silvericathy schreef:Ook leuk... Mensen die op maandag veel interesse tonen, je komt de prijs overeen.. en dan opeens aankomen met of het dan goed is als ze het vrijdag betalen...
Vandaag zijn de toeslagen weer binnen gekomen
Zat ook te wachten op betalingen en ineens gister berichten; ja ik ga het weekend betalen, en vanochtend van een ander ja, het is betaald, hier is je bewijs.
Vroeg wanneer het gedaan was, krijg ik als antwoord vanochtend...
Zucht...
Moet volgende week heel veel werken en heb dan super weinig tijd om alles in te pakken en weg te brengen, gelukkig willen mn ouders mijn pakketten vaak wel weg brengen maar moet het wel zelf inpakken.
Maar dan moeten die mensen ook maar wat geduld hebben, hadden ze ook met het overmaken
SecretLIN schreef:heb iemand die mn boeken wil kopen voor 62 euro maar pas in de mei vakantie kan ophalen.. ze wil. nu ook wel vast overmaken maar is dat niet raar
Als ze nu al willen betalen en het ligt niet in de weg, gewoon lekker doen!
Tyrcanol schreef:Oh nessa dat heb ik ook gehad.
Koper wilde in eerste instantie via iDEAL betalen.
Maar zag toen de 40 cent en wilde ze het gewoon overmaken.
Prima mij best. Echter had ze een euro te weinig over gemaakt. En omdat het al stroef ging heb ik er wat van gezegd. Toen werd ze boos en stuurde ze een screenshot. Hier heb je je euro.
Eh wie deed er in eerste instantie moeilijk over 40 cent?

Wat een mensen he tegenwoordig.
Zo vaak mensen die een euro te weinig overmaken nadat je 3 keer het bedrag gecommuniceerd hebt.
Deze stuur ik altijd heel vriendelijk een bericht dat het niet volledig betaald is, en ik pas verzend zodra alles volledig betaald is.
Vaak heb je het geld er dan snel bij staan