Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 15:07

Haha, ik ging ook op mijn 3e date al in joggingbroek netflix'en :P
Heerlijk..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 15:08

Nee dat is zo, maar gewoon het idee van als ik vrij ben en ik wou je zien had ik het wel gevraagd.

Maar zo hoort het inderdaad wel en goed date materiaal zoals bij jou neemt dat er met plezier bij

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 15:22

renee16 schreef:
Haha, ik ging ook op mijn 3e date al in joggingbroek netflix'en :P
Heerlijk..

Hier ook :j inmiddels bijna vier maanden samen (en bijna samenwonend) <3

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:00

Ik kom me ook maar melden.
Ik heb Tinder al heel lang op mijn telefoon maar doe eigenlijk niet anders dan mensen weg swipen haha.
Nu zit ik zes maanden in Engeland voor stage en vind ik het wel een manier om mensen te leren kennen en uit het huis te komen.
Hele leuke vrienden mee gemaakt al wel, alleen tja, toch een beetje schuldgevoel aangezien het wel erg friendzonen is wat ik doe :+
Voorlopig maar weer even terug naar mensen judgen en vooral niet te veel afspreken :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:10

renee16 schreef:
xXutopiaXx schreef:
Heeeey renee16, ben jij de Renee waarmee ik binnenkort op vakantie ga?! :P

Na Badoo nu toch ook maar Tinder geïnstalleerd, maar jezus wat druk :')

ja, het is mij *\o/*

Robijntjah schreef:
Tinder/ponykamp clubske :')

Hahahaha awesomee!! :):)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:52

Oké.. Dit is een enorme domper. Mijn date heeft afgezegd voor vanavond. Hij is ziek... :(:) Zit je dan, al helemaal klaar en opgedoft.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:56

Menyanthes schreef:
Oké.. Dit is een enorme domper. Mijn date heeft afgezegd voor vanavond. Hij is ziek... :(:) Zit je dan, al helemaal klaar en opgedoft.

Heeft hij zo laat afgezegd??
Hij weet toch wel eerder dat hij ziek is?? Of hij moet ziek van de zenuwen zijn geworden -O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:57

Heeft hij wel voorgesteld om op een andere dag te gaan daten?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:58

Nou ja, je kunt best acuut ziek worden natuurlijk...

De Australiër heeft helaas besloten dat hij te getraumatiseerd is door vorige relaties/dates en dat hij ons geen kans wil geven. Best heel erg ruk.

Iemand die spontaan langs komt... Liever niet := Doordeweeks ben ik razenddruk met werk, en in het weekend heb ik vaak ook genoeg te doen. Dan liever een appje, dat trekt de controlefreak in mij net wat beter :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 17:04

Hahaha nou hij had overdag wel gepolst wat ik ging doen. In de middag appte ik hem dat ik waarschijnlijk niets ging doen en gewoon op de bank ging hangen en filmpje of ps aan.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 17:25

Okee ik heb een superleuke jongen via Tinder ontmoet.. Op onze eerste date was er direct een enorme klik en het is geen seconde awkward geweest. Inmiddels is hij bij mij thuis wezen eten en is al blijven slapen enzovoorts.. Nu zien we elkaar even poosje niet vanwege drukte en het niet om de hoek wonen.

Maar waar ik van tevoren had bedacht om heel rustig aan te doen vind ik het nu verschrikkelijk. Ik haat die 'ik-weet-niet-wat-we-nu-hebben' status en word hier vreselijk onzeker van. Doe echt mega m'n best om hem niet steeds te appen en de bal bij hem neer te leggen. Herkent iemand dit? Voel me een beetje raaaar.. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:14

Goh alsof ik mezelf een post zie schrijven...
Wil er ook verder niet naar vragen, ben dan altijd bang om er iets kapot mee te maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:20

Maar als je met zo'n vraag iets kapot maakt, dan is het het toch gewoon niet?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:22

Miss wel niet maar dan blijf ik liever ff genieten van het moment.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:38

Maar hoe langer het duurt hoe meer pijn je hebt, wat denkt je buikgevoel?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:53

Ik hoor weer bij de single ladys...

Hij heeft het uitgemaakt vandaag, hij twijfelde al weken. De laatste tijd was hij ook wat afstandelijker. Hij voelde de liefde niet meer, maar meer vriendschap. Hij zei dat ik beter verdiende. En ik koester geen wrok, maar alles stort in. De zekerheid, m'n toekomstbeeld, m'n wereld. Wat doet het pijn.
Het waren mooie 7 maanden.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 07-09-16 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 18:55

Jeetje wat erg, hoe lang waren jullie samen? Knuffel voor jou, het doet pijn maar je gaat terug opstaan en je toekomstbeeld zorg je zelf voor

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:03

Furrow schreef:
Jeetje wat erg, hoe lang waren jullie samen? Knuffel voor jou, het doet pijn maar je gaat terug opstaan en je toekomstbeeld zorg je zelf voor

7 maanden, mijn eerste relatie. Komt wel weer goed, maar zo poedersuiker nu.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:13

Mijn buikgevoel zegt dat het wel goed zit , het zal ook wel meer aan mij liggen dan aan hem..

SpijtIg elske, hoe lang waren jullie samen?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:14

Sterkte Eske! :(:) Ga vooral veel leuke dingen doen met vriendinnen, je gedachten wat verzetten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:14

Sterkte Elske, niet leuk!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:15

Eske_B schreef:
Ik hoor weer bij de single ladys...

Hij heeft het uitgemaakt vandaag, hij twijfelde al weken. De laatste tijd was hij ook wat afstandelijker. Hij voelde de liefde niet meer, maar meer vriendschap. Hij zei dat ik beter verdiende. En ik koester geen wrok, maar alles stort in. De zekerheid, m'n toekomstbeeld, m'n wereld. Wat doet het pijn.
Het waren mooie 7 maanden.

:(:)
Heel veel sterkte. Echt een ontzettend naar gevoel he, dat ineens je toekomstbeeld weg is. Maar het komt echt wel weer goed! Heeft alleen wel even tijd nodig

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:37

Jeetje het gaat lekker zeg met iedereen :(
Xalice, je kan toch gewoon meteen op tinder al aan ze aangeven dat je alleen vriendschap wilt? Dan is het echt niet erg hoor!!

Menyanthes, wat poedersuiker zeg! Nu je toch klaar en opgemaakt bent, snel een andere date regelen voor vanavond! :P

Jammer Berdien je was zo enthousiast over 'm..

Jildau dat is echt niet raar hoor! Je vindt 'm gewoon leuk :D probeer je wel een béétje in te houden voor de zekerheid lol maar je kunt vast wel een beetje polsen toch?

EskeB, sterkte! :(:) vind het altijd zo banketstaaf als het zo uit het niets komt voor de ander. Mijn inziens had ie je er allang over moeten vertellen. Kop op! Lekker tinderen :)

Zelf trouwens een enorm leuke jongen leren kennen. Een single vriend van een vriend van mij. Nog nooit gezien maar het klikt via de app al zoooo leuk ik heb soms zelfs kriebels :=
Laatst bijgewerkt door Geryon op 07-09-16 19:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:40

Ah wat jammer Eske, weet nog dat jullie elkaar net hadden ontmoet en je er zo enthousiast over was in dit topic. Sterkte meid! En Berdien voor jou ook geen leuk bericht om te horen :(((

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:11

Ah jakkes Eske! Ik herken wat je zegt.. Mijn relatie is voor de zomer na 8 jaar beëindigd en inderdaad je wereld en toekomstbeeld storten in elkaar. Enorm veel sterkte en je geloofd het nu vast niet, maar het komt weer goed!

Ik hou me ook heel erg in want ben als de dood dat hij toch besluit dat hij me niet moet en dat zou pijnlijk zijn. Maar het is echt moeilijk! :D

En Alja inderdaad ik heb exact hetzelfde!