Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Ik zweer bij pumps van Gabor. Ook in breedtematen te koop, lopen erg fijn! Heb zelf meerdere paren staan, waaronder een lakpump in het zwart.
Roosch schreef:Ik zoek..
Pumps of andere zwarte nette schoentjes met hakje voor onder een jurkje, die goed lopen. En dan bedoel ik echt gewoon fijn, pijnloos. Niet het "fijn" dat sommige vrouwen als standaard hanteren alvorens ze als Bambi op het ijs met de blaren op de poten de aftocht blazen.
Roosch schreef:Ik zoek..
Pumps of andere zwarte nette schoentjes met hakje voor onder een jurkje, die goed lopen. En dan bedoel ik echt gewoon fijn, pijnloos. Niet het "fijn" dat sommige vrouwen als standaard hanteren alvorens ze als Bambi op het ijs met de blaren op de poten de aftocht blazen.
Escada schreef:Iets waar ik al heel lang naar opzoek ben
Een rondgenaaid cognac hoofdstel, liefst wit onderlegd.
Maar full.
Alles bij hypostore is maat cob en full komt er niet meer binnen
Amado7 schreef:Een simpele stofzuiger die goed zuigt.
Heb er 2 via vakantieveilingen toen gewonnen van hyundai. Waardeloos. Het zuigt echt voor geen meter ondanks het aantal watt. Nu op zoek naar een ander, maar ik wil gewoon een simpele want ik ben bijna nooit thuis dus om nou een hele dure voor een klein appartementje te kopen.Enigste eis is dus dat hij krachtig zuigt. En niet dat je hem echt alleen naar je toetrekt en dan wat opzuigt en nog de helft laat liggen.
Zie bij Blokker wel een aantal rond de 70 euro, maar hoe weet ik of hij goed zuigt?