Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ah dat lijkt me heel eng![]()
Straks kom je hele rare types tegen
Valerie93 schreef:Janine1990 schreef:Wat is er anders aan Breeze?
Ik ben nog een newbie en heb veel te veel lol op Tinder tot nu toe. Happen zit maar weinig leuks bij helaas..
Breeze is een app waarmee je gelijk een date afspreekt en geen gesprek met iemand kan voeren pas 1 uur van te voren. (Als ik het goed heb)
MayoNeighs schreef:Janine1990 schreef:Ah dat lijkt me heel eng![]()
Straks kom je hele rare types tegen
Goh, dat weet je natuurlijk nooit. Kan je ook meemaken als je wel al berichten gestuurd hebt… Ik vind het net erg fijn omdat je geen verwachtingen kan opbouwen en je op voorhand geen tijd verdoet. Is het niet je ding dan ben je hoogstens een uur van je leven kwijt, is het wel je ding dan heb je ‘m ineens in het echt gezien en is de druk van de ketel af!
De locatie die Breeze kiest is trouwens altijd een café in een stad, waar dus normaal gezien ook een hoop andere mensen zijn. + de bartender weet dat het een eerste Breeze date is (reservatie wordt door de app gedaan) dus zij kunnen een oogje mee in het zeil houden.
Na een date moet je trouwens die persoon ook ‘reviewen’. Breeze vraagt dan of de persoon was zoals op de foto’s, of ze aangenaam waren en of je je nummer wil geven. Als een persoon aangenaam wordt bevonden, krijgt die ook een badge op z’n profiel. Dus toch iets van ‘zekerheid’ dat het geen gekke creep is! En geen gekkie die je nummer heeft of nog berichten kan sturen als je daar geen zin in hebt + je moet geen reden geven als je je nummer niet wil geven dus geen awkward berichten om te zeggen dat je het niet ziet zitten.