Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:41

Jasmine_ schreef:
De meeste tassen van guess vind ik inderdaad ook niet mooi, maar ik zoek een betaalbare (nep)lederen tas met langs de buitenkant 2 vakjes met ritsen en vanbinnen 1 groot vak, en waar een A4-blad in past zeg maar, model zoals de tas op de foto. Dus het zou heel fijn zijn als iemand alternatieven weet rond een maximumprijs van €150? :)

Edit: zoals dit model dus :)
http://i58.tinypic.com/4h9qus.jpg

Niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb zondag bij de Pull&Bear zo'n zwarte shopper gekocht voor "erbij". €19,95 en hartstikke fijne tas om papieren/map/laptop in te doen!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:52

xxxMarleen schreef:
_Kellyy schreef:
Bovenste tas is mooi Douraque!
Edit:
Ik heb deze van Tommy Hilfiger:

[ Afbeelding ]

Wauw <3
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

Dat mag, haha.
Bij de Tommy Hilfiger winkel.. Maar is al een tijdje geleden, denk een half jaartje..

velvetblack

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 12:44

Nog even een vraagje over die pantys. Die tip van een corrigerend broekje eroverheen doen is slim, ik heb die ook 1 van de Primark en werkt als een malle! Instant plat ben ik dan haha! En je kont blijft er ook mooi in ;)
Maar trekken jullie die panty dan gewoon over de blote bedoeling daar beneden? Of draag je 2 slips?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:54

Jasmine_ schreef:
De meeste tassen van guess vind ik inderdaad ook niet mooi, maar ik zoek een betaalbare (nep)lederen tas met langs de buitenkant 2 vakjes met ritsen en vanbinnen 1 groot vak, en waar een A4-blad in past zeg maar, model zoals de tas op de foto. Dus het zou heel fijn zijn als iemand alternatieven weet rond een maximumprijs van €150? :)

Ik kwam deze tegen op de site van de mango!

http://shop.mango.com/ficha.faces?utm_m ... she_003_NL

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:12

Nog een goed zittend onderbroekje eronder :)
Ik ga niet in mijn blote dinges eronder haha
Stel dat iemand het voor elkaar krijgt om je panty naar beneden te krijgen :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:18

Ik kom even binnenvallen. Weet iemand hoe het zit met de maten van River Island? Normaal is UK8 maat 36, maar op de sizeguide bij RI staat er UK10 bij maat 36.

Wilde het jurkje in de winkel passen maar staat al op de website dat ze niet meer op voorraad zijn, dus ga nu een poging tot online bestellen doen. En het wordt me net even te duur om twee maten te bestellen :P

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:39

Sabine schreef:
marjo_elise, ik vind die Chelseaboots echt super leuk!

Da's een goeie Zirkonia, dankjewel! Het is nèt niet helemaal de kleur pailletten die ik zoek maar het is zeker een mooi rokje. Die hou ik in gedachten!
Ben ondertussen op Wehkamp ook dit Only jurkje tegengekomen die ik geweldig vind, met volgens mij wél de juiste kleur pailletten. Helaas overal waar ik zoek uitverkocht in 42/XL ;( Als iemand deze toevallig nog ergens vindt, ik hou me aanbevolen!

[ Afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid

Tadaaaaaa hier is nu in het XL!
http://nl.only.com/only/short-dresses/o ... orceScope=

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:44

Macyy schreef:
Jasmine_ schreef:

Ik kwam deze tegen op de site van de mango!

http://shop.mango.com/ficha.faces?utm_m ... she_003_NL

Als ik op jouw linkje klik kom ik gewoon uit op de site van Mango, niet op een specifiek product! Maar zal eens zoeken op hun site, alvast bedankt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:20

Koop je corrigerende broekjes gewoon in je eigen maat? En ze zijn een beetje hoog toch? Dan weet ik waar ik naar op zoek moet voor mijn panty probleem.

Even een vraagje: hoe dragen jullie je bloesjes? Ik ben momenteel helemaal gek op bloesjes en draag het liefste niets anders, maar ik weet niet zo goed wat ik aan moet met de bovenste knoopjes. Knopen jullie ze helemaal dicht? Laten jullie 1 of meerdere knoopjes los? Ik vind helemaal dicht wel heel leuk staan, maar ik kan echt heel erg slecht tegen het gevoel dat er iets 'om' mijn nek heen zit haha. :+

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:21

Ik heb een corrigerende onderbroek gekocht bij de hunkemoller, een paar jaar terug.. Gewoon in mijn eigen maat, dat ding werkt als een tierelier haha. Ik draag een fijn zittende slip/string met daarover mijn panty, en daarover een corrigerende onderbroek.

Ik draag mijn blousjes met de bovenste knoopjes los, helemaal dicht is niet helemaal mijn ding.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:31

Meerdere knoopjes los, alles dicht maakt mijn schouders heeel breed :+. Daarnaast vind ik dat gevoel om mijn nek inderdaad ook niet lekker.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:40

Ik vind helemaal dicht juist wel leuk! Hou wel van een beetje preppy :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:20

Rebecca, ik heb altijd de bovenste 2 of 3 knoopjes los. Allemaal dicht komt mijn brede schouders niet ten goede _O- Ik vind het wel heel leuk met een statementketting erover heen! Of een trui. Nog meer preppy haha.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:31

Bij mij verschilt het per blouse en de rest van de stijl :)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 01:28

Bij mij verschilt het per blouse! Casual blousjes maak ik wat chiquer door ze bij m'n broek in te doen en helemaal dicht te doen, met een (kleine) statementketting! En zakelijkere blousjes doe ik 2 a 3 los :+

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 12:41

Ik doe een blousje alleen helemaal dicht als ik er een trui over doe, en dan het kraagje wil zien. :
Anders gewoon 2 of 3 knoopjes open.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:59

Aah ik ben zojuist een bijbaantje rijker! Dat word een leuk maandloon + meer shopgeld. *\o/*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:10

Hoi allemaal! Ik wil graag shabbies (laarzen lang) kopen, nu zijn ze bij omoda giga afgeprijsd, helaas alleen maar in maat 36 beschikbaar. Weet iemand of dit tijdelijk zal zijn? Of is het echt een op=op dingetje?

Ps. tips waar shabbies nog meer in de sale zijn, zijn welkom!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:46

Max_en_Max schreef:
Hoi allemaal! Ik wil graag shabbies (laarzen lang) kopen, nu zijn ze bij omoda giga afgeprijsd, helaas alleen maar in maat 36 beschikbaar. Weet iemand of dit tijdelijk zal zijn? Of is het echt een op=op dingetje?

Ps. tips waar shabbies nog meer in de sale zijn, zijn welkom!

Bij van den Assem zijn ze ook afgeprijsd geloof ik gezien te hebben! Moet je even op de website kijken.
Ook wat uggs afgeprijsd daar voor de liefhebbers..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 17:57

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/m ... 3484_a.jpg

Deze eindelijk ergens anders kunnen vinden dan op de Loavies site. Op loavies staat dit jurkje in het goud maar al hele tijd uitverkocht en komt pas volgende week weer binnen.
Nu zag ik dit jurkje op een andere site maar dan in het zilver! *\o/*

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:56

xConnie schreef:
Ik ben op zoek naar de perfecte handschoenen, zoek al drie jaar lang :')
Ik wil het liefst bruin, maar wel een mooie kleur, ik vind de bruintinten in de winkel al snel lelijk (te licht, te donker).
Ze moeten van leer zijn met een goede voering: fleece of ander heel zacht spul :D
En, ze moeten niet te saai of standaard zijn.

Jullie snappen wel dat het een onmogelijke zoektocht is _O-

En daarom draag ik al jaren handschoenen van Roeckl voor 'gewoon', de Supremes, leer gevoerd met fleece.
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 19:16

Leuk zeg Macy!
Waar? (:

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 13:09

Tankstation bij ons in de buurt :)

Yaay woensdag komt mijn bestelling van de H&M binnen!

Die handschoenen van roeckl hierboven vind ik nog best mooi :o zijn ze echt lekker warm?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:27

Oeh die handschoenen zijn inderdaad tof zeg!

Ik bedacht mij net opeens dat ik wel eens een bikini bij de H&M kan gaan bestellen, die dingen kosten in de sale maar 2 of 3 euro namelijk :') Had ik eentje in m'n mandje gelegd, wil ik afrekenen, is ie net uiterkocht :( :( :( Ik wilde zo'n mooie kobaltblauwe! Ik baaal

Nu maar een zwarte broekje met 2 zwarte topjes besteld.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:31

Heeft iemand van jullie ervaring met iets terugsturen naar asos? Ik heb een jumpsuit besteld en hoop dat hij niet te groot zal zijn. Maar ik wil me alvast voorbereiden moest het wel zo zijn!