Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:37

Aan m'n stagiaire, en dat ik m'n motivatie in de sportschool niet kon vinden vandaag...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:45

Foaly schreef:
Gelukkig weet ik nu wel waar hij (als het goed is zou moeten) liggen. Zometeen maar een poging wagen, fingers crossed :')

Jij succes met het leren kennen van de buren :+

Nou pakketje niet gevonden in mijn flat. Hij lag in de andere flat :')
Wel leuke mensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:10

Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen. :=

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:13

[***] schreef:
Engels docent die een opdrachtbeschrijving maakt van een halve A4, in het Engels, waarin ik al vier spellingfouten zie... (organisation ipv organization, favourite ipv favorite, mainsplaining ipv mansplaining… dat soort dingen.) Foutje kan gebeuren, maar vier vind ik wel veel voor iemand die als baan heeft studenten correct Engels bij te brengen. :=

Organisation, organization, favourite en favorite is allemaal goed toch?

Mijn ergernis van de dag is dat ik geen concentratie/motivatie meer heb voor school :')
Laatst bijgewerkt door theadora99 op 17-09-19 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:14

Oeps, ik had ze ook niet gezien maar ben dan ook geen docent :Y)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:17

Mensen die na 5 keer vragen nog steeds "vergeten" je tikkie te betalen. Ik snap dat gewoon niet. Als iemand iets voorschiet betaal je dat toch zo snel mogelijk terug? Of ben ik de enige die dat doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:17

theadora99 schreef:
[***] schreef:

Organisation, organization, favourite en favorite is allemaal goed toch?

Mijn ergernis van de dag is dat ik geen concentratie/motivatie meer heb voor school :')

Misschien in het Brits Engels? Ik lees en hoor bijna altijd Amerikaans Engels dus dan zie ik de ander twee vormen nooit voorbij komen eigenlijk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:18

Resistance schreef:
Mensen die na 5 keer vragen nog steeds "vergeten" je tikkie te betalen. Ik snap dat gewoon niet. Als iemand iets voorschiet betaal je dat toch zo snel mogelijk terug? Of ben ik de enige die dat doet?

Oh dit he, zo vaak me aan geërgerd. Dan voel ik me een gierige omdat ik telkens weer app maargoed het is wel gewoon mijn geld. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:19

Organisation en favourite zijn inderdaad Brits Engels en dus correct

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:20

Die irritante papieren rietjes die ik erbij kreeg toen ik een terrasje pakte. Ze plakken zo erg en zijn zo snel onbruikbaar dat ik dan niet eens een rietje hoef (terwijl ik met een rietje drinken echt veel fijner vind).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:21

Shaggy09 schreef:
Resistance schreef:

Oh dit he, zo vaak me aan geërgerd. Dan voel ik me een gierige omdat ik telkens weer app maargoed het is wel gewoon mijn geld. :+

Zo irritant, het lijkt mij ook gewoon dat je dingen zo snel mogelijk terug zal betalen en anders aangeeft wanneer de ander het geld wel terugkrijgt. :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:25

MPR4 schreef:
Die irritante papieren rietjes die ik erbij kreeg toen ik een terrasje pakte. Ze plakken zo erg en zijn zo snel onbruikbaar dat ik dan niet eens een rietje hoef (terwijl ik met een rietje drinken echt veel fijner vind).

Zelf metalen rietjes meenemen! :j

Gelukkig gaan plastic rietjes verboden worden in 2 jaar ofzo. :P

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:27

Mensen die gewoon consequent dingen verkeerd blijven schrijven na meerdere malen verbeteren... Dat is hoe ik interesse verlies in wat je verteld/van me wil weten :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:29

Vertelt*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:29

Vertelt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:30

MarlindeRooz schreef:
MPR4 schreef:

Zelf metalen rietjes meenemen! :j

Gelukkig gaan plastic rietjes verboden worden in 2 jaar ofzo. :P

Die vind ik ook irritant. :o
Bamboerietjes vind ik wel fijn. Ik wil nog glazen rietjes uitproberen, maar denk dat ik daarvan hetzelfde vind als van metalen rietjes.

Maar we hebben thuis ook nog heel veel plastic rietjes op voorraad, dus genoeg tijd om een alternatief te zoeken. O:)

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:31

Dat ik nu nog gaatjes moet prikken in mijn riem, maar dat ik de gaatjesprikker niet kan vinden :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:39

Op de lerarenopleiding Engels worden de meeste docenten opgeleidt met het Brits Engels, niet het Amerikaans Engels. Er wordt ook op gehamerd om een van die twee te kiezen en aan te houden.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:40

Oor- en keelpijn. _-:( Ik ga ook nog eens een dag naar school. Wou gewoon rustig thuiskomen, serie kijken en wat vapen maar nope. :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:41

Amandavd schreef:
Op de lerarenopleiding Engels worden de meeste docenten opgeleidt met het Brits Engels, niet het Amerikaans Engels. Er wordt ook op gehamerd om een van die twee te kiezen en aan te houden.

Precies, alles is in het Brits daarom kiezen de meeste mensen ook voor het Brits Engels.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:42

Wat is vapen?
Beterschap overigens

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:43

Ineke2 schreef:
Wat is vapen?
Beterschap overigens

Vapen is roken met een vapepen eigenlijk een soort e sigaret.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:59

Studievereniging die een brief stuurt met op de envelop mijn naam en adres in comic sans.

Mijn ogen bloeden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:23

MarlindeRooz schreef:
Vertelt*

Anoniem schreef:
Vertelt. :D

D/t/dt is niet mijn sterkste punt, bedankt :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:32

Dat de moestuin vereniging nu ineens moeilijk lopen te doen over de kippen terwijl het gewoon mag van het regelement. Voor december zijn het echt wel diepvries kippen. :')