Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Wat zijn nou echt fijne panty's die je niet na 1 keer dragen hoeft weg te gooien?
Ik had vorig jaar panty's van de Hema maar die kan ik niet meer vinden. Die waren heel fijn, mooi glad met een voorgevormd voetje, daar kon ik zo een paar weken mee doen. Zelfs mijn bovenmaatse bovenbenen en bips konden daarin.
Century schreef:Volgens mij is het meer dat ze rood heel goed zien en daarom pikken in wonden van andere kippen, niet perse de smaak van bloed. Dus ik zou zeggen, nee.
vikawiek schreef:Voor de mensen die wel goed zijn in wiskunde (nee dit is geen huiswerk, ik heb een projectje waar ik de roest van wil afhalen. Maar ik stond niks voor niks een 4 voor wiskunde)
Hoeveel flessen cola van 2 liter heb je nodig om een bak van 50 x 50 x 15 helemaal te vullen?
APCIII schreef:Cola is geen wondermiddel, dus ik zou gewoon een staalborstel, schuurlinnen en/of staalwol nemen. En dan flink zweten![]()
Het hangt er vanaf hoe groot dat project is.![]()
Met (5x5x1.5=)18.75 liter --> 9,4 flessen van 2 liter. zit die bak precies vol. (als het lukt om 't zonder schuim in te schenken)
Gooi je dan dat voorwerp erin, dan stroomt het dus over
Mizora schreef:50cm?
0.5x0.5x0.15x1000 = 37.5L. Dus 19 flessen cola.
vikawiek schreef:[ [url=m/6zO6VK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A4W2oX.jpg]Afbeelding[/url] ]
De letter afgeef stokjes(ik ken 0,0 termen, is mijn leeftijd al te raden?) zijn op de letter eerder vettig maar waar het aan de machine zit éen en al roest, hetzelfde geldt voor foto nummer 2. Werken hoeft ie niet, dat is ook onbegonnen werk met deze, maar ik probeer 'm van de buitenkant zo mooi mogelijk te maken.
@mizora
Ik ga je hier stoppen, ik vind het òntzettend aardig dat je ook maar de moeite neemt maar ik ben bang dat het onbegonnen werk is
ladyrosa schreef:Is het bultje hard? Of kun je het een beetje induwen?
Kun je het "vastpakken", als in is het een bobbeltje of een groter stuk (weet niet hoe ik dit beter kan verwoorden)?
Is het ook blauw/rood/warm/etc?
Edit: het lijkt mij een kneuzing. Net zoiets als een buil op je hoofd als je je hoofd hebt gestoten. Die wordt ook lang niet altijd blauw oid.
CalipsoLover schreef:Of er iemand met wat medische kennis me even kan helpen met iets? Ik ben zonet van mijn paard gevallen (voor de verandering) en op mijn schouder terecht gekomen. Deed in eerste instantie veel pijn maar na een tijdje terug opgestapt en weggereden. Ik voel het wel maar pijn is dragelijk en ik kan alles nog goed bewegen. Maar toen ik thuis kwam zag ik meteen dat er een botje uitsteekt. Het doet geen pijn als ik er op duw.
[ [url=m/AlOuRA.jpg]Afbeelding[/url] ]