Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen.
theadora99 schreef:[***] schreef:Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen.
Organisation, organization, favourite en favorite is allemaal goed toch?
Mijn ergernis van de dag is dat ik geen concentratie/motivatie meer heb voor school
Resistance schreef:Mensen die na 5 keer vragen nog steeds "vergeten" je tikkie te betalen. Ik snap dat gewoon niet. Als iemand iets voorschiet betaal je dat toch zo snel mogelijk terug? Of ben ik de enige die dat doet?
Shaggy09 schreef:Resistance schreef:Mensen die na 5 keer vragen nog steeds "vergeten" je tikkie te betalen. Ik snap dat gewoon niet. Als iemand iets voorschiet betaal je dat toch zo snel mogelijk terug? Of ben ik de enige die dat doet?
Oh dit he, zo vaak me aan geërgerd. Dan voel ik me een gierige omdat ik telkens weer app maargoed het is wel gewoon mijn geld.
MPR4 schreef:Die irritante papieren rietjes die ik erbij kreeg toen ik een terrasje pakte. Ze plakken zo erg en zijn zo snel onbruikbaar dat ik dan niet eens een rietje hoef (terwijl ik met een rietje drinken echt veel fijner vind).
MarlindeRooz schreef:MPR4 schreef:Die irritante papieren rietjes die ik erbij kreeg toen ik een terrasje pakte. Ze plakken zo erg en zijn zo snel onbruikbaar dat ik dan niet eens een rietje hoef (terwijl ik met een rietje drinken echt veel fijner vind).
Zelf metalen rietjes meenemen!
Gelukkig gaan plastic rietjes verboden worden in 2 jaar ofzo.