En schrijven voor een bepaalde doelgroep ook: mensen moeten weten wat ze op je blog kunnen vinden en daar voor terug willen komen.

Heerlijk stuk <3