Pluisje1998 schreef:Aan mijn ouders en mijn huisarts.
Mijn ouders hebben dus destijds het idee opgevat om mijn zusje en mij dezelfde voorletter te geven. Heel leuk, maar niet altijd handig, maar goed 99% van de tijd staan er in belangrijke brieven een bsn/geboortedatum/patientnummer. Dus is dodelijk vuur wie het is.
Nu hebben we via de huisarts een uitnodiging binnen gekregen voor de griepprik. Maar je raad het al, geen idee wie van ons heen heeft gehad, want er staat alleen een voorletter en achternaam.
Ik denk dat hij voor mij is, want ze hebben vorig jaar een afwijking gevonden in een van mijn hartkleppen. Maar zal er toch maar even achteraan bellen voor de zekerheid. Snap niet waarom ze dat niet ook een geboortedatum in opnemen ofzo.
Dit is ook wel echt heel erg onhandig
-
Moeder heeft van de week een jubileum. Broer en ik willen een cadeautje geven, gewoon leuk niet te gek een dagje naar de sauna.
Overleg dat met mijn vader en het escaleert weer naar een weekendje weg met sauna. Leuk maar niet te betalen voor mij en m'n broer.
En m'n vader legt dan een groot deel bij maar toch voelen wij ons dan weer bezwaard om ook meer in te leggen.. dagje sauna was misschien €30, nu leggen we beide sowieso meer in want wel zo netjes.