Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 14:50

Snippergroen schreef:
Ik denk dat de 'aftermaths' van een keer seks emotioneel gezien pijnlijker voor je gaan zijn dan om het hier bij te laten :) Maar het is jouw keuze en zeker doen wat voor jou goed voelt!

Precies. Wegen de 'high's' op tegen de 'low's'?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 14:55

Mer1980 schreef:
Ik zou hem helemaal uit elkaar trekken. Wat heb je te verliezen. :+

Als je niks voor hem zou voelen zou ik dat ook doen. Maar als je hem echt leuk vindt en hij na een keer seks niks meer van je wilt, ga je alleen maar gekwetst zijn. Dus ik zou er goed over nadenken.

Sterre98

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:09

Dat idd. Zou hetzelfde hebben namelijk

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:18

Hoe weet je van jezelf dat je bent na de eerste keer seks? Voel je dan meer, hechter, etc. of ben je er juist vaak wel klaar mee als de buit binnen is?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:48

BaileyMix schreef:
Hoe weet je van jezelf dat je bent na de eerste keer seks? Voel je dan meer, hechter, etc. of ben je er juist vaak wel klaar mee als de buit binnen is?

Ik denk dat het verschil ligt hoe je er zelf in staat. Ik heb bijv met een jongen dat het echt alleen voor de seks is. Beiden geen behoefte aan relaties etc. Maar wel onze behoeftes zegmaar. Ik kan met hem gewoon een biertje drinken, ouwehoeren en inmiddels zijn we de fase beste vrienden genaderd. :')
Maar daar blijft het ook bij.

Als jij er voor open staat om verliefd op iemand te worden of dat onbewust al bent, dan ga je al heel anders met een soortgelijke situatie om. Dan heb je ook (onbewust?) Meer verwachtingen ervan.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 15:54

Dat inderdaad! Dat voelt op een of andere manier gewoon anders.

Zelfde dat imo de seks leuker en fijner is met iemand waar je oprecht van houdt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 07:23

@anoniem... of het gaat net als bij mij... al heeft die nooit gezegd dat hij er geen tijd etc voor heeft.

Het is het belangrijkste dat je zelf geen toekomstbeeld maakt, want die klopt toch nooit met de realiteit. Ga ook niet invullen hoe hij als potentiële partner is, dat klopt ook niet. Bedenk je elke keer: wat vind IK er nu eigenlijk van... en ga niet je best lopen doen voor hem zodat hij jou leuk begint te vinden, want dan verlies je jezelf.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 07:27

Zo heb ik jaren geleden ook het contact met een toenmalige fwb beëindigd. Hij was heel duidelijk dat hij niks wilde, alleen voor de leuk. Ik merkte dat ik hem wel leuk vond en ik was bang verliefd te worden. Dus ik heb het contact beëindigd. Vond hij niet leuk en hij heeft echt heel lang aangedrongen. Maar ik wist dat het hem niet om mij ging maar puur om de seks. Er daar had ik geen goed gevoel over.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 12:16

Oke updateje :o

Hij heeft gisterenavond de boel officieel gemaakt :o

Nu zit ik met 1 van de kittens te knuffelen tot hij terugkomt van t werk en we samen gaan lunchen _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 10:51

fleurtjeuh schreef:
Anoniem:
Biecht dat ik sukkel voor de liefde ben hier.

Dikke crush op een gozer en in zo’n 5/6jaar al niet zo’n sterke (fysieke en seksuele) aantrekkingskracht gevoeld. Tijdje terug eiiiindelijk gezoend nadat ik zijn pogingen al 4x had ontwijkt (want ik wil niet alleen lust), en man man man wat was het heerlijk.

Heel veel zin om met hem naar bed te gaan, maar net zo veel zin (of nog meer zin) om tijd met hem te spenderen en ‘m beter te leren kennen (en heeel de nacht te knuffelen, als ik moet kiezen tussen alleen seks of alleen knuffelen -> knuffelen). De seks zou voor mij niet (alleen) om de seks gaan (zo werk ik niet), maar intimiteit, verbinding, nabijheid. Nu ook in een lastige periode dus ik mis companionship en echte verbinding ontzettend.

We vinden elkaar beide leuk (maar ik hem leuker denk ik, en het is ook dat onbereikbare want heel eerlijk gezegd betwijfel ik of we compatibel zijn) en ik heb naar hem uitgesproken hem beter te willen leren kennen.
Hij gaf heel oprecht aan op dit moment in zijn leven niet die ruimte, tijd en focus te hebben omdat zijn focus op andere dingen ligt. Fair enough en dat mag ook. Nadat dat besproken te hebben heb ik hem dus voor het eerst wel gezoend (onder het motto van, ik heb duidelijkheid nu en na deze keer laat ik het erbij). Mijn initiële reactie daarna was dat ik het los wilde laten. Maar dat lukt verdomd lastig; beetje rouw om een toekomstbeeld dat niet realiteit gaat worden.

Nu twijfel ik; als ik seks zou willen zou dat kunnen. Maar gaat dat me goed doen? Ik wil meer en ben een gevoelig mutsje. Tegelijkertijd; je leeft maar 1x en ik ben benieuwd hoe die aantrekkingskracht zich uit in bed… En mooie verhalen te vertellen hebben.
Ik twijfel of ik verliefd ben (ik ken ‘m, maar niet zo diepgaand als ik zou willen) en of ik dat moet zeggen. Niks ergers dan gevoelens niet uitspreken, tegelijkertijd zal het geen verschil uitmaken lijkt me/wil ik niemand hoeven ‘overhalen’.

Ik wil me zo graag vrij voelen om lekker uit te proberen en niet handelen vanuit het uitgangspunt bang om gekwetst te worden (want angst is nooit een goede richtlijn en c’est la vie), maar ook niet mezelf tekort doen en mijn hart niet beschermen/voor minder gaan dan ik echt wil (al is een hoge standaard eenzaam zeg).

Misschien verpest ik het allemaal al door al mijn verwachtingen en angsten. Tegelijkertijd, als het goed voelt voelt het goed en zijn er geen twijfels (maar dat is zeldzaam).
Ik overdeeeeeenk, mijn hormonen razen en mijn hart klopt snel. Haha. Help. poedersuiker.

Anoniem:
@BaileyMix : hechter, veel hechter :+. Seks betekent voor mij veel.

Ben er nog steeds niet uit… misschien valt de seks ontzettend tegen en kan ik hem zo wel laten :’).
Als ik het doe dan ‘moet’ ik alle verwachtingen loslaten, maar dat is niet simpel. Of de aftermath het waard zou zijn weet ik niet, dat soort dingen zou ik heel graag willen voorspellen.
Ik wil denk ik nog liever intimiteit dan per sé seks, en of hij me dat kan geven betwijfel ik. Maar uhm liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan niet hebt gedaan? Ik weet het niet, lastig… sowieso helpt het denken niet denk ik, ik zal het moeten voelen…. Mocht er een smeuïge update zijn zal ik ‘m geven.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 18:41

Don't do it!!!! :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 20:30

Nee eens... walk away, geeft een grotere kans dat hij achter je aan komt rennen ;)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 20:38

Mannen willen vaak toch jagen juist, laat ze maar jagen }>

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:31

Nee, niet doen. Echt niet.

Ik weet niet of het een biecht is.

Ik ben vriendinnen geworden met de ex van mijn ex. :') _O-

Het is echt zo'n tof mens. <3

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 15:29

Ik ben echt de enige die zegt: doen als je hem aantrekkelijk vindt, het leven is te kort om je af te vragen ; what if := wat je zelf al zegt liever spijt van iets gedaan te hebben dan spijt van iets wat je niet gedaan hebt. (geldt niet voor alles natuurlijk). En ja je kan liefdesverdriet krijgen, maar je hart zal na 1 goeie wip neem ik aan niet gebroken worden, het gaat hier niet over een relatie die klapt ofzo. Misschien heeft ie wel een heel klein pielemuisje. Maar goed dat is MIJN mening he ;) Als je het niet doet is dat natuurlijk ook helemaal prima. Maar mijn visie is soms gewoon even anders. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:27

Mer1980 schreef:
Ik ben echt de enige die zegt: doen als je hem aantrekkelijk vindt, het leven is te kort om je af te vragen ; what if := wat je zelf al zegt liever spijt van iets gedaan te hebben dan spijt van iets wat je niet gedaan hebt. (geldt niet voor alles natuurlijk). En ja je kan liefdesverdriet krijgen, maar je hart zal na 1 goeie wip neem ik aan niet gebroken worden, het gaat hier niet over een relatie die klapt ofzo. Misschien heeft ie wel een heel klein pielemuisje. Maar goed dat is MIJN mening he ;) Als je het niet doet is dat natuurlijk ook helemaal prima. Maar mijn visie is soms gewoon even anders. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

Nee hoor, ik sta er hetzelfde in. Gewoon doen en zien waar t schip strand.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:03

maralyn schreef:

Haha ik werd vriendinnen met 'the Other Woman' waar mijn situationship naast met mij mee aan het daten was.
We dumpten hem tegelijkertijd :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:42

Snippergroen schreef:
maralyn schreef:

Haha ik werd vriendinnen met 'the Other Woman' waar mijn situationship naast met mij mee aan het daten was.
We dumpten hem tegelijkertijd :')

Held _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 20:00

Dat vind ik wel een mooie :+

Hier een iets onschuldige biecht. Ik heb gisteren 2 tattoos laten zetten, en mijn ma weet hier niet vanaf, denk ik ook niet dat ze het zo grappig zou vinden. Maar goed, ben volwassen, woon op mezelf en t is mijn lijf }>

Heb de hele tijd toen ik vandaag bij haar was lopen knisperen met dat huishoudfolie _O-

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:20

Sterre98 schreef:
Dat vind ik wel een mooie :+

Hier een iets onschuldige biecht. Ik heb gisteren 2 tattoos laten zetten, en mijn ma weet hier niet vanaf, denk ik ook niet dat ze het zo grappig zou vinden. Maar goed, ben volwassen, woon op mezelf en t is mijn lijf }>

Heb de hele tijd toen ik vandaag bij haar was lopen knisperen met dat huishoudfolie _O-

Dat vraagt om een foto :D gaaf hoor!

Benzz: gelukkig ik ben niet de enige :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 18:44

Mijn ex van 5 jaar geleden (waarmee het uit ging omdat hij zich niet kon bedwingen andere meiden op te zoeken op sociale media en ongepaste gesprekken met ze te hebben), ging na 5 jaar mijn linked-in stalken. Daar kreeg ik namelijk een melding van. :')

Nou heeft hij mij op instagram en facebook geblokkeerd. Terwijl we geen ruzie hebben. Maar ik heb zijn nummer nog wel. Dus ik heb hem geappt met dat hij me ook gewoon mocht appen als hij wilde weten hoe het ging.

Doodse stilte. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:01

MarlindeRooz schreef:
Mijn ex van 5 jaar geleden (waarmee het uit ging omdat hij zich niet kon bedwingen andere meiden op te zoeken op sociale media en ongepaste gesprekken met ze te hebben), ging na 5 jaar mijn linked-in stalken. Daar kreeg ik namelijk een melding van. :')

Nou heeft hij mij op instagram en facebook geblokkeerd. Terwijl we geen ruzie hebben. Maar ik heb zijn nummer nog wel. Dus ik heb hem geappt met dat hij me ook gewoon mocht appen als hij wilde weten hoe het ging.

Whahaha!! Heerlijk dit!!

Ik heb vandaag gespijbeld. -O-
Ik heb mezelf een tussenuur gegeven... :') zo geen zin in die les!! -O-

Ben er niet trots op.
Maar biecht het wel eerlijk op.

Heb wel braaf aan school gewerkt, dat dan weer wèl.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:10

MarlindeRooz schreef:

Wat een sukkel blijft het ook

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:58

MarlindeRooz schreef:

Hoeveel vinkjes en welke kleur?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:22

Heb ik uitstaan. Maar gewoon 2 vinkjes en ik zie ook zijn foto haha.