Nog iemand onweer gehad gisterenavond? Hier is het rustig gebleven. Het regent nu wel. Ondanks dat ik niet zo van regen hou ben ik er nu wel blij mee. Goed voor de wei en goed voor de natuur.
quartel
Geplaatst: 27-04-14 08:39
nee, geen onweer en geen regen gister avond. Ik vond het wel eerder afkoelen dan de dagen voor gisteren.
Beetje water is inderdaad wel even lekker voor de tuin en de grasjes
vanochtend om 7.00 wat lichte miezer, nu weer droog maar wel egaal grijs
gohya
Geplaatst: 27-04-14 08:52
Ja hoor,nu regent het hier ook. Wij hebben zat water gehad,hebben nu even niets meer nodig.Zodra er plassen op het weiland staan,is er genoeg water gevallen.En er staan plassen water.
Gelderland zuid krijgt veel regen vandaag. Prima, want alles was gortdroog. Het blad begon al op slappe sla te lijken. Vandaag regent het hier de hele dag. Fijn!
Hier is het nog droog, vannacht heeft het denk ik wel geregend.
Onze rijbak is net opnieuw aangelegd met oa zeezand voor de bak is al het water echt goed geweest. Ik ga straks naar de paarden weet nog niet hoe de weilanden eruit zien. Gisteren had 1 weide een kleine plasje. Dus viel nog mee. De natuur had de regen ook echt nodig. Nu zie je gelijk weer dat alles "ontploft" Wel fijn alles zo mooi groen.
Bewolkt en klein windje hier als ik zo naar buiten kijk.
Hier regent het ook goed door. Mag wel, we hebben weinig gehad. Ik zou alleen bij een subtop wedstrijd gaan kijken maar dat wordt m niet.
Es_ther
Geplaatst: 27-04-14 11:48
Das wel jammer. Vrijdagavond stonden wij buiten in het dorp, naar een leuk evenement te kijken. En achter de kerk was het aan het flitsen, echt mooi om te zien!