Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:46

Nayomie schreef:
Stel rotjochies die vannacht op hun scooter door de wijk scheurde met een hoop geschreeuw. Volgens mij waren ze op de vlucht. :=

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar vooral in Overijssel is dit traditie met koningsdag.

Ik erger me aan mensen die hun hele tuin vol leggen met stenen. En maar klagen dat bij een harde bui het water niet weg wil lopen...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:53

nicole_floor schreef:
Nayomie schreef:
Stel rotjochies die vannacht op hun scooter door de wijk scheurde met een hoop geschreeuw. Volgens mij waren ze op de vlucht. :=

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar vooral in Overijssel is dit traditie met koningsdag.

Ik erger me aan mensen die hun hele tuin vol leggen met stenen. En maar klagen dat bij een harde bui het water niet weg wil lopen...

Oh echt? Gebeurt alleen helaas wel vaker laatste tijd. Al zullen ze nu wellicht wel de wijk in zijn gegaan ivm avondklok. :Y)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:26

nicole_floor schreef:
Nayomie schreef:

Ja echt he _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:26

Dat ik twijfel tussen vanmiddag in de zon gaan luieren of sporten :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:36

Zertab schreef:
Dat ik twijfel tussen vanmiddag in de zon gaan luieren of sporten :')

Kort sport rondje en dan lekker in de zon liggen. :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:41

Ik zou gewicht heffen met een kop koffie in een tuinstoel denk ik

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:02

_San87_ schreef:
Inklaringskosten van 80 euro op 2e hands schoenen uit de UK :.

Zohee, wat een geld! :oo

Dank jullie voor de beterschapswensen <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:04

Cayenne schreef:
_San87_ schreef:
Inklaringskosten van 80 euro op 2e hands schoenen uit de UK :.

Zohee, wat een geld! :oo

Dank jullie voor de beterschapswensen <3

Ja :\. Het zijn wel 'nieuwe' schoenen, als in, door die persoon gekocht en nooit gedragen. Maar dus particulier gekocht en nieuw inderdaad aan de prijs. Maar ik heb dus niet de nieuwprijs betaald en ben wel benieuwd welk bedrag de douane gebruikt heeft om ze in te klaren. Ik ga het donderdag zien :=.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:17

Stomme printer doet niet wat ik wil.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:20

Mezelf. :):) :):)

En moet nu dus even rustig blijven in verband met zwangere kat. :):) :):)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:22

M’n verkoudheid en het wachten op de Corona uitslag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:48

_San87_ schreef:
Ja :. Het zijn wel 'nieuwe' schoenen, als in, door die persoon gekocht en nooit gedragen. Maar dus particulier gekocht en nieuw inderdaad aan de prijs. Maar ik heb dus niet de nieuwprijs betaald en ben wel benieuwd welk bedrag de douane gebruikt heeft om ze in te klaren. Ik ga het donderdag zien :=.
Douane gebruikt het bedrag dat op de pakbon o.i.d. staat, dus wat jij daadwerkelijk betaald hebt. Ik weet niet hoeveel dat is, maar bij meer dan 150 euro betaal je zowel btw als invoerrechten en dat laatste tikt behoorlijk aan, kwam ik laatst achter... :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:50

Thee drinken en de hik hebben.
Pf ik had beter een slabbetje om kunnen doen.
Shirt is nu nat van de thee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:07

Mkango schreef:
_San87_ schreef:
Ja :. Het zijn wel 'nieuwe' schoenen, als in, door die persoon gekocht en nooit gedragen. Maar dus particulier gekocht en nieuw inderdaad aan de prijs. Maar ik heb dus niet de nieuwprijs betaald en ben wel benieuwd welk bedrag de douane gebruikt heeft om ze in te klaren. Ik ga het donderdag zien :=.
Douane gebruikt het bedrag dat op de pakbon o.i.d. staat, dus wat jij daadwerkelijk betaald hebt. Ik weet niet hoeveel dat is, maar bij meer dan 150 euro betaal je zowel btw als invoerrechten en dat laatste tikt behoorlijk aan, kwam ik laatst achter... :=

Ik weet niet wat de verzender op de pakbon heeft gezet, eigenlijk :=. Dan zal t wel in de invoerrechten zitten. Bizar iig :)).

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:14

Dat is wat mij zo tegenhoudt om kleding uit Engeland te bestellen. Beetje jammer dat alle Nederlandse winkels, waaronder Zalando het merk ook niet meer verkopen

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:32

Dat mensen deze dag gebruiken als excuses om samen te scholen en zich helemaal klem te zuipen.
Aan de ene kant snap ik het best, maar aan de andere kant denk ik: hou het nou nog even vol... Er komt echt wel een eind aan, maar op deze manier duurt het allemaal nog langer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:38

Dank jullie wel voor de tips, ik heb alleen geen contactgegevens, dus zal bezwaar worden als uitspraak gebaseerd is op die onjuiste feiten.

Nu mijn auto... het is een oudje, maar volgens garage kan ik er nog jaren mee door. Helaas laatste tijd aardig wat kosten gehad en vandaag met sturen ineens een knal. Kon niet veilig stilzetten dus in overleg met vader rustig naar huis gereden. Maar iets is dus flink kapot, bij elke bocht enorme herrie. Morgen garage maar weer bellen. Hij heeft dit jaar al meer als 1000 euro gekost. Is die eigenlijk niet eens waard, maar kan geen andere auto betalen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:41

lenaa_tje schreef:
Dat is wat mij zo tegenhoudt om kleding uit Engeland te bestellen. Beetje jammer dat alle Nederlandse winkels, waaronder Zalando het merk ook niet meer verkopen

Dit is echt pech... De vijf pakketjes hiervoor werden zonder problemen bezorgd.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 14:05

Pijnlijke plek op m'n neusbrug precies waar het ijzertje van de mondkapjes zitten. Zou het daarvan komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 14:22

marley93 schreef:
Dat mensen deze dag gebruiken als excuses om samen te scholen en zich helemaal klem te zuipen.
Aan de ene kant snap ik het best, maar aan de andere kant denk ik: hou het nou nog even vol... Er komt echt wel een eind aan, maar op deze manier duurt het allemaal nog langer.

Hier stond er net een artikel in de krant dat, zelfs als iedereen is gevaccineerd etc, we waarschijnlijk voor de rest van ons leven maatregelen moeten nemen zoals mondkapjes etc. Ok, het is een krant en ze zeggen: Waarschijnlijk. Maar dan nog... De helft van mijn familie doet gewoon hun zin, gaan op vakantie etc. De andere helft houd zich eraan. Die laatste zijn al zwaar ziek geweest. De eerste niet. Wij houden ons er voorlopig ook nog aan. Maar de motivatie is zeer, zeer laag. Want hoe lang nog? Ik geloof niet meer in die: Nog even.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 14:46

Ik wil even gaan wandelen, maar liever geen mensen tegenkomen. Dat is vrij kansloos vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:06

Mijn bovenburen die gewoon NIET zachtjes kunnen lopen binnen. :x

Edit: en dit.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-04-21 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:20

Independence schreef:
Ik wil even gaan wandelen, maar liever geen mensen tegenkomen. Dat is vrij kansloos vandaag

Ik zou rond half 6/6 uur gaan. Meestal een stuk rustiger!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 15:43

Dat de kat ieder moment kan beginnen en zit mezelf op te vreten. Kan zo slecht stilzitten dat ik nu neiging heb om naar zak chips te grijpen. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 16:01

Inderdaad, lekker tijdens of na etenstijd gaan. Doen wij ook! :')