Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 10:53

xPabloBokt schreef:
Nog steeds aan het kloten met dat oog. Heb nu voor de tweede keer negen dagen gezalfd met chlooramfenicol, gisteravond in principe voor het laatst en nu gelijk weer die klachten terug. Zit natuurlijk nu in de trein onderweg naar een dagje uit en geen zalf bij (waarom beginnen die klachten dan ook weer nu pas en niet thuis zodat ik nog kan acteren), dus kan niets eraan doen.

Huisarts belt me vanmiddag erover terug, maar krijg hier zo veel stress van. Dadelijk is mijn oog gewoon permanent beschadigd -O-

Niet fijn, sterkte.

Sommige oudere mensen zouden echt geen rijbewijs meer moeten hebben. Ik rijd op de rotonde komt een auto aan rijden, ziet mij, en remt maar toch weer niet waardoor hij zo de rotonde oprolt. Ik kon gelukkig wel remmen.

En auto’s die iets moeten inhalen aan hun kant. (Een lange bouwcontainer en een auto met aanhanger achter elkaar) De eerste ziet mij komen aanrijden en denkt ik gooi hem er nog net even voor. (Die had al moeten stoppen) En dan de 2de die gewoon volgt, de 3de die erachter komt aanrijden en denkt, ik geef ook even gas en dan nummer 4 die niet eens kijkt en gewoon terwijl ze de bocht om komt al aan de verkeerde kant van de weg gaat rijden achter nummer 3 aan. Echt zo asociaal vind ik dat.

Moska

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 12:02

De nieuwe catalogus van Krämer binnen. Iets van 20 pagina’s met rijbroeken. Nagenoeg allemaal met die pestpokke&@€/ siliconen. En hebben ze dat niet, dan wel een kunstlederen zitvlak. Why? Ik wil gewoon rijbroeken met stoffen zitvlak, stevige en hoge taille, steekzakken. Amper te vinden tegenwoordig. Heb nu drie montars waarvan twee dezelfde die aan deze voorwaarden voldoen. En een met zitvlak, maar ondanks dat de broek heel lekker zit, krijg ik een zere bips van het schuren. En ik plak teveel in mijn zadel. En de plak is echt heel minimaal van deze broek. Ik wilde het niet, maar heb me laten overhalen door de verkoopster om te proberen. Miskoop dus.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:49

Oh ik deel die ergernis. Geef me mijn ribfluwelen rijbroeken maar weer terug

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 13:51

tijgermuggen
ik heb sinds gisteren avond 14! beten erbij -O-

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 14:34

Ik had al geen goede week, sloop ik net het glas van m’n horloge in een poging de batterij te vervangen.
Maar even informeren bij een juwelier of hij gerepareerd kan worden -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:26

De wijk waar ik woon heeft een op en een afrit, en om de een of andere reden ben ik net compleet verrot gescholden door een of andere tokkie die via de afrit, die ik gebruikte om de wijk uit te rijden(zoals het hoort), de wijk in wilde rijden (zoals dus niet hoort) :?
inclusief nare ziektes en bedreigingen...
Ik ben al vrij recalcitrant, zeker als ik in mijn recht sta, laat staan als je zo tegen mij tekeer gaat, dus als je denkt dat ik door deze attitude geneigd bent om in de achteruit te gaan zodat jij via de verkeerde kant de wijk in kan rijden, heb je het echt heel erg mis :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:39

Zo doodmoe de laatste tijd dat ik gewoon niet weet wat ik met mezelf aan moet.

En daarnet weer de spuit in mijn been gedaan, maar weet nu dat ik daar weer 3 dagen last van gaat hebben.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:07

Op werk gaan we binnenkort over naar een nieuw urensysteem. Nu heb ik sinds een paar dagen vakantie en had ik gezegd niet geappt te willen worden over werk. En nu toch geappt door werk dat de gewerkte uren goed erin moeten staan. Ja dahag, ik ben meteen helemaal geirriteerd := Ook al weet ik dat het goed is bedoeld maar ugh, ik vind werk loslaten altijd lastig en had het eindelijk op de achtergrond staan en nu niet meer.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:14

Oh heel irritant idd!
Bij mij is de externe idioot eindelijk aan de gang dus ik vroeg of hij dan alsjeblieft ook op Facebook wou pushen, gewoon met laag budget. Gaat hij zeuren dat het een video moet zijn en bladibla.
Gast zet er gewoon een tientje op en zeur niet zo :+ waarom het perse via externe idioot moet weet ik echt niet

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 17:18

Vanmorgen een pipetje Bravecto plus aangeboden op fb. Kreeg ik een beperking tot 29 Sep. Omdat het te maken zou hebben met drugs???

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 18:47

Sintara schreef:
Oh heel irritant idd!
Bij mij is de externe idioot eindelijk aan de gang dus ik vroeg of hij dan alsjeblieft ook op Facebook wou pushen, gewoon met laag budget. Gaat hij zeuren dat het een video moet zijn en bladibla.
Gast zet er gewoon een tientje op en zeur niet zo :+ waarom het perse via externe idioot moet weet ik echt niet

Och, externe idioten, breek me de bek niet open ;( .
Gelukkig in mijn huidige vakgebied zelf iets minder last van, maar ze cirkelen wel rond.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 18:53

nafkedemi schreef:
Vanmorgen een pipetje Bravecto plus aangeboden op fb. Kreeg ik een beperking tot 29 Sep. Omdat het te maken zou hebben met drugs???

Is Bravecto niet alleen bij de DA te verkrijgen? Dat zou ermee te maken kunnen hebben.
Ik ben zelf geen fan van het middel. Gaan toch wat rare verhalen over hoewel dan weer niks bewezen zou zijn.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:05

imaudy schreef:
nafkedemi schreef:

Is Bravecto niet alleen bij de DA te verkrijgen? Dat zou ermee te maken kunnen hebben.
Ik ben zelf geen fan van het middel. Gaan toch wat rare verhalen over hoewel dan weer niks bewezen zou zijn.

Zou idd mee kunnen spelen.
Heb idd het idee dat mijn kat na het geven even zich niet zo lekker voelt. Vandaar ook dat ik het niet meer wil gebruiken. DA heeft verder in de praktijk geen negatieve ervaringen gehad, vandaar dat ik het eerst wel aandurfde.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:25

Een collega, zucht…. Geen tijdsbesef maar ik ga er niet meer voor langer blijven

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:28

miereneter schreef:
Sintara schreef:
Oh heel irritant idd!

Och, externe idioten, breek me de bek niet open ;( .
Gelukkig in mijn huidige vakgebied zelf iets minder last van, maar ze cirkelen wel rond.

Wat is een externe idioot ????

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:47

Onkruid. Waarom groeit dat zo hard!!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:55

2 tassen tegelijk inpakken, want ik kom donderdagavond terug van kamp met school, en moet vrijdag weer weg om naar Berlijn te gaan, dit is echt chaos

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:57

Na maanden / weken twijfelen over een cursus ivm de prijs, besloten het met zelf te gunnen. Zie ik dan pas dat het zonder BTW was er nog eens €90 bij komt.. Ja dat wordt me écht te duur.

Iemand basis cursus orthomoleculaire therapie gedaan toevallig? Waar? Wil het volledig online en is gewoon voor mezelf maar een diploma is mooi meegenomen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 20:45

Tancreda4 schreef:
Onkruid. Waarom groeit dat zo hard!!

-O-

Bekend probleem.

Bokt die iedere keer slecht laad. Nu al paar keer geschiedenis weg gegooid, maar geen verbetering.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 21:20

Nyaleti, interessant! Heb meerder webinars en dingen gedaan over orthomoleculaire geneeskunde. Best tof! Ga binnenkort met een therapeut zitten voor een samenwerking.

Ik erger me aan de vreselijke verhalen van mensen die ongeneeslijk ziek zijn. Niet perse aan de verhalen naar aan de oneerlijkheid, het verdriet, pijn, onzekerheid en valse hoop op een beter (gezond) leven. Zo oneerlijk!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:05

Zenuwpijn vanuit mijn schouders. Trekt altijd zo lekker daar naar mijn nek. En ik ben een zijslaper, dus dat is ook niet bevorderlijk

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:08

Een stelletje wat de hele tijd aan elkaar geplakt door het zwembad bewogen en elkaar continu liepen af te lebberen terwijl er disco zwemmen was en dus heel veel kinderen.. get a room :x

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:52

Ik zat voor de lol in m'n spam map te neuzen, kijken hoeveel geld ik weer zou krijgen bij 1 of andere bank account die ik niet heb en zie ik een rekening ertussen staan die ik normaal altijd in m'n gewone inbox hoor te krijgen. 25 juli gekregen, moest binnen 15 dagen betalen. Moet wel zeggen dat ik geen herinnering heb gekregen dus heb 'm net betaald maar vind dat ontzettend vervelend! Mensen zitten ook op hun geld te wachten.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 01:38

Vrienden die vinden dat ik mijn partner moet dumpen. En ergens hebben ze gelijk. Maar pffffft.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 01:40

Haarbal schreef:
Vrienden die vinden dat ik mijn partner moet dumpen. En ergens hebben ze gelijk. Maar pffffft.

Waarom vinden ze dat en waarom vind jij dat ze ergens gelijk hebben?