Haah Jup klopt. Slaap al weken slecht ( rond een uur of 3/4) depressie en mijn natuurlijke melatonine aanmaakt begint pas rond 1 uur op hang te komen. Maar ben wel altijd rond 9/10 uur wakker
AAH ik word gek. Ben allergisch voor muggenbeten en slikte daar normaal cetirizine voor maar die kan niet gecombineerd worden met m'n nieuwe medicatie. Morgen maar even de huisarts bellen ofzo want ik word echt gillend gek
Mossel
Geplaatst: 22-07-17 02:26
Ooh das naar!! Ik heb geen last van muggen ik ben niet lekker
Mossel
Geplaatst: 22-07-17 02:30
Ik lig verplicht in bed, er wilde er 1 heul graag zn "ik ga naar bed maaltijd" hij gaat dan de bench in anders zet hij het hele huis op stelten en dan slaap ik helemaal niet
Ik heb geen idee waarom ik nog wakker ben maar des te later het word des te wakkerder word ik ook volgens mij
Hahah Mossel wat een geweldige kat heb jij! Die van mij kan ook lekker klagen maar dit is wel echt in your face zeg maar wel mooi ik hoor een beetje maaa maaaa maaa, geen miauw miauw ofzo
Hahah ik wou het niet zeggen maar het is inderdaad een beetje schreeuwen geweldig. Maakt je wel aan het lachen denk ik (behalve als ie je wakker houd). Zo heb ik een die je de oren van je hoofd praat en de andere kan sinds de jongste erbij is alleen nog maar ingeslikte mauwtjes geven, is ook een lekker stel
Mossel
Geplaatst: 22-07-17 02:55
Haha ja het is echt hilarisch, hij is nu gewoon weer stil, ligt waarschijnlijk te slapen in de bench ( geen andere keus) andere poes komt waarschijnlijk zo naast me liggen, doet ze al 6 jaar, die slaapt gewoon braaf 's nachts. Ze praten overigens allebei gezellig overdag dus die klein schreeuwt niet altijd
Ik ben er net achter gekomen dat ik vanochtend m'n medicatie ben vergeten, verklaart wel veel vandaag en wordt een lange nacht denk ik En morgen gaat om 07:15 de wekker weer
Dancyy
Geplaatst: 22-07-17 23:10
Smee__ schreef:
Ik ben er net achter gekomen dat ik vanochtend m'n medicatie ben vergeten, verklaart wel veel vandaag en wordt een lange nacht denk ik En morgen gaat om 07:15 de wekker weer
Ai das nooit handig. Lekker vroeg ook, 7.15 ik kan wel uitslapen gelukkig.
Mmm niet handig Ik had wederom honger dus ben nu Mn laatste eten aan het opeten
Smee__
Geplaatst: 22-07-17 23:13
Nee niet echt Ben er normaal zo strict mee, elke ochtend de wekker om dezelfde tijd en meteen nemen. Maar vanochtend ging het allemaal chaotisch, mijn huisgenoot stond ineens naast m'n bed en toen werd er aangebeld en toen ben ik het glad vergeten En vroeg inderdaad, maar wel een leuke reden. Ga naar de dierentuin met vrienden