fleurtjeuh schreef:Anoniem:
Biecht dat ik sukkel voor de liefde ben hier.
Dikke crush op een gozer en in zo’n 5/6jaar al niet zo’n sterke (fysieke en seksuele) aantrekkingskracht gevoeld. Tijdje terug eiiiindelijk gezoend nadat ik zijn pogingen al 4x had ontwijkt (want ik wil niet alleen lust), en man man man wat was het heerlijk.
Heel veel zin om met hem naar bed te gaan, maar net zo veel zin (of nog meer zin) om tijd met hem te spenderen en ‘m beter te leren kennen (en heeel de nacht te knuffelen, als ik moet kiezen tussen alleen seks of alleen knuffelen -> knuffelen). De seks zou voor mij niet (alleen) om de seks gaan (zo werk ik niet), maar intimiteit, verbinding, nabijheid. Nu ook in een lastige periode dus ik mis companionship en echte verbinding ontzettend.
We vinden elkaar beide leuk (maar ik hem leuker denk ik, en het is ook dat onbereikbare want heel eerlijk gezegd betwijfel ik of we compatibel zijn) en ik heb naar hem uitgesproken hem beter te willen leren kennen.
Hij gaf heel oprecht aan op dit moment in zijn leven niet die ruimte, tijd en focus te hebben omdat zijn focus op andere dingen ligt. Fair enough en dat mag ook. Nadat dat besproken te hebben heb ik hem dus voor het eerst wel gezoend (onder het motto van, ik heb duidelijkheid nu en na deze keer laat ik het erbij). Mijn initiële reactie daarna was dat ik het los wilde laten. Maar dat lukt verdomd lastig; beetje rouw om een toekomstbeeld dat niet realiteit gaat worden.
Nu twijfel ik; als ik seks zou willen zou dat kunnen. Maar gaat dat me goed doen? Ik wil meer en ben een gevoelig mutsje. Tegelijkertijd; je leeft maar 1x en ik ben benieuwd hoe die aantrekkingskracht zich uit in bed… En mooie verhalen te vertellen hebben.
Ik twijfel of ik verliefd ben (ik ken ‘m, maar niet zo diepgaand als ik zou willen) en of ik dat moet zeggen. Niks ergers dan gevoelens niet uitspreken, tegelijkertijd zal het geen verschil uitmaken lijkt me/wil ik niemand hoeven ‘overhalen’.
Ik wil me zo graag vrij voelen om lekker uit te proberen en niet handelen vanuit het uitgangspunt bang om gekwetst te worden (want angst is nooit een goede richtlijn en c’est la vie), maar ook niet mezelf tekort doen en mijn hart niet beschermen/voor minder gaan dan ik echt wil (al is een hoge standaard eenzaam zeg).
Misschien verpest ik het allemaal al door al mijn verwachtingen en angsten. Tegelijkertijd, als het goed voelt voelt het goed en zijn er geen twijfels (maar dat is zeldzaam).
Ik overdeeeeeenk, mijn hormonen razen en mijn hart klopt snel. Haha. Help. poedersuiker.
Anoniem:
@BaileyMix : hechter, veel hechter
. Seks betekent voor mij veel.
Ben er nog steeds niet uit… misschien valt de seks ontzettend tegen en kan ik hem zo wel laten :’).
Als ik het doe dan ‘moet’ ik alle verwachtingen loslaten, maar dat is niet simpel. Of de aftermath het waard zou zijn weet ik niet, dat soort dingen zou ik heel graag willen voorspellen.
Ik wil denk ik nog liever intimiteit dan per sé seks, en of hij me dat kan geven betwijfel ik. Maar uhm liever spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan niet hebt gedaan? Ik weet het niet, lastig… sowieso helpt het denken niet denk ik, ik zal het moeten voelen…. Mocht er een smeuïge update zijn zal ik ‘m geven.