Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:53

Waaaauuuuwwwww!!!! :wow: <3

Afbeelding
Afbeelding
Zo mooi ingepakte doos!

Openen maar!
Afbeelding

Afbeelding
Poes vindt het ook interessant!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alles uit de doos!
Afbeelding

In de envelop zit een woordzoeker!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog meer hints.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alles uitgepakt!
Afbeelding
Twee notitieboekjes, pen van een vos, twee maskertjes, mix voor cake en een bakblik, een mok met Sleutelhanger een pen en notitieboekje en nog 5 vinger puffy’s van kerst en een Sleutelhanger van een kerstman. Ook is er aan mijn dochter gedacht, een leuk boekje waar je de inhoud naar rechts kunt schuiven. Dit gaat ze fantastisch vinden!

De woordzoeker kwam herrie uit. In de zoekwoorden stond ‘lezen’, je hebt quarters, veulentjes gefokt, je doet inmiddels dressuur!

Noisy ben jij de Secret Santa van dit fantastische, persoonlijke en creatieve pakket?
Laatst bijgewerkt door Flying_Angel op 16-12-22 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:57

Joehoeeeeee pakketjestijd *\o/*
Mijn zusje was vanmiddag even gekomen om het pakket op te wachten en na mijn werk is ze terug gekomen voor de traditie.. gezamenlijk het pakket uitpakken [&]

Voorzichtig openmaken stond er.. was dus al heel benieuwd wat er uit zou komen maar de confetti was vrij snel zichtbaar _O-

Afbeelding

Afbeelding

En toennnnnn kerstslingers en veel cadeautjes en leuke tasjes **\O/**
Overal kwam confetti uit gewapperd dus we hadden een erg kleurrijke vloer := . Mijn zusje zei: vraag jij altijd om confetti in je pakket _O- ?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alle cadeaus ingepakt en natuurlijk ook uitgepakt. En wat zijn mijn dochter, de kleine baby in mijn buik en ik verwend _/-\o_

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

FANTASISTISCH GEWELDIG LEUKE ROZE EENHOORN SLOFFEN. Veel blijer kun je me niet maken :):)
Een pakket met 7 bruisballen er gaat niks boven badderen op deze koude dagen <3
4 leuke rompertjes, een boxpakje en luiers voor de baby die onderweg is <3
Een leuke shire(correct me if i'm wrong) paardentrui voor mijn dochter.
Chocomelk stokjes (zusje ook weer helemaal gelukkig want ook dat is traditie bij het uitpakken!)
Een milka adventskalender waar je een foto in kunt doen. (Chocola <3 en heerlijk jeugdsentiment :):) )
Een leuke kerstboom etagere
En niet te vergeten 2 pottenlikkers <<) die mistte ik gigantisch in huis! Nu kan ik tenminste mijn calvesausflesjes of vlapakken weer leeglepelen :))

Ik kwam net thuis van het werk dus melk opgewarmd, pizza in de oven, nieuwe sokken aan en puzzelen maar! In de brief stond dat de letter V te maken heeft met je werk, je hebt een kindje. En de cijfers moet ik nog even achteraan. Overigs hebben mijn zusje en ik wel even moeite gehad met de puzzels in elkaar zetten _O- maaaaaar het is gelukt!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dankjewel lieve Santa <3 nu ga ik eens proberen puzzelen of ik erachter kom wie je bent!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:05

Fijn dat jullie er zo blij mee zijn Pimaude en Carineken!!! :D

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:06

Vealosz ben jij mijn SS :D :D ?

Jij woont in 's-Heerenberg (daar wijzen de coördinaten naartoe.
Je hebt een kindje, want je hebt in juli namelijk een zoontje gekregen.
En je werkt in de beveiliging daar zit de letter V in!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:17

Jaaaaa mijn pakket ligt voor de deur!
Eerst alles opruimen hier en dan kan ik uitpakken <3

Jorex

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:26

Wat een geweldig leuke pakketten weer!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:28

Wauw wauw wauw. <3
Ik ben blij dat ik gewacht heb en de tijd genomen heb om mijn doos te openen. Wat een ontzettend mooi pakket, wat mooi ingepakt en zo'n aparte maar precies mij kadootjes!

De doos had ik al gepost, maar nog even nog een keer, met een ontzettend mooie illustratie er op.

Afbeelding

Toen ik de doos opende zag ik dit in de deksel zitten.
Afbeelding

Dit stond er op het kaartje:
Afbeelding

En dit zat er in de doos, zo mooi ingepakt! <3
Afbeelding

En nog een boodschap in de doos:
Afbeelding

De pakketjes waren genummerd, met allemaal een boodschap eraan:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's had ik niet direct gevonden, ik kwam tot 5 en geen 7, totdat ik een plakbandje op de kurkentrekker zag. Sneaky verstopt in de verpakking, en ook in kadootje nummer 2 zat een foto verstopt.
Alle foto's op een rij:

Afbeelding

Een creatief iemand, uit het zuiden.....ik zit al ver in het zuiden, dan vallen er een heleboel af. ZuidLimburg zou nog kunnen, maar weet zo 2 deelnemers die daar vandaan komen, eentje is al geraden, de andere was mijn eigen lootje en die is het zeker niet. :))
Dan moet mijn Santa een zuiderbuur zijn, en dat klopt ook helemaal met de hints die ik heb.
Het musje op de kaart die ik eerder kreeg, het egeltje op de doos getekend (ik ben nog steeds jaloers op jouw ervaring met je stalegeltjes), gedeelte interesse zijn zeker het leven in de vrije natuur.
En dan de creativiteit, met de foto's maar ook zeker met het prachtige laatste kado! <3

Het kan niet anders dan dat Kaatastrof mijn Santa is!

Heel erg bedankt, we zijn ontroerd door dit prachtige pakket. <3 De kurkentrekker is een schot in de roos (bij de andere secret santa had ik al een dop gekregen voor op de flessen die kurken hadden).
De tuinvogels zullen blij zijn met het voer. Moet nog wel even zelf creatief zijn. :)) Maar het leuke is dat ik niet graag de standaard hangers wil, en dit is allesbehalve standaard.
Badzout, dat is ook helemaal me, en dan ook in zo'n leuke fles. Het zeepje in de vorm van een mus ruikt heerlijk. <3
En dan de magneet van Kiko. Wat prachtig gemaakt! Dat moet een priegelwerk zijn geweest! Maar hij is prachtig en zo persoonlijk. Je zei al eerder dat je enkele uren ergens mee bezig was geweest, nu weet ik waarop.

As we speak, ik ben even op kantoor gaan zitten om dit verslag niet op de mobiel te maken, en ik hoor een hond helemaal uit zijn plaat gaan. _O-
Nog 1 foto te goed, toen ik Kiko net het speeltje gaf.
Afbeelding

Nu snap ik ook waarom ze telkens met haar neus op de tafel aan de doos zat te ruiken, ze had dat speeltje allang geroken. :))

Kaat, heel erg bedankt voor dit prachtige pakket!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:38

Wat leuk Neonlight dat je er zo blij mee bent! *\o/* Ja, ik vind het leuk inpakken van dingen al een feestje op zich, dus heb ik er mijn werk van gemaakt om alles wat in thema te doen. Ik besef net ook dat ik hetzelfde briefje met de kat gebruikt had om mijn adres te verstoppen op mijn eigen gekregen pakket _O- Ook niet slim.

Snap je trouwens het verband met de polaroid foto's en mij? :D

En klopt, het magneetje was best wat gepriegel. Ik had hem al eerder af maar er klopte toch niet iets helemaal aan de kop van Kiko, dus heb ik een stukje opnieuw gedaan. Gelukkig kan dat prima met acrylverf. :j En wat leuk om te zien (en te horen haha) dat ze zo blij is met haar speeltje!

Ik heb trouwens serieus sinds je gepost had dat je het pakket ging openen in 2 uur elke 5 min ofzo dit topic gerefreshed omdat ik zo benieuwd was naar je reactie. :')

Edit: een paar behind the scenes foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ohja, als je de vetbol maakt mag je met mij wel het resultaat delen want ben wel benieuwd of het te doen is!
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 16-12-22 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:39

CharxHebe schreef:

Hahaha jaaaaa!!! *\o/*
Ik ben blij dat jij er blij mee bent!
Ik schrok zo erg dat je na de kilometers al gelijk vroeg of ik je SS was :').

De V staat voor het “Vtje” (of zoals het ook genoemd word Vinkje) van beveiliging. Die meestal op de blouse en truien staan.

Ik zag net bij thuiskomst mijn pakket ook staan *\o/* .
Ik heb hem al uitgepakt en wat ben ik blij met mijn Santa!
Ik ga even gauw de kleine naar bed brengen en dan doe ik uitgebreid verslag. <3

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:42

Update,

Pakketje open gemaakt en er echt super blij mee. Dankje secret santa.

Afbeelding
Pakketje kwam precies toen ik naar de fysio moest. Heb de bezorger maar extra bedankt want het was hier flink glibberen.

Afbeelding
Bij het openen trof ik dit aan. En een briefje met dat er 1 duidelijke hint was, maar dat de hints overal kunnen zijn. Op de klep staat NEON (en dat het misschien wel of geen hint is)

Afbeelding

Afbeelding

Heel veel leuke cadeautjes. Ik zie nu overal een hint in door het briefje haha. De grootste is denk ik de stroop, maar ook de thee.

Door de letters gaat mijn hoofd snel naar Neonlight, maar is als ik het goed heb de santa van stonedromy.
Santa ik ga er nog even goed voor zitten. Je briefje maakt in iedergeval alles verdacht.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:43

Bienotje schreef:
topsylover schreef:
Ik ben ook aan het inpakken geslagen! *\o/*
Maar.. de doos is te klein -O- Ik ben iets te enthousiast geweest met cadeautjes kopen voor mijn lootje. Maar ze had ook zoveel inspiratie gegeven! :D
Er ligt nog 1 cadeau op werk, die ga ik morgen inpakken en dan kan hij precies op tijd de deur uit!

Lootje, als je dit leest, alvast excuses voor de confetti *D *D *D

Zeg jij nu sorry voor die onwijs leuke unicorn met sterren confetti of ga je me nu vertellen dat ik mis zit, want volgens mij ben jij mijn lieve santa! :-)

Jaaaaaaaaa gaaf is de confetti he! *\%/* *\%/* *\%/*
Ik zag het hangen en dacht: Dit is he-le-maal jou!
Wat leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent :D Ik heb je blog tot 2016 helemaal teruggelezen zowat, je schrijft echt leuk!

Jammer dat de jongens er niet waren voor het uitpakken, dat wordt nog eventjes in spanning zitten dus! :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:47

Flying_Angel schreef:
Waaaauuuuwwwww!!!! :wow: <3

[ [url=m/eCFWrx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YDlv4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo mooi ingepakte doos!

Openen maar!
[ [url=m/fr1Rx2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Z803BL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poes vindt het ook interessant!

[ [url=m/6IRRkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jz5itj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BLjoRm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/izpL0G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles uit de doos!
[ [url=m/bCSWB4.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de envelop zit een woordzoeker!
[ [url=m/jz5itj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BLjoRm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VjQQRv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog meer hints.
[ [url=m/nYSia4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3T0TFB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/25qOJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0JcEYa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles uitgepakt!
[ [url=m/0QoNwA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee notitieboekjes, pen van een vos, twee maskertjes, mix voor cake en een bakblik, een mok met Sleutelhanger een pen en notitieboekje en nog 5 vinger puffy’s van kerst en een Sleutelhanger van een kerstman. Ook is er aan mijn dochter gedacht, een leuk boekje waar je de inhoud naar rechts kunt schuiven. Dit gaat ze fantastisch vinden!

De woordzoeker kwam herrie uit. In de zoekwoorden stond ‘lezen’, je hebt quarters, veulentjes gefokt, je doet inmiddels dressuur!

Noisy ben jij de Secret Santa van dit fantastische, persoonlijke en creatieve pakket?

Jaaaaaa! Ik ben het inderdaad, jouw Secret Santa. Ik hoop dat je het leuk vindt. Heb je de cryptex al opgelost?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:48

Ik ben echt superblij!
Het verband met de polaroid heb ik niet gevonden. In je voorstelpost wijs je op een link in je onderschrift die er niet is. -O- Wel vond ik de afbeeldingen helemaal bij jou passen. Met name het paardenschedel met je verzamelhobby.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:51

Neonlight schreef:
Ik ben echt superblij!
Het verband met de polaroid heb ik niet gevonden. In je voorstelpost wijs je op een link in je onderschrift die er niet is. -O- Wel vond ik de afbeeldingen helemaal bij jou passen. Met name het paardenschedel met je verzamelhobby.

Haha omg ik had die link dus verwijderd omdat ik dacht dat het te makkelijk ging zijn dan, helemaal vergeten dat ik dat gezegd heb. (De link ging naar mijn Instagram waar ik mijn kunst plaats) Gaat ook zo veel tijd over en ik ben zo'n chaoot. Sorry!!

Maar ik zou zeggen (als je zin hebt tenminste) dat je me gerust nog even mag stalken, daarvoor heb je de link niet nodig overigens. Het is wel te vinden op Bokt. Maar ik wil het je gerust ook wel vertellen hoor :D De foto's zijn overigens gemaakt met AI, daardoor zijn ze een beetje 'vervormd'.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:53

Pfoe, het regent pakketten! Wat leeeuuuk *\o/*
En mooi om te zien dat iedereen er zo blij mee is.

Ik weet niet of ik het me inbeeld, maar ik heb het gevoel dat er dit jaar zoveel liefde en aandacht in de pakketten is gestopt. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:53

Ik ga je morgen nog wat beter stalken, vind ik het niet dan vraag ik er naar. :j
Ik moet nu eerst met een hond en haar nieuwe speeltje spelen. :')

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:57

Vealosz schreef:
CharxHebe schreef:

Hahaha jaaaaa!!! *\o/*

De V staat voor het “Vtje” (of zoals het ook genoemd word Vinkje) van beveiliging. Die meestal op de blouse en truien staan.

HAHAHAHAHAHA ik besef me nu pas dat ik dat op jou reageerde :') .

Normaal zou ik dat ook helemaal niet hebben opgezocht maar echt uit puur toeval zag ik dat bericht (en had ik blijkbaar even niks te doen). Ik dacht ik woon in een uithoek dus eens kijken hoever ik van je af woon en ik dacht dan reageer ik oh dan ben ik het niet want ik woon... van je af. Maaelr qua afstand kwam dat eigenlijk precies uit op 1 km na :+ .

En toch heb ik eigenlijk nooit gedacht dat jij wel eens echt mijn SS kon zijn. Wat eigenlijk stom is van mij want hoeveel Secret Santa's zouden er nog 226/227 km van je vandaan wonen :Y). Misschien maar goed dat ik erg druk ben met mijn werk/ dochter en zwangerschap en dus toch niet zo oplettend hahaha.

Maar nu vind ik het toch wel heel leuk dat precies ik erop reageerde :D

Slim van de 'V'tje. Zo ver had ik nog nog gedacht omdat het ook in de naam zelf voorkomt.

Dankjewel voor het pakket ben er heel blij mee en ook de tussendoor kaartjes vond ik erg leuk die staan nog op mijn vensterbank <3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:58

CharxHebe schreef:
[quote ="Vealosz"]
CharxHebe schreef:

Hahaha jaaaaa!!! *\o/*

HAHAHAHAHAHA ik besef me nu pas dat ik dat op jou reageerde :') .

Normaal zou ik dat ook helemaal niet hebben opgezocht maar echt uit puur toeval zag ik dat bericht (en had ik blijkbaar even niks te doen). Ik dacht ik woon in een uithoek dus eens kijken hoever ik van je af woon en ik dacht dan reageer ik oh dan ben ik het niet want ik woon... van je af. Maaelr qua afstand kwam dat eigenlijk precies uit op 1 km na :+ .

En toch heb ik eigenlijk nooit gedacht dat jij wel eens echt mijn SS kon zijn. Wat eigenlijk stom is van mij want hoeveel Secret Santa's zouden er nog 226/227 km van je vandaan wonen :Y). Misschien maar goed dat ik erg druk ben met mijn werk/ dochter en zwangerschap en dus toch niet zo oplettend hahaha.

Maar nu vind ik het toch wel heel leuk dat precies ik erop reageerde :D

Slim van de 'V'tje. Zo ver had ik nog nog gedacht omdat het ook in de naam zelf voorkomt.

Dankjewel voor het pakket ben er heel blij mee en ook de tussendoor kaartjes vond ik erg leuk die staan nog op mijn vensterbank <3[/quote]

Daar ben ik heel blij om! Je was echt een erg leuk lootje!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:03

Noisy schreef:
Jaaaaaa! Ik ben het inderdaad, jouw Secret Santa. Ik hoop dat je het leuk vindt. Heb je de cryptex al opgelost?

Ik vind het een onwijs gaaf pakket, heel persoonlijk en wat heb je er een werk van gehad! Ik heb de cryptex nog niet opgelost. Maar hoe fantastisch bedacht. Ik laat mijn hersenen nog even kraken.

Echt onwijs bedankt, ik vind het echt ontzettend mooi en leuk allemaal! *\o/*

Het antwoord op de puzzel is herrie. Ik zie drie santas op de kubus. Dressuur, western en een Santa met de megafoon. Het lukt nog ff niet om cryptisch te denken hoe ik hier een code van vier letters van kan maken. Sowieso H. W. D. zit ik warm daarmee?

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:05

Afbeelding
Daar issie daaaan!! Met een kaartje. Die heb ik braaf eerst geopend en gelezen haha! Afbeelding
Ik zie helaas al 2 dagen in mijn app dat ik indd nog post moet ontvangen. Maar op heden nog niks verder gehad. -O-
Misschien morgen?!

Toen heb ik de doos geopend, en jeetje wat veel zeg!
Afbeelding

Ik was werkelijk net binnen van mijn werk en had mijn jas nog aan. Maar ik wou het pakket echt graag bekijken haha!

Afbeelding
Lieve, lieve Santa. Wat heb jij mij verwend met de geweldige sokken, geniale masker, geweldige sokjes voor de kleine man (zou morgen even foto showen dat hij ze aan heeft), heerlijke bruinbak, DE WIJN!!!, heerlijkruikende lipbalsem (dacht gister nog eraan dat te moeten halen, dus hoe goed komt dat uit!!!), de kauwgom (die ook per direct in m’n tas gaat, want dat gebruik ik veel op m’n werk!) en de geweldige en lekkere knetterkruidnoten! Ik kijk er echt naar uit om daar aan te beginnen. :')
En de knetter bad ga ik morgen lekker van genieten.

Dankjewel lieve Santa!! Ik hoop morgen te kunnen gaan raden wie je bent. Je bent iig erg lief voor me geweest!! <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:16

Even verder gepuzzeld. :D jodym ben jij m'n santa?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:32

Ik kom echt niet uit de twee hints.. :n Morgen met frisse moed verder zoeken.

Komen weer mooie pakketten voorbij <3 Moeten er nou nog veel komen?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:33

Wat zijn er weer veel pakketten binnen! En wat veel leuke cadeautjes! *\o/*

Ik heb alweer inspiratie voor een nieuwe editie :):)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:34

Heerlijk al die mooie pakketen, iedereen is goed verwend! <3

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:40

Neonlight mijn Japanse naakthond vraagt zich af waar de lekkere koekjes vandaan komen