.Over een uurtje nog maar eens proberen dan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Nyaleti schreef:Wil zo graag een bijbaantje er bij maar dat loont gewoon niet zonder loonheffingskorting.. ben nou ook weer niet zo gemotiveerd om voor €9 p/u m'n zaterdagochtend op te offeren.![]()
Irritant want wil sparen.
. Kreeg dit jaar 2500 euro terug
. Nyaleti schreef:Wil zo graag een bijbaantje er bij maar dat loont gewoon niet zonder loonheffingskorting.. ben nou ook weer niet zo gemotiveerd om voor €9 p/u m'n zaterdagochtend op te offeren.![]()
Menino schreef:Nyaleti schreef:Wil zo graag een bijbaantje er bij maar dat loont gewoon niet zonder loonheffingskorting.. ben nou ook weer niet zo gemotiveerd om voor €9 p/u m'n zaterdagochtend op te offeren.![]()
Juist als je wil sparen is die loonheffinskorting die je uiteindelijk terugkrijgt wel lekker toch?
Qua maandelijkse inkomsten loont het bijna niet. Maar dat je 1x per jaar een klap geld krijgt is wel een groot voordeel. Kreeg dit jaar 2500 euro terug
.
wyoming schreef:Neuroloog is ondertussen geweest, we moeten helaas nog een nachtje blijven omdat ze er ook een buikgriep bij lijkt te hebben en daardoor misschien te weinig medicatie binnenkrijgt. Arme kind heeft echt pech.
En over mijn ex wil ik het nu niet eens hebben, ik ben zo
marleen_88 schreef:Dropneus95 schreef:Mijn crush heeft mij morgen uitgenodigd bij hem thuis. Hij dacht vanavond grappig te zijn, maar het eerste wat die morgen krijgt is een klap voor z'n harsens en hij moet heel wat doen om het goed te maken. Dat waren geen leuke grappen
Ik zou bedanken. Joejoe
hij was wel de laatste waarvan ik had verwacht dat die dit zou flikken. Oef dit soort mannen zorgen er wel voor dat de muur om je hart alleen maar groter wordt... Even een mental breakdown en weer door. Dropneus95 schreef:Dat heb ik dan ook vandaag gedaan. Hij heeft gisteravond een bom gedropt die ik echt niet had zien aankomen. Ik ben wel gegaan omdat ik antwoorden wilde. Op de vragen die ik stelde wist hij zelf ook geen antwoord te geven. Hij had zich laten meeslepen en hoopte dat we wel vrienden konden zijn. Ja al bijna 2 maanden zeker en als je kijkt naar hoe ons contact was, dat was niet alleen vriendschappelijkhij was wel de laatste waarvan ik had verwacht dat die dit zou flikken. Oef dit soort mannen zorgen er wel voor dat de muur om je hart alleen maar groter wordt... Even een mental breakdown en weer door.
xPabloBokt schreef:Vriendin die nooit op app reageert als ik er even doorheen zit.
Zo enorm irritant.
Je mab mij pb'en als je daar behoefte aan hebt.