Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:21

Ik vind het juist leuk als een man een hobby heeft, wel een beetje afhankelijk van de hobby trouwens haha.. :+
Ik kan wel zeggen dat sport en voeding een grote hobby van me is. Ik besteed er veel tijd aan maar zou dat dan gewoon anders indelen zodat er genoeg tijd voor vriend overblijft. Maar een vriend die ook sport zou meest ideaal zijn haha..

Mijn ex kon wel vaak zeuren dat ik teveel sport, terwijl ik het eigenlijk zo goed als altijd deed als hij aan het werk was. Die ene keer in de 2 weken dat het wel eens voorkwam terwijl hij vrij was, was meteen drama >;) zo ook met voeding, hij is kok, en daar gebruiken ze natuurlijk wel verse producten maar hij keek toch echt wel heel anders tegen voeding aan als ik, en dat gaf ook wel wat strubbelingen.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:49

Als iemand voetbal als hobby heeft en daar veel tijd aan besteed moet ie niet gaan zeuren dat ik veel op stal ben of met maatjes aan het motorrijden ben :') Leven en laat leven, ieder zijn eigen hobbies en dat is ook belangrijk. Als je partner je gaat tegenhouden wordt het tijd voor een goed gesprek :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 13:35

Heb een vriendje gehad die ook kon paardrijden, ik had 1 paard. De eerste paar weken was het leuk dat hij ook wel op mijn paard wilde rijden. Daarna was de lol er gauw af, ga zelf maar een paard regelen :')
Ander vriendje deed golf :') Verschrikkelijk hahahaha en hij scheet in zn broek voor mijn poownie. Mja meneer is paar keer bij mijn les wezen kijken dus toen heb ik om ook interesse te tonen ook es een beginnerslesje golf genomen :') We hebben het beide maar bij onze eigen hobby gehouden _O- Ik vind het wel prima lekker beide de eigen dingetjes doen en zo af en toe ff interesse tonen en een keertje mee oid.
Nu dans ik inmiddels niet zo fanatiek meer, maar mag nog graag af en toe naar een salsa/bachata/kizomba feestje gaan. Moet dan geen jaloers gedoe hebben over dat ik met andere mannen dans.

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 15:13

Hahha, met zn 2en 1 paard hebben is indd ruk, daar heb je helemaal niks aan, hoppa eigen paard dan maar! Op zich vind ik het wel altijd leuk als je een hobby hebt die je kunt delen, maar aan de andere kant is het ook fijn om je eigen dingen te hebben. Zolang je de ander ook gewoon maar niet dwingt dan is het wel prima, gewoon elkaar lekker vrijlaten :j.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 18:28

hyppolyte schreef:
Hahha, met zn 2en 1 paard hebben is indd ruk, daar heb je helemaal niks aan, hoppa eigen paard dan maar! Op zich vind ik het wel altijd leuk als je een hobby hebt die je kunt delen, maar aan de andere kant is het ook fijn om je eigen dingen te hebben. Zolang je de ander ook gewoon maar niet dwingt dan is het wel prima, gewoon elkaar lekker vrijlaten :j.

Ik heb er 2. De ene deel ik met hem, de andere is te klein voor hem. En hij rijdt ook wekelijks op het grote paard van m'n zus.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 18:30

Ik heb mijn date vanmiddag ook nog 5 minuten gezien :+ Hij moest naar school, en ik moest er in de buurt zijn dus ben daar uit de bus gestapt. Heb hem toch nog even een fijne verjaardag gewenst haha. Zondag zie ik hem langer.

Mijn date houdt wel van dieren gelukkig, maar zou mijn hobby ook niet zo nodig hoeven delen ofzo.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 19:17

BarryPlopper schreef:
Ik heb niet gezegd dat ik geen paardenmeisje wil, ik heb juist graag iemand met een hobby. Ik heb alleen niet zulke goede ervaring met het paardenmeisje waar ik wat mee heb gehad.

Joopro snapte wat ik bedoel

Hier hetzelfde. ook een redelijk slechte ervaring gehad (1e ex), en natuurlijk zijn niet alle paardenmeisjes hetzelfde haha. Ook ik zit hier sinds die Biks&bytes (zeer trots op mijn registratiedatum :D)

Als ik op tinder zit is paard wel een minpuntje (wat goedgemaakt kan worden hoor!!). Ditzelfde is ook zo met dingen die me aan mijn 2e ex doen denken. Dat zijn minpuntjes vanwege de associates die ik ermee heb, en ik geef toe dat dat nergens op slaat haha!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 19:18

suikermeisje schreef:
hyppolyte schreef:

Ik heb er 2. De ene deel ik met hem, de andere is te klein voor hem. En hij rijdt ook wekelijks op het grote paard van m'n zus.

Ik vind het heerlijk, niet elke dag heen hoeven. Denk niet dat we voor mijn man apart een paard gaan kopen.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 20:31

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je slechte associaties hebt met bepaalde dingen maar om daar nou gelijk iemand op af te schrijven vind ik wel een beetje ver gaan.

Hier gaat het allemaal goed, ben benieuwd of het na het weekend nogsteeds zo is! Mijn date woont op 2 uur rijden en ik ben nu 3 keer bij hem geweest, maar nu is ie onderweg hiernaartoe en het plan is om tot zondagavond te blijven. Gaat wel ineens super snel. Ik had best wel wat dates gepland staan maar uiteindelijk is het toch allemaal niks en kost het voor mijn gevoel veel moeite om gesprekken gaande te houden.
Met deze heb ik dat totaal niet. Vanaf dag 1 gaat het appen non stop door en ondanks dat we echt heeeeeel verschillend zijn kan dat me op de een of andere manier niks schelen.

Na het weekend zal er wel weer een update komen!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 20:51

Yvankaxx schreef:
Ik heb mijn date vanmiddag ook nog 5 minuten gezien :+ Hij moest naar school, en ik moest er in de buurt zijn dus ben daar uit de bus gestapt. Heb hem toch nog even een fijne verjaardag gewenst haha. Zondag zie ik hem langer.

Mijn date houdt wel van dieren gelukkig, maar zou mijn hobby ook niet zo nodig hoeven delen ofzo.

Ik was vanmiddag nog op NHL.. alleen geen tijd gehad om te Tinderen.. Ook al zit dat volgens mij ook gewoon binnen bereik :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:27

Superleuk Pascalle, veel plezier!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:56

Hier gaat weer lekker :') die waar ik leuk mee babbel wil iets gaan drinken. Maar dit weekend allebei werken. Volgende week heb hij festival en daarna 2 weken op vakantie. Of ik doordeweeks voor die tijd iets kan. Mja rot boot :') s avonds gaat gewoon eigenlijk niet

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 00:05

Flessuh schreef:
Yvankaxx schreef:

Ik was vanmiddag nog op NHL.. alleen geen tijd gehad om te Tinderen.. Ook al zit dat volgens mij ook gewoon binnen bereik :')

Ik heb inmiddels geen tinder meer O:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 08:29

Hahaha, leuk Yvanka! Geniet ervan!

Pascalle, veel plezier van het weekend! Leuk dat t allemaal zo goed gaat!

Tot nu toe heb ik geluk gehad met de manen en dates, ze waren allemaal wel zo enthousiast dat ze mee gingen naar mn paarden, me hielpen, ze vasthielden of soms zelfs erop stapten. Mn ex was zelfs ook een beetje besmet met t virus, die kocht op zn hoogtepunt ff 3 paarden met me op 1 dag..
Al kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die het veel tijd en geld vinden kosten. Maar, mijn leven en geld. En als t goed zit in de liefde, dan gun je elkaar te doen waar je gelukkig van wordt. Daar wordt iemand ook een leuker mens van, dus werkt 2 kanten op in het voordeel. :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 13:07

Mijn ex had er ook niet veel mee, is wel een paar keer mee geweest en heeft er ook wel een paar keer opgezeten, maar vond het niet leuk genoeg om er meer mee te doen. D. vindt paarden wel leuk, heeft er ook wel eens op gereden, maarja, ik heb tegenwoordig geen paard meer. Dus misschien op termijn ofzo, zijn dochtertje is er ook erg gek op. Als ik alles weer een beetje op orde heb (zakelijk en financieel gezien), dan komt er echt wel weer een paardje, en misschien dan wel 2 (of 3.... Of een hele kudde <3)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:35

Waarom heb ik de laatste tijd alleen maar vreselijke dates ;(
Volgens mij was die zo autistisch als de pest, opzich niet erg maar zn moeder wist al van me en zn vrienden en en t was vreselijk |( :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:44

Yonker schreef:
Volgens mij was die zo autistisch als de pest, opzich niet erg maar zn moeder wist al van me en zn vrienden en en t was vreselijk |( :')

Oh lord. Ik ben meteen weg als iedereen in zijn omgeving al van me weet. Gaat me iets te snel ik krijg daar de kriebels van

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:57

Ja dit was date 1, er komt ook echt geen date 2 :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:19

Hahaha afschuwelijk ja

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:20

Mijn date voelde zich ook zwaar ongemakkelijk dat mn vriendinnen 30meter verderop stonden toen ik hem zag gister. Terwijl toen ik vroeg wat ze van hem vonden, ze zeiden dat ze hem helemaal niet goed hadden gezien ofzo :+
Mijn vriendinnen en moeder(leen haar auto af en toe haha) weten wel van hem af, maar het begint ook al wat serieus te worden haha.

Ik vertel lang niet alle dates meer, dat zijn er veel teveel haha _O-

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:27

Ik heb echt datevrees en kom er ook niet vanaf als iedereen t steeds te lastig vind dat ik op een eiland woon :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:32

Yonker schreef:

Arme jij _O- :(:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:41

Exitium schreef:
Yonker schreef:

Arme jij _O- :(:)

Echt hoor _O- Hij zei: ja ik had mijn moeder verteld dat je katten had maar ze zei al gelijk dat die bij ons niet binnen kwamen hahaha.
En toen d8 ik... wtf :') _O-

Maar goed heb het hem verteld en hij pakt het goed op :j Dus dat is wel fijn :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:42

Waarom zou je überhaupt je katten meebrengen naar zijn moeder :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:43

Ja die logica ontging mij ook al een beetje :')