Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miereneter schreef:De slechte ochtenden herken ik maar al te goed, Ghostattack. Kan ze niet beter voor je maken, hoop dat het snel wat opklaart voor je. Heb je mensen met wie je kunt praten? Vrienden of een therapeut? En bij mij hielp medicatie om de allerscherpste rand ervan af te halen (de breuk wakkerde bij mij oude angsten aan); als het echt niet gaat is het geen zonde om dat te overwegen.
Knuffel en houd vol, het wordt beter.
Citaat:Ik heb medicatie inderdaad.. En hulp via de huisarts wordt ook ingezet. Bij mij precies hetzelfde, breuk is de druppel geweest en alles komt nu naar boven. Helaas word ik door mijn manager nog niet helemaal serieus genomen..
Buffelduke schreef:Even een schopje.
Moet mij hier ook helaas melden. Sinds afgelopen week ben ik weer single. Twijfel sloeg toe. Toen het uitgesproken werd vanuit hem was het ook meteen klaar. Geen nieuwe kans, niet proberen. Ik loop 24/7 met de waarom? vraag. Niet waarom het stuk is, maar waarom geen nieuwe kans. Ik wilde samen oud worden, het was zo mooi en zo leuk samen. Ik heb mezelf 1 dag gegeven om uit te huilen. Dezelfde dag als waarop het over was. Ik werk aan mezelf en de punten die genoemd zijn. Is het niet voor de ietwat hoop die ik nog heb dan is het wel voor de volgende. Man man man, wat kan je iemand missen zeg
Lynnepinny schreef:![]()
Wat ongelooflijk rot is dat, he. Zo'n gevoel van dat een klap in je gezicht nog prettiger zou zijn dan dat. Hadden jullie al lang een relatie?
De punten die hij noemde, kan je je daar ook in vinden? Laat je niet teveel leiden door de defecten die iemand in je ziet, dat hoeft namelijk zeker niet altijd de waarheid te zijn!
ODonoghue schreef:Ik zou willen dat t niet hoefde, maar met oud&nieuw een schopje.
hij heeft helaas zonet een punt achter de relatie gezet en ik had ècht niet verwacht dat het zoveel pijn zou doen als dat het nu doet...
Duhelo schreef:Oh wauw, een break up is nooit leuk, maar komt op zich ook niet onverwacht (toch niet voor diegene die de keuze maakt), om dit dan op een dergelijke timing te doen is gewoon wel een hele laffe move ...
Maar, tegelijkertijd bewijst het dit ook wel dat je heel waarschijnlijk beter af bent zonder, ook al voelt dit nu zo niet ...