Klinkt alsof ik eens naar Heiloo moet

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Niwla schreef:Maar O. is best snel met alles toch qua motoriek kan ik me herinneren? Dikke kans dan toch dat hij al wat eerder op de velo kan misschien?
Ja maar z'n binnenbeen is nog geen 36 cm...
MarcoBorsato schreef:Ik heb niemand op foei![]()
Ik wil inderdaad echt al heel lang die Velo en nu hebben ze een gave met stipjes. Misschien heb ik wel koudwatervrees.
Maar er zit dus een hele hippe speelgoedwinkel in Heiloo waar ze trybikes, microsteps en Jellycat hebbenEn die dame zei dat microsteps voor die kleintjes fijner zijn. Meh meh.
verootjoo schreef:Weet je hoe hard ze gaan op een loopfietsMet mn bolle buuk kon ik T niet meer bijhouden. Moet er soms echt achteraan rennen
Michelle77 schreef:Sluit me bij de aanvulling aan van Pmarena MB! Gewoon kopen, je gaat balen als een stekker. Punt. Beter mee verlegen als om verlegen.
maessie schreef:Die Veloretti is gaaf! Maar snap je dilemma!
Voor de mensen die wel eens in frankrijk bestellen, bij welke winkels doen jullie dat? Wij gaan van t zomer naar LeMans en wil een shopdagje (of 2) plannen. Catimini en Obaibi ken ik, maar voor de rest ben ik blij met wat namen, dan google ik wat daar in de omgeving zit