Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:Yes, iemand heeft een bod uitgebracht op mijn rijbroek. Hopelijk heb ik het snel verkocht.
Over het algemeen vind ik het wel leuk om zaken te doen en centjes te ontvangen.![]()
Had laatst wel een raar iemand. Die bood op allemaal spullen en wou het komen ophalen. Nou, prima.
Ik vertrouwde het niet zo, ze sprak heel gebrekkig Nederlands (of had gewoon veel last van dyslectie), schreef korte zinnetjes zonder lidwoorden, hoofdletters, punten, of wat dan ook. Laat staan een hallo of gedag onderaan.Gaat ze me ook nog vragen of ik ''hoofdstel thuis heb met bit'', want die zou ze ook wel willen hebben. Ik probeerde zo vriendelijk mogelijk uit te leggen dat je niet ieder bit in iedere paardenmond kan doen, als mijn bit te klein was zou het bij haar paard kunnen gaan knellen. Daar reageerde ze echt chagrijnig op want ze zat al tien jaar in de paardenwereld en blabla. Ik geloof er niks van want anders had ze wel de maat van het bit gevraagd, je kunt niet zomaar een random bit kopen toch? Oh, en mijn vragen probeerde ik zo kort en duidelijk mogelijk te houden. Gaf ze er nog steeds geen antwoord op.
Mjaa misschien maar goed dat die (zonder afmelding!!!!) niet op kwam dagen!!! op de afgesproken tijd. Was er wel de hele avond voor thuis gebleven maar goed.
pmarena schreef:Met mensen die geen fatsoenlijke mails typen (hoofdletters / punten / aanhef en groet enzo) blijkt diegene naarmate de schrijfstijl minder wordt, ook minder betrouwbaar te worden
Er zijn natuurlijk uitzondering maar het fatsoen van mensen kun je vaak wel redelijk inschatten aan de manier van mailen
Een beetje geïrriteerd klinken kun je ook wel eens hebben, een vriendelijk mailtje wil dan vaak wel helpen want het is gewoon niet altijd leuk, MP, dat weten we allemaal