xPabloBokt schreef:Nog steeds aan het kloten met dat oog. Heb nu voor de tweede keer negen dagen gezalfd met chlooramfenicol, gisteravond in principe voor het laatst en nu gelijk weer die klachten terug. Zit natuurlijk nu in de trein onderweg naar een dagje uit en geen zalf bij (waarom beginnen die klachten dan ook weer nu pas en niet thuis zodat ik nog kan acteren), dus kan niets eraan doen.
Huisarts belt me vanmiddag erover terug, maar krijg hier zo veel stress van. Dadelijk is mijn oog gewoon permanent beschadigd
Niet fijn, sterkte.
Sommige oudere mensen zouden echt geen rijbewijs meer moeten hebben. Ik rijd op de rotonde komt een auto aan rijden, ziet mij, en remt maar toch weer niet waardoor hij zo de rotonde oprolt. Ik kon gelukkig wel remmen.
En auto’s die iets moeten inhalen aan hun kant. (Een lange bouwcontainer en een auto met aanhanger achter elkaar) De eerste ziet mij komen aanrijden en denkt ik gooi hem er nog net even voor. (Die had al moeten stoppen) En dan de 2de die gewoon volgt, de 3de die erachter komt aanrijden en denkt, ik geef ook even gas en dan nummer 4 die niet eens kijkt en gewoon terwijl ze de bocht om komt al aan de verkeerde kant van de weg gaat rijden achter nummer 3 aan. Echt zo asociaal vind ik dat.