Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ik vroeg me af of er meer mensen zijn (vast wel) die erg hechten aan materiële dingen zoals huizen en auto’s. Vooral met huizen heb ik het sterk. Er zijn mensen die heel veel en makkelijk verhuizen maar ik heb daar wel moeite mee. Net als met auto’s of spullen. Ik geef er teveel emotie aan denk ik. Sowieso vind ik loslaten erg moeilijk, misschien heeft het daarmee te maken.
axel_1997 schreef:Bij dingen waarvoor je passie hebt is het normaal dat er een emotionele connectie ontstaat. Dus als mooie auto's helemaal jou ding zijn dan is het normaal dat verkopen even pijn doet. Of een huis waar je misschien wel tien jaar gewoond hebt en veel aan verbeterd en opgeknapt hebt en waar de herinneringen in de muren getrokken zijn. En persoonlijke zaken zoals fotoalbums natuurlijk ook.
Ik hecht bijvoorbeeld heel sterk aan mijn kookgerei want ik ben dol op koken, terwijl een auto echt alleen een manier is om bij de kookwinkel te komen.
Suzanne F. schreef:Ik vroeg me af of er meer mensen zijn (vast wel) die erg hechten aan materiële dingen zoals huizen en auto’s. Vooral met huizen heb ik het sterk. Er zijn mensen die heel veel en makkelijk verhuizen maar ik heb daar wel moeite mee. Net als met auto’s of spullen. Ik geef er teveel emotie aan denk ik. Sowieso vind ik loslaten erg moeilijk, misschien heeft het daarmee te maken.
Palmera schreef:[ [url=m/UJWfEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe krijg je zo'n lamp er in vredesnaam uit?![]()
Hand eromheen en draaien is niet bepaald een optie.