Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
smurffie schreef:Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan dat de hele mamabrigade op Facebook roept dat hun pareltjes niet getest worden want dat dat zo vervelend voor ze is.
Ik heb als kind wel eens een kraal in mijn neus gestopt die er bij de ehbo uit gehaald is. Niet perse traumatisch. Zo'n wattenstaafje is minder groot dan de gemiddelde vinger die ze er allemaal in steken.
En maar roepen dat ze niks met het overbrengen van corona te maken hebben, dat kun je niet zeggen als de tere neusjes niet getest worden.
Die kindvrije dierentuin klinkt goed, ik wil nog eens naar de apenheul..
Mkango schreef:Kinderen hebben alleen slechte associaties met woorden en termen als "naar de supermarkt gaan" en "wandelen" als jij die associaties als ouder aan ze aanleert.
Tiggs schreef:Ik houd er ook niet van, maar een kind wordt niet geboren met het idee dat supermarkten een noodzakelijk kwaad zijn.Mkango schreef:Kinderen hebben alleen slechte associaties met woorden en termen als "naar de supermarkt gaan" en "wandelen" als jij die associaties als ouder aan ze aanleert.
Ik heb een hekel aan naar de supermarkt gaan (hoewel ik vroeger zelden mee hoefde gelukkig), maar hoe noem je dat dan?
Als het maar niet iets is met 'centjes betalen', mensen die zo tegen hun kind praten zouden aangepakt moeten worden door jeugdzorg.
Niobe schreef:"Naar de snoepwinkel."Ja, wat is dan een alternatieve term voor naar de supermarkt gaan? De enige andere die ik ken is boodschappen doen, maar dat is gewoon hetzelfde
Sizzle schreef:Boodschappen doen is toch ook gewoon een vervelende bezigheid? Dat heeft weinig te maken met de naam lijkt mij. Ik haat winkelen in zijn algemeen.
Net zoiets als de badkamer poetsen, ik denk niet dat ik dat ineens spontaan leuker had gevonden als het en leuke naam had.