Erger mij aan alle berichten op FB etc over alles wat afgelast is , teleurstellend en vind het zo jammer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Jumbo hier in Joure is altijd druk, ga liever naar de Aldi daar is het stukken rustiger
Erger mij aan alle berichten op FB etc over alles wat afgelast is , teleurstellend en vind het zo jammer
xDenies schreef:N0a schreef:Ik erger mij enorm aan alle ouders die nu lopen te mekkeren dat de kinderen weer naar school moeten. "Mijn kind blijft gewoon thuis hoor, het is geen proefkonijn". Maar vervolgens wel de kids met 10 andere in de speeltuin laten spelen
En dat zijn zeker dezelfde ouders die zo zitten te klagen dat het zó zwaar is dat hun kind nu thuis zit en zó veel achterstand krijgt.
Kan iedereen wel roepen dat ze Corona-moe zijn. Ik ben moe van de mensen die doen alsof Corona er expres is om hun mooie leventje te verpesten. We hebben allemaal te dealen met de slechte kanten van Corona.
Ik ben vooral heel blij als alles weer 'lekker' naar school gaat en de rust wat meer terug keert. Dat geschreeuw en gejank overal. Het is bijna zomervakantie, wordt nog wat. Geef ze alsjeblieft weer een beetje structuur.
Lestrange01 schreef:Ze verkochten in de apotheek sneltesten voor 16 euro, kon je gewoon thuis afnemen. Dus ik vroeg of ze nog op voorraad waren.
"Ja. Maar we geven ze niet mee aan gezonde jongeren"
Dus ik leg uit dat ik in een supermarkt werk en in aanraking kom met honderden mensen, dus mocht ik klachten ontwikkelen dat ik dan graag de test om handen heb.
Mocht het nog niet. Kijk ik snap als er regels zijn, maar er stonden nu allemaal posters met "sneltest voor iedereen, 16 euro". Haal dan weg dat het voor iedereen is!
xDenies schreef:Artikel op nu.nl, heb alleen de kop gelezen. 'Het voelt alsof we proefkonijnen zijn', gaat toch heen johWinkels zijn ook gewoon open gebleven en het is nou niet dat mensen braaf thuis bleven. Of slaat Corona winkelmedewerkers over?
HorseTimeXL schreef:Aan mensen die onder bijna elk artikel wat gaat over dat er minder ouderen worden doorverwezen naar de IC's, neerzetten dat ouderen worden geweigerd en dat dat een schande is van het kabinet en onmenselijk en bla bla bla terwijl heel veel ouderen überhaupt niet naar een IC willen. Worden zulke verwijten gemaakt. Iedereen is het zat en dat snap ik, maar wees wel eerlijk in je reacties..