Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:Er stond in dat artikel ook dat de moeder niet wilde dat het kindje dan zonder haar verder zou moeten. Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik mijn kinderen ooit iets zou aandoen. Maar ik ben wel altijd bang dat mocht ik ziek worden en komen te overlijden ofzo dat ze dan zonder mij moeten, ondanks dat ze gewoon nog een papa hebben, maar ja dat is gewoon een gevoel, ik ben mama en vooral mijn dochter hangt enorm aan mij, dus dat is best een angst van mij. Maar goed als ik er zelf geen zin meer in heb kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ik ze mee zou nemen. Gelukkig heb ik nog nooit suïcidale gedachten gehad, maar deze moeder moet wel echt heel ver heen geweest zijn.
Rivendell schreef:Mijn vriend had van de week een ree onder de auto.
Auto links van hem raakte de ree en die ging daarna onder onze auto en aanhanger door.
Vriend kwam op werk en de helft van Bambi hing nog onder de aanhanger
Noisy schreef:rockwitch schreef:Er stond in dat artikel ook dat de moeder niet wilde dat het kindje dan zonder haar verder zou moeten. Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik mijn kinderen ooit iets zou aandoen. Maar ik ben wel altijd bang dat mocht ik ziek worden en komen te overlijden ofzo dat ze dan zonder mij moeten, ondanks dat ze gewoon nog een papa hebben, maar ja dat is gewoon een gevoel, ik ben mama en vooral mijn dochter hangt enorm aan mij, dus dat is best een angst van mij. Maar goed als ik er zelf geen zin meer in heb kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ik ze mee zou nemen. Gelukkig heb ik nog nooit suïcidale gedachten gehad, maar deze moeder moet wel echt heel ver heen geweest zijn.
Dat heb ik ook inderdaad, alleen dan mijn zoon. Ik kan het me ook enorm aantrekken als ik lees of op tv zie dat een moeder komt te overlijden en jonge(re) kindjes achterlaat. Mijn spiegelneuronen komen dan gelijk in actie..
Auto links van hem raakte de ree en die ging daarna onder onze auto en aanhanger door.
nine1987 schreef:Hij had eigenlijk moeten stoppen en dit moeten melden, dit ben je verplicht.. Sterker nog, je bent strafbaar als je doorrijdt..
beert schreef:Lijkt er een beetje op dat je moet wachten als je niet zeker weet of het dier dood is. Als het wegrent bijvoorbeeld of hulp nodig heeft. Als hij overduidelijk dood is en er niet een half hert op de weg ligt (waardoor anderen uitwijken) snap ik het ook wel als je later even belt. Zeker als je bijna op je werk bent bijvoorbeeld.
Lees nu dat het op de snelweg was. Dan lijkt me dat ook niet slim nee
Anoeska27 schreef:Het bericht is duidelijk toch? Rijd niet door, dat is strafbaar. Hoeveel duidelijker moeten ze dat nog neerzetten? En natuurlijk stop je niet midden op een snelweg, maar op de eerst mogelijke plek.