Moska schreef:Het lukt me al niet eens om in de wachtrij te komen van de presale van Adèle
Ben toch in de wachtrij terecht gekomen, maar er zijn ruim 78 duizend wachtenden voor me. Kansloze missie dus
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Mijn pakket zou net bezorgd zijn maar het is echt niet zo…
Zebrastreep schreef:Mijn opa belde dat hij de laatste tijd last heeft van zijn slokdarm. Moet morgen direct naar het ziekenhuis komen ( heeft in het verleden maagkanker gehad en inmiddels al jaren geen maag meer). We vrezen weer een beetje voor het ergste weer![]()
Maar goed hij was er zelf nog positief onder en het kon ook heel veel andere onschuldige oorzaken hebben dus daar gaan we maar gewoon vanuit.
Ben er nu wel spontaan zenuwachtig van bah!
Shenavallie schreef:Zebrastreep schreef:Mijn opa belde dat hij de laatste tijd last heeft van zijn slokdarm. Moet morgen direct naar het ziekenhuis komen ( heeft in het verleden maagkanker gehad en inmiddels al jaren geen maag meer). We vrezen weer een beetje voor het ergste weer![]()
Maar goed hij was er zelf nog positief onder en het kon ook heel veel andere onschuldige oorzaken hebben dus daar gaan we maar gewoon vanuit.
Ben er nu wel spontaan zenuwachtig van bah!
Oh jee... snap dat je er onrustig van wordt.
Shenavallie schreef:Alja schreef:Mijn pakket zou net bezorgd zijn maar het is echt niet zo…
Dat hadden wij laatst met twee pakketten, allebei werden ze via GLS (waar wij al geen fan van zijn door eerdere ervaringen) verzonden. Na dagen kwamen we erachter dat het op een heel ander adres bezorgd was (en daar in de tuin gezet was, volgens de chauffeur). Mocht er nog eens een bedrijf zijn die alleen via GLS verzendt, dan bestel ik het wel ergens anders.
fleurtjeuh schreef:De verhuurder die 36 euro vraagt voor een verhuurdersverklaring
fiets afzetters...
luuntje schreef:Shenaville dat vraagt om een foto van dat shirt.
Lestrange sterkte. Helaas zijn er op MP geen donorlijven te koop.
Merlen wat fijn voor je dochter. Hopelijk is ze snel van de pijn af.
Ik ben bij de orthopeed geweest voor een heup.
Komt een MRI deze maand. Aan de hand van de Mri hoor ik of er een nieuwe heup in moet.
Ik ben te jong. Maar verder knippen en plakken (woorden arts) was niet zo zinvol.