Wat jullie hebben, krijgen wij meestal iets later, ben dus heel benieuwd
Ingmar_
Geplaatst: 26-07-13 10:33
Ik hoor onweer in de verte. En ik werd vanochtend wakker van regen tegen mijn raam. Dacht ik. Dus ik zet mijn ramen open en ik krijg een openbaring: "Hé het regent toch! " Al lukte dat dansje nog niet zo, omdat ik net wakker was, maar goed. Ik ben benieuwd hoe hard het straks gaat regenen, volgens buienrader komt er best nog wat aan, straks ook, alleen dat zegt niet zoveel. Het zou ook ooit een keer niet meer sneeuwen, maar toen sneeuwde het drie uur lang gewoon door.
Niekj_Jente
Geplaatst: 26-07-13 10:33
hier gelukkig weer droog en het is iets lichter aan het worden..
edit: hmm.. nu ik in de verte kijk word het daar ook weer behoorlijk donker..bahbah
Laatst bijgewerkt door Niekj_Jente op 26-07-13 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier wordt het steeds donkerder, felle flitsen, donder is gelukkig niet zo heel extreem nu. Regen zet ook nog niet en de hulptroep in de vorm van mijn moeder is onderweg. Daar moet een mens dan 25 jaar voor zijn. Zit hier te bibberen als een klein kind, radio hard aan en heb het geluk dat ik dit al aan zag komen en letterlijk een minuut voor de donder begon de kinderen op bed kunnen leggen zodat ze het niet overnemen van mij. Iemand tips via pb hoe ik het best om kan gaan met de situatie nu? Altijd welkom
Ik twijfel of ik nu heen en weer zal gaan rijden om mijn paard binnen te halen. Paard staat midden in het land, (zeker 5 minuten lopen) en ik moet er ook nog naartoe rijden (10 minuten rijden).
Ik denk dat ze deze bui even uit moet "zitten" en dat ik haar daarna ga halen voor de hele grote bui vanmiddag losbarst. Als ze binnen staat, mag het van mij los gaan. Nu even niet...
Hier net een kort buitje gehad maat was gelijk over
Niekj_Jente
Geplaatst: 26-07-13 10:57
Robin schreef:
Na dit front gaat het opwarmen en dan ontstaan de nieuwe buien.
Wat doen jullie met de paarden? Binnen? Buiten laten? Ik twijfel wat te doen...
hier was ik ook al over na aan het denken. die van mij blijft denk ik maar buiten, ze staat in een soort van zeecontainer, en buiten staan toch huizen om het weiland. moet dadelijk werken van 12.00 tot 22.00 dus ik laat haar maar buiten staan..
heb pap wel even geappt als het echt te erg wordt hij maar moet kijken wat ze doen, de rest van de paarden staan ook gewoon op het land bij ons op stal, dus twijfel echt wat ik moet doen..