Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:20

Jumbo hier in [plaats] is altijd druk :') , ga liever naar de Aldi daar is het stukken rustiger

Erger mij aan alle berichten op FB etc over alles wat afgelast is , teleurstellend en vind het zo jammer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:22

Rebecca schreef:
Jumbo hier in Joure is altijd druk :') , ga liever naar de Aldi daar is het stukken rustiger

Erger mij aan alle berichten op FB etc over alles wat afgelast is , teleurstellend en vind het zo jammer -O-

Jumbo joure is idd altijd druk. Maar nu staan de karretjes gwn buiten ipv zoals zou moeten binnen. Schoonmaken doen ze niet en ze laten te veel mensen naar binnen. Wij gaan nu alleen nog naar Heerenveen, en met 2 auto's. Want m'n moeder had bijna ruzie bij de lidl met een half overspannen medewerker. Dat was echt zo irritant zeg.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:28

xDenies schreef:
N0a schreef:
Ik erger mij enorm aan alle ouders die nu lopen te mekkeren dat de kinderen weer naar school moeten. "Mijn kind blijft gewoon thuis hoor, het is geen proefkonijn". Maar vervolgens wel de kids met 10 andere in de speeltuin laten spelen |o

En dat zijn zeker dezelfde ouders die zo zitten te klagen dat het zó zwaar is dat hun kind nu thuis zit en zó veel achterstand krijgt.

Kan iedereen wel roepen dat ze Corona-moe zijn. Ik ben moe van de mensen die doen alsof Corona er expres is om hun mooie leventje te verpesten. We hebben allemaal te dealen met de slechte kanten van Corona.

Ik ben vooral heel blij als alles weer 'lekker' naar school gaat en de rust wat meer terug keert. Dat geschreeuw en gejank overal. Het is bijna zomervakantie, wordt nog wat. Geef ze alsjeblieft weer een beetje structuur.

Amen. Hier net zo. Of dat Rutte expres al die mensen dood laat gaan. Tuurlijk zijn er echt fouten gemaakt, maar ga er maar aan staan. Vind het knap hoe rustig maar duidelijk en toch ook dringend Rutte het steeds weet over te brengen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:35

Rutte is alleen de spreekbuis hoor... Bijna alles wat hij zegt zitten andere mensen achter.
Heb zelf geen hoge pet op van Rutte ( de VVD dan) en was stomverbaasd dat die partij opnieuw de grootste werd vorige verkiezingen. Ik hoop dat dat de volgende verkiezingen toch echt anders gaat zijn...

Ik was gisteren vroeg gaan slapen, omdat ik zo moe was. Had weer eens paard gereden.
Vanmorgen werd ik wakker met meer pijn in mijn rug en nu nog steeds moe. :\

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:41

Ik erger me aan alle rotzooi in de mest die uitgereden is op een weiland dat ik mag gebruiken. Heb een emmer met plastic, handschoen, schoenzool etc geraapt en een kruiwagen vol met stenen waarbij sommige zo groot als een pak suiker.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:17

Huisgenoot die zonder aangeven van reden ineens in huis is :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:20

Knudd schreef:

Huh? Je huisgenoot moet het aangeven als ie in zijn/haar eigen huis is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:42

Random afval in mijn container gemikt :7

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:55

Ze verkochten in de apotheek sneltesten voor 16 euro, kon je gewoon thuis afnemen. Dus ik vroeg of ze nog op voorraad waren.
"Ja. Maar we geven ze niet mee aan gezonde jongeren"
Dus ik leg uit dat ik in een supermarkt werk en in aanraking kom met honderden mensen, dus mocht ik klachten ontwikkelen dat ik dan graag de test om handen heb.

Mocht het nog niet. Kijk ik snap als er regels zijn, maar er stonden nu allemaal posters met "sneltest voor iedereen, 16 euro". Haal dan weg dat het voor iedereen is!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:05

Sneltesten die je thuis kan afnemen? Las van de week nog een artikel dat ze nog bezig zijn om die te ontwikkelen? :?

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:17

__Sannne schreef:
Knudd schreef:

Huh? Je huisgenoot moet het aangeven als ie in zijn/haar eigen huis is?

Belgische huisgenoot die al een aantal weken terug is naar haar ouders in België. En nu dus weer hier in huis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:34

Dat ik wederom als een chihuahua zit te rillen van de kou, ondanks sweatshirt en dikke sjaal, terwijl het gewoon 20 graden is binnen. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:37

Lestrange01 schreef:
Ze verkochten in de apotheek sneltesten voor 16 euro, kon je gewoon thuis afnemen. Dus ik vroeg of ze nog op voorraad waren.
"Ja. Maar we geven ze niet mee aan gezonde jongeren"
Dus ik leg uit dat ik in een supermarkt werk en in aanraking kom met honderden mensen, dus mocht ik klachten ontwikkelen dat ik dan graag de test om handen heb.

Mocht het nog niet. Kijk ik snap als er regels zijn, maar er stonden nu allemaal posters met "sneltest voor iedereen, 16 euro". Haal dan weg dat het voor iedereen is!

Moet je niet een willen, kei onbetrouwbaar. Zelfs bloedtesten in het ziekenhuis kloppen volgens een longarts hier niet 100%..

Weggegooid geld

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:46

Mkango schreef:
Dat ik wederom als een chihuahua zit te rillen van de kou, ondanks sweatshirt en dikke sjaal, terwijl het gewoon 20 graden is binnen. :')

Had ik vanochtend ook last van -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:11

Mijn haakproject en steken die spontaan verdwijnen... ik had er zonet 48. Een ronde gehaakt, niet gemeerderd of geminderd, en nu zijn het er 47. Hoe dan :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:17

Foaly schreef:
Mijn haakproject en steken die spontaan verdwijnen... ik had er zonet 48. Een ronde gehaakt, niet gemeerderd of geminderd, en nu zijn het er 47. Hoe dan :+

Verkeerd geteld?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:25

Mkango schreef:

Deze is heel herkenbaar :')

@DiscoDip, ik dacht dat het uberhaupt niet via bloed te vinden was.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:00

Mijn auto die even kapot ging
Gelukkig kwam ik gunstig terecht maar ik heb een heel partij bij elkaar gevloekt en getiert

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:12

Nayomie schreef:
@DiscoDip, ik dacht dat het uberhaupt niet via bloed te vinden was.

In het bloed kan er gekeken worden naar antistoffen. Dus in principe of je het gehad hebt en je lichaam een aanval heeft ingezet.

Ik baal dat ik telkens zo laat gaat slappen, mijn ritme is naar de knoppen :o

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:21

Je kan idd op antistoffen zoeken, maar in het ziekenhuis testen ze ook op bloed of je het hebt. Tenminste als je er al zo slecht aan toe bent dat via de neus testen niet meer mogelijk is.

Mijn oom is gelijk aan de beademing gelegd, en alles is via bloed gegaan. Zowel ik als mijn moeder zitten in de medische wereld, dus wij krijgen redelijk veel mee en ze hebben dat ook uitgelegd. Zowel de bloedtesten als de neustesten zijn niet 100% betrouwbaar. En dat kwam uit de mond van een longarts.

Mijn oom is in eerste instantie negatief getest, 2 keer naar huis gestuurd ( vanuit de HA) ivm negatief en dus zal het wel een ‘normale’ griep zijn, daarna is hij direct op de IC terecht gekomen. Bleek hij na 24 uur toch positief te zijn, vervolgens nog een schimmel erbij gekregen, na 11 dagen is hij helaas toch nog overleden.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:30

Artikel op nu.nl, heb alleen de kop gelezen. 'Het voelt alsof we proefkonijnen zijn', gaat toch heen joh :') Winkels zijn ook gewoon open gebleven en het is nou niet dat mensen braaf thuis bleven. Of slaat Corona winkelmedewerkers over? :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 18:55

Ahhh oke, interessant! Dank voor jullie uitleg. :)

En jeetje wat heftig zeg Discodipp! :(:)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:01

xDenies schreef:
Artikel op nu.nl, heb alleen de kop gelezen. 'Het voelt alsof we proefkonijnen zijn', gaat toch heen joh :') Winkels zijn ook gewoon open gebleven en het is nou niet dat mensen braaf thuis bleven. Of slaat Corona winkelmedewerkers over? :Y)

Ja ongelooflijk :') die mensen die dat het hardste roepen stonden wel allemaal rijen dik te wachten voor de bouwmarkt :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:02

HorseTimeXL schreef:
Aan mensen die onder bijna elk artikel wat gaat over dat er minder ouderen worden doorverwezen naar de IC's, neerzetten dat ouderen worden geweigerd en dat dat een schande is van het kabinet en onmenselijk en bla bla bla terwijl heel veel ouderen überhaupt niet naar een IC willen. Worden zulke verwijten gemaakt. Iedereen is het zat en dat snap ik, maar wees wel eerlijk in je reacties..

Mensen hebben ook geen idee wat er met je lichaam gebeurt als je weken in coma in ligt. Ze denken vaak dat je daar net zoals een film fluitend uit komt.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:11

Dat het nu alweer 29 graden in mijn woonkamer is en het is nog maar april -O-