Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 23:46

Grappig, ik zie heel iets anders. Ik zou van die eerste letter eerder een M of een K maken dan een L of Li. Dat laatste zou een 3 kunnen zijn, maar wellicht ook een B.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 20:17

Ik zoek..

Pumps of andere zwarte nette schoentjes met hakje voor onder een jurkje, die goed lopen. En dan bedoel ik echt gewoon fijn, pijnloos. Niet het "fijn" dat sommige vrouwen als standaard hanteren alvorens ze als Bambi op het ijs met de blaren op de poten de aftocht blazen. :7

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 20:23

Ik zweer bij pumps van Gabor. Ook in breedtematen te koop, lopen erg fijn! Heb zelf meerdere paren staan, waaronder een lakpump in het zwart.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 21:09

JPitty schreef:
Ik zweer bij pumps van Gabor. Ook in breedtematen te koop, lopen erg fijn! Heb zelf meerdere paren staan, waaronder een lakpump in het zwart.

Die had mijn moeder ook al, inderdaad omdat ze goed liepen en dat was een EIS; mijn moeder was niet zo goed ter been.

Ze hebben inderdaad ook schoenen die geschikt zijn voor "afwijkende voeten" en dat was 30 jaar geleden al zo :j en dan ook nog modieus.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 21:32

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 22:01

Roosch schreef:
Ik zoek..

Pumps of andere zwarte nette schoentjes met hakje voor onder een jurkje, die goed lopen. En dan bedoel ik echt gewoon fijn, pijnloos. Niet het "fijn" dat sommige vrouwen als standaard hanteren alvorens ze als Bambi op het ijs met de blaren op de poten de aftocht blazen. :7

Wat is je maat? Ik heb Gabor pumps ter overname. 1 x gedragen. Maat 38

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 22:12

Ik heb 37 ongeveer, ligt eraan hoe ze vallen! Dankzij jullie aanbevelingen een paar goedkope Gabors gekocht op Vinted, eens kijken of ze passen en of ze bevallen! Dank!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 22:13

Roosch schreef:
Ik zoek..

Van haren heeft een fijne lijn, alleen kan niet meer lezen hoe die heet.. mijn buurvrouw zweert bij nostress schoenen, maar die vond ik iets te duur.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 22:19

Zoek eens op stewardess schoenen.

Ik had Priscilla schoenen gevonden maar helaas niet in mijn maat.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 22:27

Ik ben ook vrij kieskeurig merk ik. :') de een te tuttig, de ander te hoog en weer een ander te duur..

Ik hoop dat de bestelde Gabors lekker zitten, ik draag vaak jurkjes en ik heb alleen open schoenen voor in de zomer waar ik lekker op loop, niks voor koudere dagen helaas. Ik hoef er geen marathon mee te rennen maar een dagje naar kantoor of wellicht naar een feestje zou hemels zijn zonder pijn. :+

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 09:57

Escada schreef:
Iets waar ik al heel lang naar opzoek ben

Een rondgenaaid cognac hoofdstel, liefst wit onderlegd.
Maar full.
Alles bij hypostore is maat cob en full komt er niet meer binnen -O-

Ik kwam deze nog tegen, wat super lastig zeg! Ik kan ook alleen HypoStore vinden, anders wordt het toch maatwerk vrees ik.

Ik kwam wel dit pareltje tegen in mijn zoektocht https://shophalterego.com/products/saha ... rd-padding

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:13

Een simpele stofzuiger die goed zuigt.

Heb er 2 via vakantieveilingen toen gewonnen van hyundai. Waardeloos. Het zuigt echt voor geen meter ondanks het aantal watt. Nu op zoek naar een ander, maar ik wil gewoon een simpele want ik ben bijna nooit thuis dus om nou een hele dure voor een klein appartementje te kopen. :+ Enigste eis is dus dat hij krachtig zuigt. En niet dat je hem echt alleen naar je toetrekt en dan wat opzuigt en nog de helft laat liggen.

Zie bij Blokker wel een aantal rond de 70 euro, maar hoe weet ik of hij goed zuigt?

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:15

Ik heb een philips. Was 85 euro ofzo. Maar doet het top. Goedkoper was toch duurkoop.

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 15:56

Mag het nog een sleepstofzuiger zijn? Dan is een oud model Dyson via mp echt een aanrader!

Ik heb een Stowaway animal pro zo gekocht, ik denk voor iets van 70,-. Na 4 jaar is dat ding iedere cent nog waard.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 17:51

Amado7 schreef:
Een simpele stofzuiger die goed zuigt.

Heb er 2 via vakantieveilingen toen gewonnen van hyundai. Waardeloos. Het zuigt echt voor geen meter ondanks het aantal watt. Nu op zoek naar een ander, maar ik wil gewoon een simpele want ik ben bijna nooit thuis dus om nou een hele dure voor een klein appartementje te kopen. :+ Enigste eis is dus dat hij krachtig zuigt. En niet dat je hem echt alleen naar je toetrekt en dan wat opzuigt en nog de helft laat liggen.

Zie bij Blokker wel een aantal rond de 70 euro, maar hoe weet ik of hij goed zuigt?

Ik heb de sauber van blokker. Ideaal ding.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 01:26

Bedankt allemaal! Ik ga morgen die van jullie eens bekijken en wat bestellen :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:50

Wij hebben de veripart van Coolblue, kost geloof ik maar 100 euro. Draadloos en echt een top ding. Bijna al mijn collegas hebben het nu ook gekocht :')

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 19:55

Ik zoek konijnen/puppy ren panelen met een breedte van 1M. Alles wat ik vind is 80 cm en dat gaat net niet passen. Met 1M panelen zouden we het nieuwe stuk voor de konijnen precies kunnen afzetten. Het liefste ook met een deurtje erin.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:59

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 22:26

Floko schreef:

Liefste hoger (80 cm of hoger) maar dit komt al veel meer in de buurt dan in kon vinden. Minimaal 8 panelen maar ik vind het niet erg on 2 pakketten te bestellen als ik daarmee kan maken wat ik graag wil.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:20

Je kunt ook bij de bouwmarkt op maat laten zagen :)

Een tijd geleden had ik in Frankrijk perfecte stof gezien voor een jurk die ik wilde maken. Deels wol, subtiel ruitje erin (linker stof). Maar ik dacht: onhandig om mee te nemen, ik vind wel iets soortgelijks in NL.
Maar nee :')

Heeft iemand een tip voor waar ik dergelijke stof zou kunnen vinden? Online vind ik lastig omdat ik de samenstelling niet precies weet. Hij was niet elastisch en hij was dus deels van wol. Was wel een luxe stof. Geen stretch.

Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:34

Bokt, help please...

Ik zoek iets redelijk specifieks.
Móet bestaan volgens mij, maar mijn eerste zoektocht leverden niets op;

Ik zoek een afbeelding/plaatje/même

1 afbeelding, geen strip.

Met daarop iemand in een rolstoel, iemand níet in een rolstoel en een derde persoon.
Derde persoon spreekt persoon níet in de rolstoel aan, met een vraag die prima door persoon in rolstoel zelf beantwoordt kan worden.

Voorbeeld, maar iets anders mag ook,

Op een terras, ober spreekt 'niet rolstoeler' aan met een vraag als 'En wat wil hij drinken?' (evt wijzend gebaar richting rolstoel).

Ik heb een dergelijk plaatje nodig voor een vrij specifieke presentatie. Ik dacht dat ik in no time ergens op internet wel iets passends zou vinden (meestal ben ik handig zat met zoeken) maar ik heb nog niets bruikbaars gevonden.

Setting moet ook echt in 1 oogopslag helder zijn.

Als er niets geschikts is, ga ik zelf uiteindelijk wel aan het tekenen.

Maar zoiets moet toch gewoon te vinden zijn, zou je denken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:49

Een foto maken van de situatie?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 18:58

Ik heb in dit geval echt een eenvoudig plaatje nodig, met niet teveel 'afleiding' van het onderwerp.

De issue moet echt in 1 oogopslag helder zijn zeg maar.

(Op zich zou ik met een vriend prima die situatie op de foto kunnen zetten, maar dat voldoet helaas net niet helemaal voor wat ik ermee wil)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 21:17