Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 09:19

Klinkt ook heel erg leuk Chicky!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 09:35

Ik heb voetballer ozil opgezocht het is erger. Beetje alsof ze er inderdaad uitploppen en dan hele zwarte wallen eronder.

De ene vriendin zei dat je dat zo kan hebben een ander denkt dan ook aan teveel drugs/alcohol.

Dat was op z’n foto’s niet te zien en we hadden een eerste date en hebben we naast elkaar gezeten en hem niet zo recht aan gekeken en was het donker.

Maar aan de keukentafel met vol licht tegenover mij dacht ik ieks.

Marjan: dat had ik ook al gedacht. Maar hij wil met zn kleine nog langskomen dan kan ie meteen zn tang meenemen. En het repareren? Ergens banketstaaf dan moet ie maar een tikkie sturen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 12:21

Gezien ik nu ineens weer veel tijd heb, toch maar Tinder weer aan slingeren. Alleen is ook maar zo alleen :)

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 12:52

Ik mag mij ook weer melden..
Na een leuke tijd gehad te hebben met een hele leuke vent, is er toch een einde aangekomen. Iets met rugzakken en kinderen.
Denk dat de meeste dat wel herkennen op een bepaalde leeftijd...

Ach ja, komen nog een paar leuke feestjes aan dus wie weet wat daar nog los rondloopt en anders maar weer een keer Tinder aanzetten.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:06

Na mijn bericht van gister even een update, ik zie hem vandaag alweer *\%/*

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:32

Ik zie mijn date ook vanavond weer :o Volgende week op vakantie, dus was eigenlijk de laatste optie nog..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:44

Ik heb nu gezegd:

Maar eerlijk gezegd voel ik vanuit mijzelf dat er niet meer in zit. Gewoon vriendschappelijk is prima maar meer niet.

De ene vriendin laat straks even weten zegt ze wanneer ze kan. Ligt aan dr oppashondje. Dan weet ik meer wanneer het past.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 16:01

Veel plezier hierboven! :D

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 16:05

Have fun, Valerie en Chickky

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 16:44

Mijn date is verplaatst naar morgen en ik ben trots op mezelf. Hij kon vanavond naar een feest waar ik morgenavond zelf heen ga, heel leuk dus geef m groot gelijk.. maar heb hem wel zelf eerst met alternatieven laten komen, was ovb en 1 optie kon ik niet. Toen zei hij hmm jammer, ik: Wat is jammer? Dan kan ik niet naar het feest *\o/* toen noemde ik toch nog een alternatief, morgenmiddag en dat kon wel :D

Gun hem het feest ook wel, maar wou ook dat ie niet zomaar onze afspraak afzei :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 17:18

Leuke dates hier in het verschiet!
Wat voor feestjes gaan jullie graag af?

Muronia wat leuk die klik en lijkt wederzijds! Ben benieuwd naar jullie volgende afspraak!

Hier een paar dagen niks ingepland en dacht zal eens wat swipen weer als tijdsvermaak. Wel geinig. Kerel, status: 'ik weet het niet', net als ik. Zegt hij op mijn opmerking dat ik sinds maart vrijgezel ben dat het kort is en of ik toe was aan iets nieuws 'Eh ja weet ik niet?' Dat staat er toch :') . Ik zei, wil je een sociaal antwoord of een serieus antwooerd? En toen kreeg ik terug.. dan weet ik het wel ;) en wat doe je op deze app dan?

Haha ik dacht dat vrouwen ingewikkeld waren. Je hebt geen idee hoe mijn relatie met mijn ex was, inmiddels gaan we richting het half jaar vrijgezel plus als ik er duidelijk bij had gezet dat ik een relatie wilde of plezier had ik dat wel gedaan. :') .

Hij is 3 jaar vrijgezel, als je dan meteen oordelend bent zou ik daar ook wat van kunnen vinden. :z

Lekker invullend ook meteen :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 17:46

Pffff wat een rare kerel.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 22:21

Sinds maart is kort? Ik denk dat hij zelf nog niet over z'n laatste heen is :')

Dames, hoe waren de dates???

Ambuboy was ongeduldig lijkt het op, heeft een uur geleden een berichtje gestuurd en ben nu ontmatched :') Of hij doet dat in de hoop dat ik hem ga appen _O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 22:51

Mijn date ging goed! Ben nu pas thuis haha.
Ook even over gevoelens enzo gehad, hij zit nu op ik vind je leuk maar gaat al meer naar verliefd. En ik zit zelf vrij dicht tegen verliefd aan.

Alleen vrij snel.komt die vakantie periode eraan maar ben er eigenlijk wel wat meer gerust om dat allemaal goed komt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 22:57

Linksom of rechtsom komt het altijd goed in het leven. :) Misschien niet hoe je het zelf had verwacht, misschien niet als in een sprookje, maar het komt altijd goed.

Lekker genieten van die vakantieperiode, wellicht is er nog een heel leven om samen te zijn :)

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:09

Leuk om al die dates en matches te horen! :D

Hier valt het tegen, zowel Tinder als Bumble weinig geluk. Nu wel sinds vanmiddag leuk gesprek met een jongen via Badoo, maar is nog te vroeg om te oordelen of het tot een eerste date gaat komen. Ik heb vaker dat het leuk begint maar na 1 of 2 dagen doodvalt. En ook zoveel mannen die je liken maar vervolgens nooit meer reageren.. Ik hoop stiekem altijd dat ik een leukerd gewoon in het wild ontmoet maar dat lijkt tegenwoordig ook bijna onmogelijk :')

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:14

Zo, jammer genoeg is de date van een paar weken geleden niks geworden. We zijn tweemaal op date geweest, en 2 weken nadien toen ik vroeg hoe het zat, gaf hij aan niet de mentale bandbreedte te hebben om nu iemand beter te leren kennen. Wegens te veel werk en hobby's. Maar hij vond me wel supertof hoor... 8)7 Date dan niet als je er geen tijd voor hebt...

Ik gebruik nog uitsluitend Breeze omdat ik die manier van iemand leren kennen wel echt 100 keer fijner vind dan Tinder of Bumble. Nu jammer genoeg pech wel. Had 3 dates gepland staan. Morgen, zondag en volgende week woensdag. Die van morgen is vanochtend afgezegd en die van zondag ook zonet... De eerste voelde zich niet lekker en de ander heeft iemand anders leren kennen op de 2 dagen dat ik ermee gematched was. Jammer maar helaas! Die van woensdag is wel nog game, ben benieuwd of het ook zo blijft. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:18

Wat is er anders aan Breeze?

Ik ben nog een newbie en heb veel te veel lol op Tinder tot nu toe. Happen zit maar weinig leuks bij helaas..

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:24

Janine1990 schreef:

Ik ben nog een newbie en heb veel te veel lol op Tinder tot nu toe. Happen zit maar weinig leuks bij helaas..

Breeze is een app waarmee je gelijk een date afspreekt en geen gesprek met iemand kan voeren pas 1 uur van te voren. (Als ik het goed heb)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:29

Ah dat lijkt me heel eng :')
Straks kom je hele rare types tegen :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:43

Nou ambu boy heeft zelf al laten zien hoe hij is lees ik. Hopelijk heeft ie meer geduld met zn patiënten zeg..

Dat lijkt me dan helemaal niks denk ik, breeze.. ik wil juist eerst dingen over iemand weten voordat ik wil afspreken.

MayoNeighs nou dat is ook wat. Dan scheelt het maar dat je met 3 mannen wou gaan daten }> . Hopelijk blijft woensdag staan.

Als het goed is gaan wij volgende week weer afspreken :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:48

Mijn tinder doet raar. Bij jullie ook?
Km kloppen niet.
Geeft foutmeldingen bij matches en verschijnen dan niet in je chatoverzicht.

Koop ik een week gold maar heb je een leuke match maar dus foutmelding en komt niet in mn lijstje.

En er komen geen nieuwe likes bij.

Ik ben geblockt geweest ivm rare activiteiten op mn profiel en moest mezelf verifiëren. Daarna dat probleem dat de app niet opende en zijn deze problemen begonnen.

Uiteraard kan je tinder nergens contacteren. Iemand ook problemen?

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 01:15

Janine1990 schreef:

Goh, dat weet je natuurlijk nooit. Kan je ook meemaken als je wel al berichten gestuurd hebt… Ik vind het net erg fijn omdat je geen verwachtingen kan opbouwen en je op voorhand geen tijd verdoet. Is het niet je ding dan ben je hoogstens een uur van je leven kwijt, is het wel je ding dan heb je ‘m ineens in het echt gezien en is de druk van de ketel af!

De locatie die Breeze kiest is trouwens altijd een café in een stad, waar dus normaal gezien ook een hoop andere mensen zijn. + de bartender weet dat het een eerste Breeze date is (reservatie wordt door de app gedaan) dus zij kunnen een oogje mee in het zeil houden.

Na een date moet je trouwens die persoon ook ‘reviewen’. Breeze vraagt dan of de persoon was zoals op de foto’s, of ze aangenaam waren en of je je nummer wil geven. Als een persoon aangenaam wordt bevonden, krijgt die ook een badge op z’n profiel. Dus toch iets van ‘zekerheid’ dat het geen gekke creep is! En geen gekkie die je nummer heeft of nog berichten kan sturen als je daar geen zin in hebt + je moet geen reden geven als je je nummer niet wil geven dus geen awkward berichten om te zeggen dat je het niet ziet zitten. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 07:46

Valerie93 schreef:
Janine1990 schreef:

Breeze is een app waarmee je gelijk een date afspreekt en geen gesprek met iemand kan voeren pas 1 uur van te voren. (Als ik het goed heb)

Ik heb twee Breezes dates gehad en vond het niets. Als ik met beide mannen eerst een weekje had gechat, was ik niet met ze op date geweest.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 12:31

MayoNeighs schreef:
Janine1990 schreef:

Goh, dat weet je natuurlijk nooit. Kan je ook meemaken als je wel al berichten gestuurd hebt… Ik vind het net erg fijn omdat je geen verwachtingen kan opbouwen en je op voorhand geen tijd verdoet. Is het niet je ding dan ben je hoogstens een uur van je leven kwijt, is het wel je ding dan heb je ‘m ineens in het echt gezien en is de druk van de ketel af!

De locatie die Breeze kiest is trouwens altijd een café in een stad, waar dus normaal gezien ook een hoop andere mensen zijn. + de bartender weet dat het een eerste Breeze date is (reservatie wordt door de app gedaan) dus zij kunnen een oogje mee in het zeil houden.

Na een date moet je trouwens die persoon ook ‘reviewen’. Breeze vraagt dan of de persoon was zoals op de foto’s, of ze aangenaam waren en of je je nummer wil geven. Als een persoon aangenaam wordt bevonden, krijgt die ook een badge op z’n profiel. Dus toch iets van ‘zekerheid’ dat het geen gekke creep is! En geen gekkie die je nummer heeft of nog berichten kan sturen als je daar geen zin in hebt + je moet geen reden geven als je je nummer niet wil geven dus geen awkward berichten om te zeggen dat je het niet ziet zitten. :+

Aah, bedankt voor de uitleg!

Ik kan me goed indenken dat dit voor een hoop mensen werkt! Ik moet eerst nog maar even wat dates op de 'ouderwetse' Tinder manier doen voordat ik hieraan kan beginnen geloof ik :P