Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 17:14

Mup zit nu op de step en dan duw ik. Je kan het ook als loopstepje gebruiken. En daarna als stepje.

Klinkt alsof ik eens naar Heiloo moet :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:17

De Basseroet heet 'ie. Echt tof.

Voor O een hengel en eendjes meegenomen voor in bad.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:46

Ik wil ook een veloretti, de olijfgroene <3 <3

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:55

Hier ook heel blij met de (olijfgroene) Veloretti. Toen hij 2 was keek hij er nog niet heel veel naar om, maar nu met 2.5 gaat hij als een speer en wordt met mooi weer dagelijks gebruikt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:28

Daar stepje zou voor nu leuk zijn maar de Velo die ik wil is een LE... Die is er straks natuurlijk niet meer.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:31

Maar O. is best snel met alles toch qua motoriek kan ik me herinneren? Dikke kans dan toch dat hij al wat eerder op de velo kan misschien?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:35

Die veloretti is wel echt megatof.
Maar idd een afweging die je moet maken; op de microstep kunnen ze sneller denk ik dan op de loopfiets.
T zat daar pas met 2,5 op maar die is motorisch wel wat traag.
Sommige kids zitten er al veel sneller op, maar dat moet je even bekijken hoe dat met ootje zit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:53

Niwla schreef:
Maar O. is best snel met alles toch qua motoriek kan ik me herinneren? Dikke kans dan toch dat hij al wat eerder op de velo kan misschien?

Ja maar z'n binnenbeen is nog geen 36 cm...

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:53

Die Veloretti is gaaf! Maar snap je dilemma!

Voor de mensen die wel eens in frankrijk bestellen, bij welke winkels doen jullie dat? Wij gaan van t zomer naar LeMans en wil een shopdagje (of 2 O:) ) plannen. Catimini en Obaibi ken ik, maar voor de rest ben ik blij met wat namen, dan google ik wat daar in de omgeving zit :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:56

MarcoBorsato schreef:
Niwla schreef:

Ja maar z'n binnenbeen is nog geen 36 cm...

Hoe hoog zijn die fietsen dan wel niet? Mijn bijna 3-jarige T zou er dan ook niet op passen :7 Maar daar had ik al met moeite de laagste loopfiets ever voor gezocht.
O was toch juist best groot voor z’n leeftijd?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 19:59

MarcoBorsato schreef:
Ik heb niemand op foei _O-

Ik wil inderdaad echt al heel lang die Velo en nu hebben ze een gave met stipjes. Misschien heb ik wel koudwatervrees.

Maar er zit dus een hele hippe speelgoedwinkel in Heiloo waar ze trybikes, microsteps en Jellycat hebben :') En die dame zei dat microsteps voor die kleintjes fijner zijn. Meh meh.

Ah okee, je weet het maar nooit tegenwoordig :P

Ik denk dat ze wel een punt heeft, maar dat het wel heel erg afhankelijk is van je kind...zoals altijd natuurlijk :') Die kleine van ons heeft nog steeds liever dingen die niet zo makkelijk omvallen als een (loop)fiets en die is nu 4... en het is echt wel eenhandig ventje verder die gèk is op alles met wielen.

Maar hij pakt veel liever die loopmotor met brede banden die zelf overeind kan blijven staan, of zijn gave skelter :j

Maarja er zijn er toch ook zat van 2 die een loopfiets al wel heel leuk vinden en met van die stepjes enzo heb ik verder ook geen ervaring. Kan je niet gewoon eens die kleine in aanraking brengen met wat spul en kijken wat hem het meest trekt...? Of niet want eigenlijk wil je natuurlijk gewoon die Veloretti, die dingen zijn ook zo :+:

Maar anders schuif je die (wéér.... -O- ) een jaartje op als je denkt dat Ootmans aan iets van die andere dingen nu toch meer lol zal beleven :)

Edit lees nu latere posts: vergeet alles hierboven en koop dat ding gewoon want als je hem ècht superduper leuk vindt en het is een LE dan blijf je balen als een stekker dat je hem niet hebt gekocht :P En hij groeit er vast wel een keer in toch O:) En anders is hij toch alvast gaaf als decoratie....ofzo O:)

Desnoods wat andere rommel verkopen om het voor jezelf te rechtvaardigen :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:27

Ja echt he? En ik denk, dan kan ik altijd nog wel een stepje lospeuteren bij J, dat komt wel goed. Als ik die LE mis heb ik echt de pest in, we gaan hem expres eerder bestellen.

Ik heb ook een beetje steptrauma want ik heb heel Londen doorgehold achter een driejarige aan die de stad onveilig maakte op dat ding. Krengen gaan echt hard!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:28

Weet je hoe hard ze gaan op een loopfiets := Met mn bolle buuk kon ik T niet meer bijhouden. Moet er soms echt achteraan rennen :+

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:31

Sluit me bij de aanvulling aan van Pmarena MB! Gewoon kopen, je gaat balen als een stekker. Punt. Beter mee verlegen als om verlegen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:34

verootjoo schreef:
Weet je hoe hard ze gaan op een loopfiets := Met mn bolle buuk kon ik T niet meer bijhouden. Moet er soms echt achteraan rennen :+

_O-

We zijn hoe dan ook de Sjaak hé?

Michelle77 schreef:
Sluit me bij de aanvulling aan van Pmarena MB! Gewoon kopen, je gaat balen als een stekker. Punt. Beter mee verlegen als om verlegen.

Ja is ook zo. En die vrouw in de winkel stond heel erg die stepjes en trybikes te verkopen dus mijn moeder was direct om maar ja, Veloretti man. Ik ben zó verliefd!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:36

MB haal dat ding nou gewoon :+ Al is ie maar om naar te kijken.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:51

Wat zijn de prijzen van beide?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 20:55

Velo 120 maar dan komt er nog een losse standaard bij. Trybike 125 geloof ik en step 100.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:12

Oh dus 'even beide' zo tegelijk is idd wel wat onzinnig.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:16

Veloretti! Al is het alleen maar ter decoratie (hier serieus overwogen, hahaha). Die dingen zijn zoo mooi. Ik kijk er al naar uit om er één voor zoon te kopen, maar dat duurt nog even.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:31

Marco hoezo twijfel je.. Natuurlijk for velo!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:35

maessie schreef:
Die Veloretti is gaaf! Maar snap je dilemma!

Voor de mensen die wel eens in frankrijk bestellen, bij welke winkels doen jullie dat? Wij gaan van t zomer naar LeMans en wil een shopdagje (of 2 O:) ) plannen. Catimini en Obaibi ken ik, maar voor de rest ben ik blij met wat namen, dan google ik wat daar in de omgeving zit :D

Jacadi
Orchestra
Vert baudet
Tape a l'oeil
Kiabi

Hangt er ook een beetje vanaf wat je budget is.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:26

Veloretti is ook erg leuk!!
Ik zou zeggen doe gewoon MB!

Hier zelf een Trybike voor mijn 1 jarig zoontje en die vind het geweldig!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:41

Thanks Liezel!! Jacadi ben ik idd ook nog eerder geweest, die is wel wat duurder. Maar dat is Catimini ook al. Maar dat maakt niks uit, een paar echt leuke wat duurdere, dan een stapel net nietjes :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 23:24

Waarom doe je je zelf dit aan Marco..... jij die altijd zo goed gebekt is, gaat nu ineens twijfelen.
Negeer je hormonen en koop die fiets